* UKK    * Etsi

Tänään on 17.06.2018 23:38

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.09.2006 11:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kukkakauppa Godetia Helsingin Kalliossa :clap:
Todella hyvää ja henkilökohtaista palvelua, upea morsiuskimppu ja kukka-asetelma! Ja edullinen!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.11.2006 09:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Annan ison kimpun ruusuja Kukkakauppa Tolvaselle Lappeenrannassa :thx:

Hyvää ja asiantuntevaa palvelua, ja ennen kaikkea onnistuneet hääkukat :flower:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.01.2007 11:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Unelmianikin kauniimmat kukat sain kukkakauppa Vivahteesta Turusta .
Miralle siis isot kiitokset :hug:!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2007 09:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kukkaikkuna Tampereella saa paljon ruusuja kauniista kimpusta ja vieheistä. :)

En joutunut paljoa edes selittelemään mitä haluan, tiesivät heti millaista suunnitellaan... Lopputulos oli mielettömän tyylikäs. :faint:

http://www.kukkaikkuna.fi/

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.03.2007 18:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kukkakauppa Ruusupuu Jyväskylässä:
Paljon ruusuja, asiantunteva palvelu, floristi kuunteli kärsivällisesti ja sai kuin saikin selvää epämääräisistä kuvailuistani, Kimpusta tuli todella kaunis, sellainen kuin olin toivonut.

Pikkaisen miinusta tuli virhearviosta vieheiden suhteen, vieheruusut olivat hieman ylimitoitetut ja niitä sai korjailla ainakin kuvauksen aikana
kun sulhon viehe meinasi painonsa takia repsottaa. Näyttivät ihan hyviltä elopainoa keränneillä appiukoilla, mutta hintelillä bestmaneilla ja sulhasella vähän..isolta.

Kaikenkaikkiaan jäi kuitenkin oikein positiivinen olo kukkakaupasta. Pöytäkukat olivat myös todella kauniit (saivat vapaat kädet kunhan
kukat olivat punaisia). Suosittelen!

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2007 07:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Josko minäkin olisin jo selvinnyt pahimmilta kiukuiltani ja osaisin kertoa asiasta "asiallisesti"
Kävin tilaamassa Porista Hannelen kukasta tammikuussa kimpun. Selitin, että sen pitäisi olla sellainen olkavarsikimppu, joka "valuisi" alaspäin ja menisi kapeana aina helmaan asti. Kukiksi halusin preerianruusuja ja PALJON vihreää. SIis hyvin pelkistetty, mutta todella näyttävä kimppu. Selvitimme kimpun pituutta ja keskustelimme PITKÄÄN siitä, että kimppu tarvitsee jatko-oksia ja vaikka mitä. Pääsimme mielestäni yhteisymmärrykseen ja molemmat osapuolet saivat kuvan niin kimpusta, kuin puvusta.

No sitten tuli lauantai 24.2. ja oltiin kaason kanssa menossa hakemaan kimppua. Myyjä toi kimppua ja totesin automaattisesti, ettei tuo ole kimppuni(tai korkeintaan luulin sitä heittokimpuksi). no hän vaan vakuutti, että kyllä se on.
Siinä väänsin ihan itkun partaalla, että sen piti mennä lattiaan asti ja olla IHAN erilainen. Vastaus oli vain, että olisin joutunut käyttämään jatko-oksia. Kaaso siinä sit yritti kysellä, josko jotain vielä ehdittäis tehdä!!(aikaa oli 2tuntia) mutta myyjä toteaa tylysti, et ei hänellä olis materiaaliakaan enempää! :shock: :x

Siinä sit itkuisena lähdin pois mukanani IHAN VÄÄRÄNLAINEN KIMPPU!!
(saattaaa kuulostaa hölmöltä, et sain sellaisen itkukohtauksen kimpusta, mut olin löytänyt NIIN UNELMAKIMPPUNI kovan etsinnän jälkeen ja sit en sellaista saanut..).
No kirkossa kaaso vei vieheet sulhaselle ja bestmanille. Toisen viehe hajosi jo kirkossa ja toisen onnitteluiden aikana. Heittokimppu oli TODELLA PIENI fortunekimpuksi ja onnekis se loppuen lopuksi unohtui kirkkoon, niin et kaaso teki uuden :)

Se mun varsinainen kimppu oli sen lisäksi, et se oli AIVAN VÄÄRÄ todella huonosti sidottu, meinasi hajota jo kirkossa ja sitä siinä sit korjailtiin. (se oltiin laitettu kiinni YHDELLÄ lahjanarun pätkällä. SIis ei edes kiedottu ympäri, vaan vaan laitettu solmuun.

No ehkä tämä kirjoitus kertoo sen, suosittelenko vai en... :( :( :(

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.05.2007 14:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ruusuja Studia Floralle Helsingin Ruskeasuolle ja erityisesti Seijalle unelmieni kukka-asetelmista Kansallissaliin!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.05.2007 07:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

RISUJA, Hervannan Duon kukkakauppa Pionille.

Menin kyselemään kallojen hintoja ja myyjä sanoi että ei ole kiirettä kun häät ovt syksyllä. Suomeksi, ei halunnut palvella. Paikalla oli toinen myyjä ja hänellä asiakas.
Muualta sain kyllä hyvää palvelua. Vaikka ajoissa olenkin liikkeellä haluan vain hoitaa asioita pois :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2007 09:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sain kimppuni (yksinkertaisen, mutta kauniin ja juuri sellaisen kun halusin) Tampereen Sokokseltaerittäin ystävällisellä palvelulla ja huomattavasti kukkakauppoja edullisemmin (ei HÄÄ-lisää hinnassa)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2007 09:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ariana kirjoitti:
RISUJA, Hervannan Duon kukkakauppa Pionille.

Menin kyselemään kallojen hintoja ja myyjä sanoi että ei ole kiirettä kun häät ovt syksyllä. Suomeksi, ei halunnut palvella. Paikalla oli toinen myyjä ja hänellä asiakas.
Muualta sain kyllä hyvää palvelua. Vaikka ajoissa olenkin liikkeellä haluan vain hoitaa asioita pois :)

Tämä ei sinänsä kuulu tänne palvelupalautteisiin, vaan enemmän kukkafoorumille, mutta todennäköisesti tässä on taustalla se, että kukkakauppojen on tässä vaiheessa mahdotonta sanoa mitä kallat maksavat syksyllä. Kukkien hinta vaihtelee jopa viikottain. Toki palvelu on aina palvelua, ja jos hän olisi selittänyt asian suoraan, olisi sinulla varmasti ollut parempi mieli.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.09.2007 20:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

ozgirl kirjoitti:
Tilasin oman hääkimppuni Helsingin asematunnelin Kaivokukasta. Palvelu oli loistavaa ja myyjät todella ystävällisiä! Kun ensin marssin liikkeeseen kerroin et en niin välitä kukista että tehkää mulle vaan joku risukimppu ;D En välitä :D No sitten siellä ollessani innostuin kukista niin että ravasin siellä alituiseen suunnittelemassa kukkakimppuani ilman minkäänlaista ajanvarausta. Loppujen lopuksi tein tilauksen ihan viimetingassa viimeisellä mahdollisella tunnilla ennen kuin tilaus kukkatukkuun tehtiin. Sain maailman kauneimman hääkimpun! Häissä marssiessamme alttarille papin ensimmäinen kommentti edes oli meille (hän kuiskasi) ompas kaunis kukkakimppu! Sain häävierailta alituiseen kehuja kimpusta että kaunein kimppu mitä on koskaan nähty häissä. Kimpusta maksoin noin 75e! :D SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!!!

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.10.2007 06:43 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Vähintään viisitoista pistettä ja papukaijamerkki Rauman Kukka-Shop Rosalle! :yep: :faint: Ja erityisesti Tarjalle!

Löytyy taitoa, näkemystä, luovuutta ja kaiken kukkuraksi loistavaa asiakaspalvelua! Kaikki, mitä pyysin ja toivoin (eikä se ollut ihan vähääkään :wink:) toteutui. Kimppuni liljoja metsästettiin Hollannista saakka, he tekivät haluamani koristeen päällemme peikonpajusta ja suurista "dimangeista". :D Vein tarvikkeet ja selitin, mitä halusin, ja kaikki oli juuri niin kuin olin toivonutkin. He vielä pyysivät varmistamaan liljojen värin hääviikon tiistaina.

Me päästiin koristelemaan hääpaikkaa vasta lauantaina, ja Tarja lupasi hoitaa kukat paikalle itse, siis koristeluun tarkoitetut. Pöytiin tuli kukat peilien päälle, meidän yläpuolellemme se peikonpaju (jonka hän kiinnitti siimalla kattopalkkeihin), ja seinälle taaksemme tulleeseen kynttiläsydämeen hän pujotti kauniisti murattia ja viemäni helminauhan.

Ruokapöydän upea asetelma sai myös runsaasti kehuja!

Joten yksinkertaisesti :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.11.2007 13:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tilasin aluksi kimppuni ym. kukat PORIN PRISMAN kukkakaupasta, sain todella epämääräistä palvelua. Myyjiä oli kyllä kaksin kappalein mutta eivät oikein osanneet vastata mihinkään, saati auttaa kimpun suunnittelussa... minulle jäi niin epävarma olo heidän kyvystään hoitaa unelmieni kimppu että vaihdoin tilaukseni PORIN SOKOKSELLA olevaan kukkakauppaan ja sain aivan valtavan hyvää / ammattitaitoista palvelua :happy: !

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.12.2007 22:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heips!

Tilasin pitkällisen harkinnan jälkeen kaikki häiden kukat Pitopalvelu Huplin yhteydessä toimivalta Heli Mikkoselta (tekee somistuksia ja vuokraa koristeita yms). Pitopalvelupalaverin yhteydessä katsottiin hänen mallikansioitaan, jotka ei varsinaisesti vakuuttaneet (ei yhtään omantyylistä mallia), mutta edullisuus ja helppous painoi vaakakupissa sen verran paljon, että tilasin kukat kuitenkin häneltä.

No, loppujen lopuksi tilaukseeni sisältyi morsiuskimppu, heittokimppu (morsiustytölle), 2 viehettä, 1 rannekukka, 2 hiuskukkaa ja isohko asetelma noutopöytään ja kaikki tämä maksoi yhteensä 160 euroa. Ei todellakaan paha hinta - Helsingissä saa monessa paikassa maksaa melkein morsiuskimpusta jo satasen.

Sain Heliltä tosi hyvää palvelua. Juttelimme kimpusta puhelimessa ja tein hänelle kirjalliset & kuvitetut ohjeet, koska halusin pelata varman päälle. Hän kuunteli joka ikistä ohjetta ja jopa soitti kukkatukusta varmistaakseen, saako hiukan improvisoida. Mä meinasin kuolla, kun näin morsiuskimppuni - se oli aivan ihana ja täytti kaikki toiveet! Suosittelen lämpimästi, varsinkin, jos valitsee pitopalveluksi Huplin.

Kaarlo 3.10.2008
Pietari 18.2.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.01.2008 20:53 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Minä tilasin kukat Lahden Plantagenilta. Floristi oli todella ystävällinen ja kuunteli todella asiakasta. Minulla oli muutama kuva mukana: "värit tästä kuvasta, malli tästä kuvasta ja tästä yhdistettynä ja tämäkin kuva ihana"...näinkin selkeästä selittelystä sain juuri sen, mitä halusin ja enemmänkin!

Lisäksi kaasolle hän ehdotti vieheen sijasta kukkakorua ja se oli tosi kaunis: kultaisesta "rautalangasta" oli muotoiltu pohja ja siihen sitten helmiä ja kukanlehtiä ym. Jäi kaasolle muistoksi!

Kimppu, 4 viehettä, 100 irtoruusua, kaasolle "rintakoru" ja pöytäasetelma maksoivat yhteensä noin 170 euroa. Todella edullinen ja laatukohdallaan. Pöytäasetelmaa varten saimme heiltä lainaan vielä alustana toimineen vaasin. Ja palautuksen kanssa ei ollut kiirettä, lähdimmehän suoraan häämatkalle.

Kimppuni kuivuikin kauniisti ja jäi muistoksi...vielä kun sille löytää paikan.

:clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.01.2008 12:41 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Paljon ruusuja Ivalon Kaijan Kukalle. Siellä asioidessani sain aina mukavaa ja asiallista palvelua. Sain toivomani kimpun, joka oli todella kaunis. Samaten vieheet ja kaasojen rannekukat olivat onnistuneita. Annoin vapaat kädet tehdä meille pöytäasetelman ja siinä oli mukavasti tuotu esille häidemme ajankohtaa eli talvea.

Tiedäthän, että pysyn tässä vierelläsi maailman tappiin asti?
Vaikka tää nuoruutemme kesii väistämättä ja vaipuu vanhuuteen.
-Samuli Putro-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2008 09:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Turku ja Kukkakauppa Rosé Verkahovissa ansaitsevat kiitokset hyvällä maulla tehdystä morsiuskimpusta ja vieheestä. Vein floristille vinkiksi kuvan mieleisestä kimpusta ja kerroin pitäväni erityisesti väriyhdistelmästä ja kimppua kiertävästä oksasta. Muuten annoin vapaat kädet toteuttaa. Lopputulos oli todella mieleinen ja tyylikäs: kimppu ei vastannut viemääni kuvaa, vaan noudatteli toiveitani vapaammin. Olin todella tyytyväinen. Sekä kimppu että viehe kestivät hyvin koko päivän, eikä hintakaan ollut päätähuimaava. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2008 09:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kristiina Kallio Noormarkussa saa vähintään miljoona ruusua.

Kaikki oli viimeisen päälle tehty ja kaikki kukat kestivät upeasti koko päivän (mitä nyt vieheet tietenkin rutistuivat halatessa, mutta sille ei kukkakauppias voi mitään :D )

Vein kuvan hänelle haluamani laisesta kimpusta ja hän teki omastani
vielä hienomman, kuin kuvan kimppu. :faint:

Palvelu oli muutenkin erinomaista! Viime tingassa huomasin, että olin
tilannut yhden vieheen liian vähän ja hän toimitti vielä yhden vieheen juhlapaikalle meitä odottamaan alta aikayksikön.

Suosittelen :yep:

Naimisiin 1.2.2008
Kahden seuraan liittyi kolmas 24.1.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.10.2008 10:24 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Hurpula kirjoitti:
Heips!

Tilasin pitkällisen harkinnan jälkeen kaikki häiden kukat Pitopalvelu Huplin yhteydessä toimivalta Heli Mikkoselta (tekee somistuksia ja vuokraa koristeita yms). Pitopalvelupalaverin yhteydessä katsottiin hänen mallikansioitaan, jotka ei varsinaisesti vakuuttaneet (ei yhtään omantyylistä mallia), mutta edullisuus ja helppous painoi vaakakupissa sen verran paljon, että tilasin kukat kuitenkin häneltä.

No, loppujen lopuksi tilaukseeni sisältyi morsiuskimppu, heittokimppu (morsiustytölle), 2 viehettä, 1 rannekukka, 2 hiuskukkaa ja isohko asetelma noutopöytään ja kaikki tämä maksoi yhteensä 160 euroa. Ei todellakaan paha hinta - Helsingissä saa monessa paikassa maksaa melkein morsiuskimpusta jo satasen.

Sain Heliltä tosi hyvää palvelua. Juttelimme kimpusta puhelimessa ja tein hänelle kirjalliset & kuvitetut ohjeet, koska halusin pelata varman päälle. Hän kuunteli joka ikistä ohjetta ja jopa soitti kukkatukusta varmistaakseen, saako hiukan improvisoida. Mä meinasin kuolla, kun näin morsiuskimppuni - se oli aivan ihana ja täytti kaikki toiveet! Suosittelen lämpimästi, varsinkin, jos valitsee pitopalveluksi Huplin.

Yhdyn tähän palautteeseen ihan täysin. Helin kanssa oli erittäin mukava asioida ja hänen tekemänsä kimput, etenkin morsiuskimppu, olivat uskomattoman hienoja :faint:

Meillä oli vielä pitopalveluna Hupli, joka toi kaikki koristekukat yms. suoraan juhlapaikalle. Siksi tämä oli yksinkertaisuudessaan, edullisuudessaan ja laadussaan meiltä täysin nappiin osunut valinta! :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Iso puska risuja!
ViestiLähetetty: 10.03.2009 18:34 
Poissa

Haluan ojentaa ison puskan RISUJA Kukkakauppa Laurentille, Helsingin Munkkiniemessä.

Kävin tänään "esitiedustelureissulla" kyseisessä kukkakaupassa ja sain todella tylyä ja ylimielistä palvelua. Lisäksi tuntui, kuin minua ei olisi edes kuunneltu. Heti kauppaan astuessani tuli epämiellyttävä olo.

Keskustelu meni jotenkuten näin:

minä: haluaisin vähän tiedustellä hääkimppuasioista...

myyjä: millon sun häät sitten on?

minä: no vasta elokuussa, mutta...

myyjä: kesällä kannattaa vasta tulla!

minä: no mutta mä ajattelin vähän kysellä hintoja jne....

myyjä: no ne hinnat vaihtelee niiiiiin paljon, ettei siitä voi sanoa mitään.
Siihen vaikuttaa niin moni asia.

minä: no mä olin ajatellut sellaista yksinkertaista kimppua valkoliljoista...

myyjä (keskeyttäen selostukseni!): elokuu on muutenkin niin huonoa aikaa, kun kesäkukat ei ole enää hyviä, mutta oikeastaan syksynkään kukkia ei vielä ole, kaikki mätänee

minä: ??? (suu auki)

minä: no minkälaista viehettä voisi ajatella liljakimpun kaveriksi?

myyjä (ivallisesti nauraen): mä en ole KOSKAAN kuullut, että kellään olisi viehettä liljasta!!

minä: no, en mä tarkoittanutkaan, että liljasta. olen kuullut, että se ei kestä, joten jos teillä olisi ehdottaa mikä siihen SOPISI?

myyjä: no siihenhän sopii ihan mikä vaan

minä: aha (mielestäni ei nyt IHAN mikä tahansa....)

Sitten myyjä ihan kuin olisi hermostunut. Tosi tiukkaan sävyyn alkoi selittää, että hän on ollut alalla 20 vuotta ja tietää kyllä nämä asiat...

...johon oli PAKKO keskeyttää ja sanoa, että: sen takiahan minä sinne paikkaan menin kysymäänkin, kun en itse tiedä tuon taivaallista kukista!!!!!!!!

En jaksa ees kirjoittaa kaikkea, ottaa niiiiin päähän tuo käynti. Meni kyllä suoraan sanottuna päivä pilalle. En yleensä ole näin herkkä, mutta jäi kyllä tosi paha mieli. Kauppias oli suorastaan ilkeä.

Lähdtiessäni vilkaisin vielä taakseni ja myyjä antoi merkitseviä katseita toiselle myyjälle, joka oli seurannut tilannetta sivusta. En suosittele kyseistä paikkaa KENELLEKÄÄN!

Onneksi naapurista sain äärettömän hyvää palvelua!! En muista paikan nimeä, mutta osoite taitaa olla Munkkiniemen puistotie 7. Siinä on juuri aloittanut uusi, nuorekas myyjä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2009 15:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itiö, ei oo totta :shock: Ihan käsittämätöntä käytöstä ja surkeaa palvelua. Tosin pakko myöntää, että tuo myyjän kommentti "kaikki mätänee" nauratti kyllä hiukan :D Minä olisin tuollaiselle moukalle sanonut, että saan kyllä kukat hankittua muualtakin, jos ei huvita myydä ja marssinut ovesta pihalle vaan :x Röyhkeetä!

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.01.2011 12:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olin todella tyytyväinen hääkukkiini, jotka tilasin Ruusupuusta Jyväskylästä. Omistaja oli tosi mukava ja asiantunteva. Osaavat tehdä tosi taidokkaita ja persoonallisia kimppuja, kuuntelevat hyvin asiakasta ja kukkien laatu myös hyvä. Hintataso ei kaikkein edullisin, mutta hyvä työ saakin maksaa vähän enemmän.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Floristit ja kukkakaupat
ViestiLähetetty: 26.03.2013 09:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kilo ruusuja Helsingin Ă–stersundomiin Seasons Gardenille!

Kyselin hääkimppujen hintoja (ja seurailin tietysti foorumeja) "jo" pari kuukautta ennen häitä. Jollakin forumilla mainostettiin Seasons Gardenia, eikä suinkaan suotta! Koska sijaintikin oli matkalla kirkkoon, kävin hyvissä ajoin tiedustelureissulla. Paikan omistaja on TODELLA sympaattinen ja ihana ihminen, ja heitteli ehdotuksia sitä mukaan kun kerroin mitä kimppuun halusin. Ja uskoi heti kun vähän ujosti ehdotin jostakin että "jos ei". Tulostamillani kuvilla saimme hyvän yhteisymmärryksen siitä miltä kimpun tuli näyttää, ja hinnaksi muodostui 60€. Samaa kimppua (tosin ilman kuvia mutta syvällisellä selityksellä) toisesta kukkakaupasta kysellessäni minulle annettiin hinta-arvioksi 150-200€.

Seasons Gardenista sain kimpun, vieheen, ja kolme rannekorukukkaa (todella pikkutarkkaa työtä nämäkin, ja täydellisen sopivia hääkimpun väriskaalaan) 140€:lla. Olin HYVIN tyytyväinen. Tuossa se kimppu istuu maljakossa freesinä vielä kolme päivää häiden jälkeen, ja tuoksuu taivaalliselle!

Miehen vieheeseenkin sain itse ehdotella ideoita, ja siitä tuli niin kaunis että oikein harmittaa että siitä ei jää kuin kuva muistoksi.

P.S. Vaikka jossain kukkakaupoissa asiointi osoittautuisi ikäväksikin, voi sieltä lähteä mukaan jokin tiedonmurunen mikä tulee myöhemmin tarpeeseen: itse esim. sain toisesta kukkakaupasta vähän oudomman ruusun nimen, jota sitten toisen floristin kanssa käytimme suurella menestyksellä lopullisessa kimpussani!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Floristit ja kukkakaupat
ViestiLähetetty: 22.07.2014 10:08 
Poissa
Kerubi
Kerubi

+ Martinlaakson Kukka-aitta, Vantaa: Meille tuli täältä morsiuskimppu, sulhasen viehe ja 5 pöytäkoristetta. Kokonaisuudessaan erittäin tyytyväinen. Floristit olivat tosi asiantuntevia ja ystävällisiä ja hinta oli mielestäni todellakin kohdillaan. Helsingin kukkakauppoja katselleena yllättyin, kuinka halpoja kaupat olivat, kun vaan ylitti Helsingin rajan :D

Morsiuskimppu oli aivan uskomattoman kaunis! Hyvin osasivat tehdä siitä mekkoon sopivan, kun mekko ei ollut aivan pelkästään valkoinen, vaan siinä oli tehostevärillä pieniä kirjailuja. Tämä oli hyvin otettu huomioon kaikissa kukissa. Pöytäkoristeet olivat kauniita, joskin mielestäni melko tavallisia, ehkä hieman tylsähköjä. Eivät tosin varastaneet huomiota, mikä on hyväkin. Ja mistä kuitenkin suuri plussa, niin kaikki sopivat todella hyvin yhteen, pöytäkoristeet selvästi kuuluivat "samaan sarjaan" kimppuni kanssa ja sopivat siis hyvin väriteemaamme. Voin kyllä lämpimästi suositella tätä paikkaa, jos Helsinki/Vantaa-akselilla etsii kukkia häihin tai muihin tapahtumiin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.06.2018 23:38