* UKK    * Etsi

Tänään on 19.10.2018 13:24

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Floristit ja kukkakaupat
ViestiLähetetty: 07.02.2005 20:43 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Tämä ketju on omistettu palautteelle koskien omakohtaisia kokemuksia käyttämästänne kukkakaupan tai floristin palvelusta. Voit antaa ruusuja tai risuja, kuten asialliseksi katsot.

Mikä on tärkeää

Kaiken a ja o on olla asiallinen. :note: Mikäli kokemuksesi on negatiivinen, kirjoituksesi ei sitä saa olla :idea2: . Rakentava kritiikki ei sisällä voimasanoja, se ei solvaa tai kuohu :x . Asiallinen ja asianmukainen kirjoitus riittää. :)

Älä kirjoita usealla eri käyttäjänimellä samaa asiaa :doh: . Se ensinnäkin huomataan ja siitä ei ole mitään hyötyä, sillä saman käyttäjän kaikkien käyttäjänimien kaikki viestit poistetaan ilman selittelyitä. :evil:

Tänne foorumille siis kirjoitellaan vain omakohtaisia palautteita. "Voi kamalaa tai voi ihanaa" -viestit pyydetään jättämään nakuttelematta, jotta ketjuista ei niiden vuoksi tule yltiöpitkiä. :faint:

Kiitos! :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 21:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

maijuli kirjoitti:
Brahen Kukka Turussa, suosittelen lämpimästi :) Todellä asiantunteva ja ystävällinen myyjä! Heiltä saa myös käsintehtyjä kutsukortteja, paikkakortteja jne. Lisäksi silkkikukkavalikoima on todella laaja.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 21:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tatu kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi Siltasaaren Kukka- ja Hautauspalvelua Outokummusta. Saimme pieniin häihimme upean morsiuskimpun, upeat kaksi pientä kimppua avustajille, morsiamella ja kaasolle hiuskoristeruusut, sulhaselle ja kahdelle avustajalle vieheet sekä kolme upeaa ruusuasetelmaa pöytiin sekä irtoruusuja, joista sai ripotella terälehtiä omaa häämakuukamariin.

Toiveita kuulosteltiin ja kyseltiin, vaihtoehtoja esiteltiin, netin kuvia hyödynnettiin. Pienet erehdykset (viehekukka erilainen kuin piti) hoidettiin asiallisesti, nopeasti ja koko ajan asiakasta kunnioittaen. Erityiskiitos Tiina Lyhykäiselle, joka hoiti kaiken: kukkatilaukset ja kimppujen, vieheiden ja asetelmien teot aina ystävällisesti ja iloisesti. Teille on ilo tulla vielä monta kertaa uudestaankin!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 22:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

icequeen kirjoitti:
Kävin tänään suunnittelemassa hääkukkaset. Jaannon Martti on todella mukava mies, joka on kuulemma erittäin taitava tekemään kukka-asetelmia ym.

Tilattiin 10 kukka-asetelmaa, morsiuskimppu, vieheet 4kpl, alttarikukat, kukat hiuksiin. Kukkana pääasiassa ruusut ja yhteishintana n. 200 e. Tämäkin hinta oli maksimi eli 200 allekin voi pudota. Aivan uskomattoman halpa!

Suosittelen todella, noin ystävällistä palvelua täällä Turun seudulla saa hakea! Siinä on mies, joka tekee asiaa sydämellä!
tos on numero sinne 02-252 1275

kippe kirjoitti:
:clap: ja tämä setä kasvattaa itse kallakukkia! Mahtava palvelu ja tosi halvat hinnat.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 22:47 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sunflower kirjoitti:
Keljon puutarha- ja kukkapalvelu, Jyväskylä

Vein heille omat pidikkeet vieheille ja kimpulleni ja kysyin, onnistuuko teko niihin. Ei ongelmaa (toisin kuin eräässä toisessa keskustan kukkakaupassa). Yhteishinta 5 vieheelle (1x ruusu, 2x pieni neilikka, 2x minigerbera) ja kimpulleni (vieheiden kukkia plus murattia) oli 90€. Kimppuni oli 70€ ja vieheet 20€. Mielestäni varsin kohtuullista. Otin samasta paikasta pienen kimpun maistraattiin samoista kukista (hintana 14,70€) ja se taitaa olla edelleen kuin uusi mökillä maljakossa (kimpun hain viikko sitten). Erinomaista palvelua, kauniit vieheet ja kimppu!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 23:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

enkelin kosketus kirjoitti:
Suosittelen todella lämpimästi Ninan kukkastudiota, jos harkitset silkkikukkia häihisi. Tilasimme kimppuni, kaikki vieheet ja morsiusneitojen kimput sieltä. Ninan kanssa asiat hoituivat todella asiantuntemuksella ja sain sellaisen kimpun kuin olin toivonutkin. Lähetin sähköpostitse Ninalle toivekimpustani kuvan, joten hän tiesi heti millaisen kimpun haluan.

Olen enemmän kuin tyytyväinen!!!! Suosittelen!!!!!!!!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.02.2005 21:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Peitsiön kukkakauppa, Turku. :clap:

Ehdottoman hyvä paikka, saatiin sieltä erinomaisen kauniit kimput ja vieheet! Erityisesti olen kiitollinen kun floristi sai epämääräisistä "vähän tolleen mut sitten kuitenkin hiukan enemmän näin ja ehkä vähän näinkin" selityksistäni aikaan juuri sen kaikinpuolin täydellisen kimpun, joka ylitti hurjimmatkin odotukseni! :worship: En olisi uskonut mutta niin vaan kävi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.03.2005 15:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Todella paljon ruusuja Kouvolan Longan kukalle, ja erityisesti kukkien sitojalle Niina Soisalolle. :flower:

Todella iloinen ja asiantunteva palvelu. Vaikka heillä olikin kiire (naistenpäivä) niin silti palvelivat ja neuvoivat asioissa. Antoivat todella hyvät hinta arviot paperille. Muutenkin aika edullinen muihin verrattuna.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Tmi Johanna Julmala Helsinki
ViestiLähetetty: 25.04.2005 13:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miljoona ruusua Tmi Johanna Julmalalle äärimmäisen ihanista kukkasomisteista ja kimpuista! Kukat olivat suht edullisia ja todellä näyttäviä!! :hug:

Päikkäriin
Kuvapankiin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.04.2005 19:16 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kukkapuoti, Jyväskylä (Jyväskeskus)

Risujen puolelle täytyy mennä. Vein kukkakauppiaalle pari viikkoa sitten kuvan ja sanoin haluavani kuvanmukaisen kimpun tai voisi olla pienempikin. Kysyin hintaa ja sanoi sen olevan 45-50 euroa. Hain tänään kimpun (kukat tulivat vanhemmilleni heidän 35-vuotishääpäiväkuvaukseen) ja hinta olikin 65 euroa. Maksoin, sillä oli hieman hoppu. Soitin kuitenkin myöhemmin ja sanoin, että mieltäni jäi hieman kaihertamaan tuo hinta, kun oli enempi kuin sovittu. Sanoi, että hinta on ihan oikea, sillä ruusuja menikin enempi. Kuvassa ruusuja oli 7, saamassani kimpussa 11. Kauppiaalla tuntui olevan hieman kiire saada minut pois puhelimesta, sillä hänellä oli asiakkaita. Sanoi, että voi antaa minulle ruusukimpun joskus käydessäni.

En kuitenkaan halunnut ihan vielä luovuttaa, joten kävin juttusillaan uudelleen. Hän ei millään tuntunut ymmärtävän, miksi olin tuohtunut. Sanoi, että piti tilata ruusut erityisesti kimppuani varten, sillä eivät olleet tavallista punaista. Muuten olisi ollutkin ihan OK, mutta eikös hän olisi voinut sanoa saman jo silloin, kun ensimmäisen kerran kyselin hintaa kuvan kanssa? Ja sanoin, että kimppu voi olla pienempikin kuin kuvassa, mutta siihen olikin lisätty 4 ruusua. Kaikki nämä muutokset ilman, että asiakkaalta (eli minulta) oli kysytty suostumusta.

Lopulta pitkin hampain sain 10 euroa takaisin. Iloinen olen siitäkin, mutta tuskin häneltä koskaan enää tilaan kimppua. Tai sitten voin ostaa jo valmiiksi tehdyn, jossa näkyy hinta. Työn jälki kimpussa oli moitteeton, mutta hintaa ei mielestäni saisi enää muuttaa jo kerran sanotun jälkeen.

Jos tältä kukkakauppiaalta otatte kimpun, kannattaa hinta pyytää vaikka kirjallisena, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Itselleni kuitenkin 15-20 euroa on paljon rahaa.

- 9.7.2004 -

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.06.2005 10:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

RISUJA: Ruusupuu, Jyväskylä.
Töykeä palvelu oli karkoittaa minut samantien, kun ovesta sisään astuin, mutta päätin antaa mahdollisuuden. Liikkeessä oli toinen asiakas, jota floristi palveli kun astuimme sisään. Vanhempi naishenkilö tuli palvelemaan meitä ja kun kuuli minun kyselevän morsiuskimppua, pyysi odottamaan hetken, kunnes floristi olisi vapaa palvelemaan. Tämä kyseinen floristi kuuli sanan morsiuskimppu, keskeytti asiakkaansa palvelun ja ryhtyi kyselemään minulta millaista minulla oli mielessä. Aloitin kertomaan, mutta minut keskeytettiin tylysti: "Minulla on kuule tässä asiakaspalvelu kesken. Katsele vaikka noita valokuvia sillä aikaa!" Ja kaikki tämä erittäin tökeään sävyyn. Ihmettelin vain mielessäni, että olisi vain palvellut asiakkaansa loppuun ilman välikysymyksiä minulla...

Lopulta hän ryhtyi palvelemaan minua... ensimmäinen kommentti toivomaani hortensiapalloon oli: "Ei sellaista voi tehdä". Kukkien hinnat olivat mielestäni myös aika hunajaiset: neilikkaviehe 7 e :shock: . Hän ehdotti myös kaasojen rannekoruihin gerberaa.

Saamani palvelun ja hintojen perusteella päädyin sitten ottamaan kukkani Kukkatalosta täältä Jyväskylästä.

RUUSUJA Kukkatalolle Jyväskylässä:
Palvelu oli koko ajan erittäin miellyttävää ja asiantuntevaa. Hinnat kohdallaan verrattuna trendikkääseen Ruusupuuhun (hortensiapalloni maksoi Kukkatalossa 50e kun Ruusupuussa sille olisi tullut hintaa n. 100 e, mikäli floristi olisi sen suostunut tekemäänkään, kaasojen rannekorut Kukkatalossa 5e/kpl kun Ruusupuun arvio oli 15-20e/kpl, Kukkatalon ruusuvieheet 2,5e/kpl kun Ruusupuussa olisi saanut maksaa neilikkavieheistä 7e/kpl). Ruusupuussa siis ehdotettiin kaasojen rannekoruihin gerberaa, Kukkatalossa floristi keroi minulle, että rannekorussa gerberalle voi käydä helposti kehnosti: terälehdet tippuvat herkästi joutuessaan sellaiseen kolhintaan...

Kukkapallo kesti sen, mitä voi kuvitella kukkien kestävän lämpimällä kelillä kuivasienessä - muutaman tunnin siis. Mutta koska en aikonutkaan sitä kuivata, ei asia minua haitannut (märkäsienestä kun olisi voinut vettä liriä pitkin ja poikin...). Kaikki kukat olivat kauniisti laitettuja, erityisen kauniit olivat kaasojen rannekorut ja oma hortensiapalloni.

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.08.2005 11:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ähtärissä Kukkakauppa Pielikki teki omasta ja morsiusneidon kimpuista, sekä vieheistä upeat ja toiveideni mukaiset. :) 2 kimppua ja 2 viehettä, kaikki yhteensä 40 euroa. :worship:

Suosittelen! :girl:

Hääpäiväkertomus Onnenpäivästä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.09.2005 12:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ruusuja Kukkapuoti Johannalle Porissa!

Kimpusta tuli juuri kuten piti, ja erittäin kestäväkin. Päätin vasta maanantaina että tahdon kuivauttaa kimppuni, eikä se ollut mennyt miksikään sillä välillä. Lisäksi ihminen jonka kanssa oli helppo asioida, ja sanoa myös suoraan mitä ei tahdo.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.09.2005 08:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:worship: Tammisillan puutarha Piikkiössä ja floristi Pipsa = nykyinen omistaja. :worship:

Teki upean kimppuni ja sanoi suoraan, ettei valkoisella hörsöllä kannata hienoa kimppua pilata :wink:

Kimppu oli vielä seuraavana päivänä käyttökelpoinen :)

Fiksuna oli tilanut ruusut ajoissa, joten huonosta säästä huolimatta(mikä vähensi tilaamaani ruusunlajikkeen määrää) sai kimppuuni tarvittavat, melkein 30 ruusua, kaikki mitä Huiskulasta löytyi :)

Muutenkin ko. kukkakaupasta löytyy aivan upeita lahjoja. Niistä hyvä esimerkki on pellistä tehty mieshahmo, jonak sisälle saa pullon. Kuva löytyy päikystäni, kuten myös kuva kimpustani.

twi.fi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Backas puutarhat
ViestiLähetetty: 04.10.2005 12:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Vantaalaisten kannattaa käydä pyytämässä tarjous kukista Backaksen puutarhalta Kartanonkoskella. Kukat ovat tuoreita ja säästö ainakin minun kimpustani annetuista tarjouksista oli merkittävä. Hintahaitari 80 - 210 € mallikuvan mukaan pyydetyissä tarjouksissa
:shock: :shock: :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.06.2006 00:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Uskallan nyt haiden jalkeen kehua kukkakauppa Malvaa Turussa Nummenmaella.

Tilasin sielta neilikkaiset
- morsiuskimppu
- 4 miesten viehetta
- 3 naisten rannekukkaa
Yhteensa 95 euroa. Kauniisti olivat sidottu ja kukkakauppias antoi minun samalla viikolla valita neilikoiden varit sen mukaan, mita tukussa oli tarjolla, joten niista oli viikon alussa tuotuna mallikappaleet kauppaan.

Onnellisesti avioon - kertomus ja häämatkat

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.06.2006 13:38 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kukkahuone Clarkialle ISO kiitos aivan mahtavasta kimpusta. Suunnittelija oli innoissaan ja sai heti kiinni siitä millaista kimppua haluan ja lopputulos oli hienompi kuin odotin. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2006 11:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

RUUSUJA: RUUSUPUU, Jyväskylä

Kimppuani varten varattiin suunnitteluaika, jolloin kimppuni perusteelliseen suunnitteluun käytettiin tunti aikaa. Sain tarkan hinta-arvion, kaikki toiveeni otettiin huomioon sekä esitettiin vielä uusia, raikkaita ideoita joita en olisi itse tullut ajatelleeksi. Kaikessa otettiin huomioon kimpun sopivuus pukuuni ja muuhun kokonaisuuteen (mm. kaulakoruni kanssa samansävyisten pikkuhelmien käyttö koristeena, pukuuni tulevan kankaan käyttö varren koristelussa ym.). Kimpulle tuli hintaa jopa 5€ alle esitetyn arvion.
Hintaa Tällaiselle ruusu-gerberakimpulle tuli 80€. Siihen olin jo joutunut varautumaankin että sitä luokkaa haluamani kimppu tulee maksamaan.

RISUJA: Jyväskeskuksen kukkakauppa (en muista nimeä, Kukkapuoti??)

Nainen ei suostunut palvelemaan meitä oikeastaan ollenkaan käydessämme kyselemässä morsiuskimpuista :? Ei osannut sanoa yhtään mitään mistään, ei hinta-arviota tai muutakaan...väitti että kukkien hinnat vaihtelevat niin rajusti koko ajan, että jos hinta-arviota haluaa kannattaa tulla kysymään vasta kaksi viikkoa ennen hääpäivää! :shock: No, jäi sitten kysymättä kun olisi jäänyt niin viime tippaan morsiuskimpun varaaminen muuten..

Maikki & Muru saivat toisensa 10.6.2006

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.07.2006 10:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

PelaQuu, Tampere :yep:
Plussaa ko. kukkakauppaan. Homma toimi erinomaisesti puoleen jos toiseen. Kaikki oli kuten pitikin, hinta-arvio oli aika hyvin sitä mitä pitikin ja työ oli loistavaa. Ja palvelu oli alusta loppuun ystävällistä. Suosittelen :)!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.07.2006 15:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ruusuja Runebergin kukkaan (Helsinki)
Ihanaa palvelua !!! Ihanat pionikimput! :girl: :girl:

Hääpäiväkertomus 15.7.2006
Poika 2000, tyttö 2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2006 13:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa palvelua ja lumoava, juuri kuin kuvailemani hääkimppu valkoisista pioneista tuli myös verrattain edullisesti (55 euroa 12 upeaa pionia kimpussa) Pakilan kukkatalosta (kuva pian päikyssä kimpustani). He sitoivat myös upean, romanttisen ja kehutun rannekukkavieheen.

SUOSITTELEN!

Sanni-siskon_unelmat

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.08.2006 19:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Iso nippu risuja sun-soft tukulle Turkuun.

Palvelua sai, mutta jota ei koskaan tapahtunut. Tilaus otettiin vastaan ihan mukisematta ja kertaakaan sanomatta että kyseistä firmaa ei ole ollut olemassa enää helmikuusta alkaen. Siis kyseinen kauppa on poistettu helmikuussa kaupparekisreristä.

Iso kaunis kimppu ruusuja Kourulan kukkaan Lappeenrantaan

Edellisen kukka toimittajan lähettä jättämien ruusujen tilalle kyseisen kukka kauppias hommasi aivan ihania ruusuja jostain. HÄn teki todella kauniit kukat kaikkialle. Morsius kimppun, heittokimpun, kukka asetelman noutopöytään sekä kaasolla ranne kukan. Ja hinta oli minusta edullinen.
Hän pelasti kukka fiaskolta. Kiitos

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.08.2006 20:24 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Porilainen Akaasia kukkakauppa :faint: .
Mahtavan omistaja, todella ystävällinen ja teki upeaa työtä.
Omasta unelmakimpustani vein hänelle kuvan, ja sainkin hääpäiväksi aivan samanlaisen. Kaikki toiveet toteutettiin täydellisesti!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.08.2006 20:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sunsoft tai siis nykyinen Sun&Safari saa täältä risuja ja runsaasti!!! :x Tilatut kukat tulivat ihan väärän värisinä ja rintakukat samoin ja tietenkin myös heittokimppu. Osaatte kuvitella, että harmittaa!!! Kun mä ainakin viis kertaa oon toistanu, mitä haluan ja silti nainen väitii et näin hän on tänne kirjoittanut. Ja kaiken lisäksi hinta oli korkeampi kuin alunperin sovittu. Kimppu piti sitoa sellaisella kahvalla ja kahvasta ei ollut tietoakaan ja silti se on takuulla hinnoiteltu loppulaskuun. Törkeää!!!! Siis muistakaa amo-siskot, et halvalla EI saa hyvää!!!!!!! Taas se kerran tuli todettua... :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.09.2006 11:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ruusun Aika Lahdessa, aivan loistava paikka!! Myyjätäti on vähän hupsu, ja mulla ainaki kesti hetki ennenkun ymmärsin huulenheitot. :D Mutta sen jälkeen paikasta on tullu ihan vakimesta jos johonkin kukkia pitää saada, Kirsi tietää aina mitä tarviin!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.10.2018 13:24