* UKK    * Etsi

Tänään on 19.07.2018 13:33

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.01.2007 05:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

No nyt on palautteen aika, kun ollaan kierretty parin päivän aikana 10 helsinkiläistä morsiuspukuliikettä. :sweat: Vaikka siinä järjestyksessä kuin missä käytiin...

Juhla-Asu: Hyvää ja iloista palvelua, joskin vähän tuli sellainen olo, että olisivat kehuneet jätesäkkiäkin päälläni. :D Olivat joustavia ja kuuntelivat mitä haluan. Puvun ostettuani illalla juuri ennen ovien sulkeutumista he vielä heiluttelivat meille kadunvarrelle autoon, mistä jäi jotenkin kiva mieli. :)

Seremonia: Tästä ei juurikaan sanottavaa, kun mitään ei sovitettu, mutta sen kymmenen minuutin aikana, kun olimme liikkeessä, emme saaneet mitään palvelua. :?

Kaunis morsian: Kolme myyjää, joista kaksi tuntui tietävän paljonkin ja yksi ei yhtikäs mitään. :D Valikoima ei ollut mun mielestäni mikään ihmeellinen. Tosin heillä on sellainen kätevä systeemi, että kaksiosaisten pukujen ala- ja yläosia voidaan vaihdella asiakkaan toiveiden mukaisesti. :yep:

Meslewi: Myyjän omien sanojen mukaan; myyjä oli aika harakka. :doh: Hän antoi mun katsella niitä kansioitaan, ja valita mielestäni kauneimmat. Se oli vielä ihan ok, että hän kriittisesti sanoi, mitä mieltä oli valinnoistani. Kaikkein eniten mua harmitti tässä liikkeessä se, että myyjä valmiiksi päätti puolestani, mitkä puvut sopivat minulle ja mitkä eivät. Heille oli juuri tullut ihan upouusi malli, jota ulkomaisetkin jakelijat olivat tulossa katsomaan Helsinkiin seuraavalla viikolla. Tätä mallia myyjä yritti väkisin myydä minulle. :auts: Mikään ei kuulemma näytä miltään sen rinnalla. Kun meinasin itse katsoa pukutangoista, löytyisikö sieltä mitään mieleistä, myyjä vain totesi, että et sinä sieltä kuitenkaan mitään parempaa löydä. Kyllä meinasi kiukku nousta... :x Melko nättejä pukuja äkkiä vilkaistuna tangoissa näytti roikkuvan.

Lavem Tyynelä: Aivan ihanaa ja asiantuntevaa palvelua, varsinkin vanhemmalta rouvalta! :clap: Ei mitään negatiivista sanottavaa.

Stilissima: Täytyy sanoa, että olen kyllä onnellinen, että kyseinen myyjä sattui mun kohdalleni, sillä toinen liikkeessä ollut myyjä ei tuntunut tietävän mistään mitään. Mutta minua palvelleesta myyjästä ei ole mitään valittamista. Hän kuunteli mitä haluan, ja se riitti minulle! :) Valikoima ok.

Vip-juhlapuvut: Maailman ihanin myyjä!! Kertakaikkisen ihana, ystävällinen, kohtelias, iloinen, asiantunteva, palvelualtis ja rehellinen. Sanoi oman rehellisen mielipiteensä asiasta kuin asiasta kun kysyin. Hän toivotti vielä lähtiessämme ihanaa hääpäivää siltä varalta, jos emme kuitenkaan sattuisi ostamaan pukua heiltä. Myyjä oli niin ihana, että pelkästään jo hänen takiaan olisin halunnut ostaa puvun sieltä. :D Valikoimaa puvuissa oli runsaasti, sekä morsiuspuvuissa että juhlapuvuissa, ja ne olivat kyllä upeita! Voisin jopa sanoa, että valikoima oli käymistämme liikkeistä kattavin.

Tuulenviemä: Helmikirjailtuja pukuja ei ollut montaa kappaletta; ei siis mulle oikeastaan mitään. Vanhempi myyjistä oli aika tylyä sorttia... :x Jos ei hae helmikirjailtua pukua, niin siinä tapauksessa liike on varmasti hyvä ja valikoima kattava. Huntuja oli paljon ja monenlaisia.

Bridal House: Pukuvalikoima ok, mutta sitäkin enemmän kiinnitin huomiota muuhun tarjontaan: tarjolla oli morsiamelle lähes kaikki mahdollinen. Pukujen lisäksi liikkeessä oli kauniita alusvaatteita, tiaroja, koruja, kenkiä, sukkanauhoja, huntuja jne jne. Meitä palveli joku uusi harjoittelija, joten palvelu ei vielä ollut ihan loistavaa, yritys kyllä oli hyvä! :D

Morsmaikku: Nettisivuilla luki, että sovitusaikaa ei tarvita, ja emme kunnolla olleet päässeet ovesta sisälle, kun Johanna Lätti huutaa tiskin takaa, että tänään ei ole lainkaan sovituksia! Noh, se siitä. Katseltiin kuitenkin valikoima pikaisesti läpi, ja täytyy kyllä sanoa, et ei harmittanut yhtään, ettei meillä mitään sovitusaikaa ollutkaan. :D Ei siis mulle mitään. En löytänyt tangoista ensimmäistäkään "kunnolla" kirjailtua pukua. Taitavat keskittyä siihen mittatilaustyöhön enemmän... :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.01.2007 19:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jälleen iso kimppu ruusuja Helsingin Juhla-Asulle. Kävin mieheni ja miehen kaverin kanssa etsimässä pienellä varoitusajalla kiireessä liiviä ja plastronia. Palvelu oli erinomaista, saimme asusteet nopeasti mukaamme. Liikkeessä meni alle puoli tuntia vaikka kummankin miehen liiviä piti vähän pienentää. Tuli jälleen erittäin hyvä mieli. Viimeksi siellä asioimme tasan vuosi sitten ja tuli jälleen todettua, että eipä sitä muualle tarvitse mennä sillä siellä oli niin hyvä palvelu, valikoima miesten pukuja sekä niihin kuuluvia asusteita. :flower:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.01.2007 15:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itse sain hyvää palvelua Tampereen Morsiusgalleriasta, vaikka olikin syysale ja melkoinen kiire. Olin onneksi alen lopulla ja ilta-aikaan, joten ehtivät mukaan jopa sovituskoppiin, kun olin yksin liikkeellä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.02.2007 13:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kellään kokemusta turun Mpp Lehtisestä?? Itse olen ollut vasta puhelinyhteydessä liikkeen omistajaan ja vaikuttaa ihanalta höpöttäjältä :)
Puoli tuttu sitten taas kertoi että liikkeen ulkonäön perusteella ei ostaisi pukua sieltä :?
Itse en ole siis liikettä vielä nähnyt edes ulkoa päin eli kannattaako poiketa? Millainen valikoima?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.02.2007 18:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onko kukaan tilannut Stilissimasta netin kautta tai sähköpostilla mitään? Tahtoisin kuulla vähän kokemuksia näistä. :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.02.2007 10:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

marinette saa multa ison kasan risuja, eivät tulleet palvelemaan vaikka kuinka odotin ,myyjä palveli ainoastaan muita asiakkaita, liekö syynä ollut ruotsinkieleni?? :lmao2: :shock:

fiancee turussa oli ihan kiva paikka ,mutta sieltä en löytänyt ainoatakaan pukua ,joka olisi ollut minun mieleeni, eli puvut olivat ehkä hieman liian hienostuneita minun makuuni, mutta palvelu oli todella hyvää :D .

sydänkävystä sitten löysin pukuni ja palvelu oli hyvää ja innokasta ja valikoimat olivat laidasta laitaan :flower: .

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.02.2007 10:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

vihreesimmu kirjoitti:
Onko kukaan tilannut Stilissimasta netin kautta tai sähköpostilla mitään? Tahtoisin kuulla vähän kokemuksia näistä. :o
minä tilasin itselleni laukun ,joka ei ole vielä saapunut.
heillä on sellainen systeemi, että ensin pitää tuote maksaa ja sitten vasta he lähettävät sen kotiin postissa. :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.02.2007 10:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Anna-Maija kirjoitti:
Onko kellään kokemusta turun Mpp Lehtisestä??

Mä ostin aikoinaan tiaran sieltä, muistaakseni jäi kyllä ihan hyvä fiilis ja myyjä tais olla just semmonen höpöttäjä. Ulkonäöltään tosiaan liike näyttää siltä, että ois kiinni tai lopetettu, pimeän ja nuhruisen näköinen.. :? Liikkeessä tais olla melkosesti tavaraa neliöihin nähden. :wink:

vihreesimmu kirjoitti:
Onko kukaan tilannut Stilissimasta netin kautta tai sähköpostilla mitään? Tahtoisin kuulla vähän kokemuksia näistä.

Mä oon tilannu Stilissimasta vannehameen. Mun mielestä toimi homma ihan hyvin. Tein tilauksen netin kautta, maksoin laskun ja vannehame tuli muistaakseni postiin sitten kun oli sen verran iso/painava paketti. :wink:

Rouvaksi 210505
√Ąidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.03.2007 22:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Gaala, Salo (gaala.net)

Erinomaista palvelua. :worship: Näin vähän pyöreämpänä tyttösenä pelkäsin mennä mihinkään morsiusliikkeeseen kysymään pukuja mutta pelko karsiutui välittömästi ystävälliseen ja palveluhenkiseen hymyyn. Lämpimästi otettiin vastaan, ohjattiin, neuvottiin, kyseltiin, kuunneltiin. Tuli semmonen olo, että en olekkaan niin mahdoton puettava kuin mitä olin kuvitellut vaan myös mulle voi löytyä se unelmieni puku.

Sitten itse sovituskerralla, ai että. Ihanaa palvelua jälleen kerran. Sain hyviä neuvoja alusvaatteiden ostosta, puvun mallista, minkämallinen puku minun kurvejani suosii ja mikä ei ehkä niin paljon.

Kertaakaan ei tullut semmoinen olo että olis nolottanut liiat pahkurat väärässä paikassa tai että en kehtaa sanoa ettei tämä ehkä ihan ole mulle.

Todella ystävällistä ja lämminhenkistä palvelua!!!

Hintaakin pystyi tarkistelemaan.

Aivan ihana palvelu. Kerrassaan loistava. Ja löytyihän se unelmien pukukin sieltä..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.03.2007 13:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:worship: Glamour, Lahti

:clap: Siis todella mahtavaa palvelua.

No eka viime viikolla kävin äitini ja siskontyttöni kanssa ihan vaan katselemassa siellä ja tosi ihanaa palvelua.
Siinä sitten varasin sovitusajan.

Sovitusaika oli 7. päivä kuluvaa kuuta eli tämän viikon keskiviikkona :)
Menimme sulhoni kanssa sinne hieman etuajassa ja sanoin että aikani on tasalta.
Myyjä/ompelija tuli heti kysymään että mitä haluaisin sovittaa ja kokosi kaikki puvut heti.
Sovitus meni mahtavasti, myyjä kertoi ihanasti omat mielipiteensä puvuista päälläni.. Ja kehuikin kun patsastelin THE puku päällä peilin edessä :D
Sovitus meni siis hienosti :)

Maksuehdot loistavat, hintavan puvun maksaminenkin sopii meille vaikka rahaa ei olekaan kauhiasti :)

ja vielä eilen, siis 8. päivä, poikettiin liikkeessä taas, tällä kertaa käytin äitiäni siinä katsomassa pukuani :D
Ko. myyjä oli paikalla ja sanoin vaan että "arvaat varmaan miksi tultiin" ja heti toi pukuni esille ja todella ystävällisesti sitä taas esitteli :)

Kerrassaan ihana paikka :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.03.2007 09:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Annan paljon ruusuja Boutique Senjalle Tampereella! Palvelu oli eriättäin ystävällistä ja kärsivällistä!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.05.2007 21:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

kalinkas kirjoitti:
Mahtavat kiitokset Rosamorin ihanalle omistajatterelle saamastani palvelusta :worship: Sain todella henkilökohtaista palvelua ja tuntui todellakin siltä että myös omistajatar oli halukas löytämään juuri sen minun persoonaan ja kroppaan sopivan puvun. Kannattaa lähteä kauempaakin katsastamaan Rosamorin valikoimat Seinäjoelle, sillä verrattuna esim. kotikuntani Vaasan morsiusliikkeisiin, oli palvelu ihan eri luokkaa. <3

Rouvaksi 210505
√Ąidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.05.2007 13:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kaipa se olis meikäläisenkin aika antaa hieman näitä palvelupalautteita..

Ensinnäkin Helsingin Juhla-Asulle :flower: eli täyden kympin paikka!
Palvelu molemmilla käynneillä aivan loistavaa!
Viime kesänä kun kävimme katsomassa pukuja (eli katsomassa sitä pukua, josta tuli THE PUKU heti kun puin sen päälleni) oli myyjänä nuori itäsuomesta kotoisin oleva nainen joka hoiti hommansa todella asiantuntevasti, ystävällisesti ja avuliaasti. Kiitokset siis hänelle. :girl:
Samoin toisella kerralla, kun kävimme etsimässä miesten pukuja oli palvelu moitteetonta. Olin soittanut ja pyytänyt heitä varaamaan pukuni sinne, jotta voisimme hieman vertailla miesten pukuja sen rinnalla, mutta he olivatkin katsoneet kaiken jo valmiiksi (siis mitkä käyvät pukuni kanssa) ja näin ollen miestenkin puvut löytyivät heti! :clap:

Ja sitten palautetta myös Tampereen Koskikeskuksen Leimuskalle! Täältä löysimme kaasoni puvun ja pukuuni sopivan pussukan.
Palvelu oli niin positiivista, että siellä tuli suoraan sanottuna halu ostaa jotain. :clap: Meitä palvellut myyjä katseli kanssamme pukuvaihtoehtoja, avusti pukeutumisessa ja oli rehellinen kommenteissaan. Ei siis ihastellut kaikkia pukuja vaan sanoi suoraan, jos joku ei ollut hyvä. Tämä kuitenkin rakentavasti.

Ja vielä yksi.. Tuo Helsingin Meslew..
En oikein osaa päättää antasinko risuja vaiko ruusuja. :o
Kävimme viime lauantaina äitini ja Mari-kaasoni kanssa etsimässä erilaisia pukumalleja äidilleni. Tarkoitus oli siis teettää äidille puku jo ostetusta kankaasta.
Emme olleet varanneet aikaa joten meidät passitettiin suoraan katselemaan kuvia. Emme saaneet edes pyöriä liikkeessä ( :shock: ) vaan meidän kaikkien kolmen oli oltava samassa kohdassa liikettä.
Meitä ennen oli liikkeeseen tullut kaksi nuorta naista, joita liikkeen omistaja sitten palveli kun ajan varannut "oikea" asiakas oli postunut paikalta.
Ensimmäinen kysymys näille naisille oli "koska on häät?" ja kun vastaus oli lokakuussa "heitti" omistaja nämä naiset ulos liikkeestä. "Nämä pitäisi hoitaa aina ajanvarauksella ja nyt täällä on semmoista porukkaa jotka tarvitsevat puvun nyt tai ensiviikolla, teillä ei ole mitään kiirettä."
Naiset lähtivät nopeasti pois todella loukkaantuneina (ymmärrettävää, omistaja olisi voinut sanoa samat asiat hieman diplomaattisemminkin) ja tuli sitten meidän luokse valittamaan näistä naista! :shock:
√Ąitini on kuitenkin aikamoinen j√§stip√§√§ ja suht rento joten kun omistaja ei meit√§ kuitenkaan mollannut, kritisoinut tai muuta niin kyll√§h√§n sielt√§ sitten puku l√§hti mukaan kun semmoinen helposti l√∂ytyi. Meit√§ myyj√§ palveli iloisesti, asiantuntevasti ja v√§lill√§ jopa mollasi itse√§√§nkin. (Yksi asiakas oli perunut aikansa, joten h√§nell√§ oli puoli tuntia aikaa hoitaa meid√§n asioitamme)
Omituista mielest√§ni oli kuitenkin se, miten t√§m√§ omistaja hehkutti minulle ja kaasolleni sit√§ miten h√§n on sent√§√§n stylisti ja TIET√Ą√Ą tasan tarkkaan mik√§ sopii kellekkin kun ei ihmiset itse sit√§ tajua! Miten hirve√§√§ on kun ihmiset eiv√§t osaa pukeutua oikein, k√§ytt√§v√§t v√§√§ri√§ v√§rej√§ jne..
Toisin sanoen, tänne kannattaa mennä vain ajanvarauksen kanssa ja jos on tarpeeksi paksunahkainen. Omistaja on temperamenttinen tapaus ja myyntityyli on aika agressiivista. Pukuvalikoima on kuitenkin laaja ja värit aivan upeita.

And it is you I have loved all along

Päikky-rävellystä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.05.2007 14:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mar1kki kirjoitti:
:worship: Glamour, Lahti

:clap: Siis todella mahtavaa palvelua.

No eka viime viikolla kävin äitini ja siskontyttöni kanssa ihan vaan katselemassa siellä ja tosi ihanaa palvelua.
Siinä sitten varasin sovitusajan.

Sovitusaika oli 7. päivä kuluvaa kuuta eli tämän viikon keskiviikkona :)
Menimme sulhoni kanssa sinne hieman etuajassa ja sanoin että aikani on tasalta.
Myyjä/ompelija tuli heti kysymään että mitä haluaisin sovittaa ja kokosi kaikki puvut heti.
Sovitus meni mahtavasti, myyjä kertoi ihanasti omat mielipiteensä puvuista päälläni.. Ja kehuikin kun patsastelin THE puku päällä peilin edessä :D
Sovitus meni siis hienosti :)

Maksuehdot loistavat, hintavan puvun maksaminenkin sopii meille vaikka rahaa ei olekaan kauhiasti :)

ja vielä eilen, siis 8. päivä, poikettiin liikkeessä taas, tällä kertaa käytin äitiäni siinä katsomassa pukuani :D
Ko. myyjä oli paikalla ja sanoin vaan että "arvaat varmaan miksi tultiin" ja heti toi pukuni esille ja todella ystävällisesti sitä taas esitteli :)

Kerrassaan ihana paikka :clap:

Aivan totta :) Miunki on pakko antaa isot kehut Lahden Glamourille! :clap: Aivan ihanaa palvelua ja todella asiantuntevaa. :) Ei voi muuta sanoa kuin, että wau :)
Suosittelen kaikille lämpimästi kyseistä hääliikettä. <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.06.2007 21:46 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mun on ihan pakko tulla t√§nne kehumaan Turun Jane`s style√§... :) ...aivan ihana liike ja loistavat myyj√§t...itse l√∂ysin sielt√§ heti ensimm√§isell√§ kerralla sen THE pukuni ja jaksoivat palvella yst√§v√§llisesti ja K√ĄRSIV√ĄLLISESTI mukana ollutta tulevaa morsiusneitoakin (ik√§ 8v) :) ...miljoona ruusua heille ja suosittelen l√§mpim√§sti...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.06.2007 11:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

kartami kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla asuvien tulisi ehdottomasti huomioida myös Järvenpäässä sijaitseva Linnanneito. Palvelu siellä on mitä parhain.

Omat hääni ovat vasta 28.6.2008, mutta ehdin hankkia oman pukuni Linnaneidosta jo maaliskuussa 2007. Työskentelin tuolloin vielä Järvenpäässä ja koska minulla oli ylimääräistä aikaa ajattelin mennä sovittelemaan pukuja ja saamaan hyviä vinkkejä puvun metsästystä varten. Olin siis asennoitunut täysin pidempiaikaiseen projektiin.

Liikkeeseen astuttuani myyjä kysyi ensin tietoja häiden ajankohdasta, teemasta, juhlapaikasta ja siitä minkä tyylistä/mallista pukua olin ajatellut. Hääjuhlan teeman hahmotteluja minulla oli jo tuolloin mielessä, mutta puvun etsintään olin asennoitunut täysin avoimesti periaatteeella "kaikki ideat voivat vielä muuttua".

Mittailtuaan katseellaan minua hetken, myyjällä oli heti mielessään neljä eri vaihtoehtoa. Myyjä oli pukujen sovittelussa asiantunteva, hän sanoin rehellisesti mutta rakentavasti mielipiteensä, kuunteli aran mosiammen kysymyksiä ja vastasi niihin asiantuntevan napakasti.

Jännityksen lauettua myyjä alkoi myös enemmän ja enemmän innostua morsiammen puvuista. Koska olin yksin liikenteessä myyjä myös auliisti otti kuvia kokeilemistani puvuista. Myyjän ammattitaidolle suuret kiitokset myös siitä, että kolmas sovittamani puku oli sitten se joka kolahti. Muita pukuja ei sitten enää tarvinnut miettiä. Sattuipa vielä niin että hankkimassani puvussa toistuu sama köynnösteema kuin tulevissa kutsukorteissa ja juhlapaikan koristelussa (vaikka tätä en ensi sijaisesti lähtenytkään hakemaan).

Tämän jälkeen vielä sovitteltimme puvun kanssa erilaisia huntuja ja tiaroita sekä kokeilimme kenkiä. Missään vaiheessa myyjällä ei ollut kiirettä muualle (kuten joissain lukemissani palvelupalautteissa oli ollut).

Vaikka asunkin ja työskentelen tätä nykyä Espoossa aion ensi vuoden toukokussa varata Linnaneitoon ajan puvun lyhentämistä varten. Palvelu oli sen verran hyvää, että voin uhrata yhden arkipäivän matkaan Järvenpäähän.

Kaikkien pääkaupunkiseutulaisten kannattaa ihmeessä käydä tutustumassa Linnaneitoon. Sijainti kun loppujen lopuksi ei ole kovin kaukana. Käy katsomassa lisätietoja osoitteessa www.linnanneito.fi
Vielä loppuun vinnkinä kaikille pukuaan etsiville: kannattaa ehdottomasti vaikkapa netin ja häälehtien avulla tutustua mahdollisimman laajasti tarjontaan, miettiä alustavasti mitä mallia puku saa olla, voiko siinä olla väriä, minkälainen teema häissä tulee olemaan jne.

Onnea kaikille häitään sunnitteleville!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.06.2007 14:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Porin Juhlava Ky ansaitsee maininnan, kiittävän sellaisen. Poikkesimme siellä ohimennen tässä jokunen päivä sitten ja kerroimme heti, että häät ovat vasta ensi keväänä ja haluaisimme vain kartoittaa miesten vuokrapukujen hintatasoa. Tästä huolimatta saimme kiireettömän ja kannustavan palvelun, sekä hyvät tiedot hinnoittelusta ja samalla myös ohjeet, miten kannattaa toimia pukuasioiden kanssa ja millä aikataululla.

Koimme saaneemme hyvää palvelua, vaikka meistä ei tässä vaiheessa ollutkaan mitään "hyötyä" liikkeelle.

Kiitos Porin Juhlava!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.08.2007 20:58 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Seinäjokelainen Haavemaa-morsiusliike saa ison kasan ruusuja :) . Ystävällinen myyjä (paikan omistaja) palveli alusta loppuun saakka ammattimaisesti, osasi valita minulle kauniita, tyylilleni ja vartalolleni sopivia pukuja, ja kertoi rehellisesti, jos asu ei pukenut parhaalla mahdollisella tavalla. Sain myös paljon vinkkejä alusvaatteiden ja kenkien ostoon liittyen.

Mikä parasta, liikkeestä löytyi kaunis puku hyvin edullisesti, vaikka olinkin varautunut melkein tuplabudjetilla :) .

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.09.2007 02:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Rokkis74 kirjoitti:
Mun on ihan pakko tulla t√§nne kehumaan Turun Jane`s style√§... :) ...aivan ihana liike ja loistavat myyj√§t...itse l√∂ysin sielt√§ heti ensimm√§isell√§ kerralla sen THE pukuni ja jaksoivat palvella yst√§v√§llisesti ja K√ĄRSIV√ĄLLISESTI mukana ollutta tulevaa morsiusneitoakin (ik√§ 8v) :) ...miljoona ruusua heille ja suosittelen l√§mpim√§sti...

Mä oon 110%:sti samaa mieltä! :clap: Valikoima on huima niin juhlapukujen kuin korujenkin suhteen! Valkoisia morsiuspukuja ei kyllä montaa ole, mutta muita juhlapukuja on valtavasti eikä hintojenkaan takia tarvitse haukkoa henkeään. Ja tämä omistaja, n. 45-vuotias nainen on kyllä nainen oikeassa paikassa; todella palvelualtis ja iloinen. (Samaa ei voi sanoa sunnuntaisin myyjänä toimivasta iäkkäämmästä rouvasta, hän on todella hyökkäävä ja kehuu kaikkea päällä olevaa kuin Keisarin uusia vaatteita. :doh:)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.01.2008 20:32 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Bridal House Helsinki

Sekä ruusuja että risuja... Olin kaason ominaisuudessa tänään ystäväni seurana kun hän sovitteli morsiuspukuja. Hänelle oli kuulemma jo puhelimessa sovitusaikaa tilattaessa sanottu että tunnissa ei kyllä sitten kerkeä mitään. Itse liikkeessä oli harjoittelija meitä palvelemassa ja hän oli erittäin ystävällinen ja mukava. Ne puvut joita esillä olevista ystäväni halusi sovittaa (ja joissa oli kokoja) ehti siinä tunnissa kyllä ihan hyvin. Sitten ystäväni halusi kysyä miesten pukujen teettämisestä jolloin paikalle haettiin vanhempi myyjä, ilmeisesti omistaja. Ystäväni ei saanut suunvuoroa että olisi ehtinyt sanoa sanottavansa, kun myyjä jo jyräsi oman mielipiteensä kanssa. Kesähäihin sulhaselle kuulemma ei missään tapauksessa sovi tumma puku, vaan pitää olla vaalea. Kun ei ole mitkään hautajaiset kerran kyseessä. Ja kun sitten tämä myyjä kuuli että ystäväni harkitsee myös toisessa paikassa sovittamaansa pukua, hän sanoi ettei aio päästää meitä pois ennenkuin olemme käyneet kuvastoista läpi kaikki heidän mallinsa. Ei siitä kuulemma mitään tule että kiireessä tunnissa vaan muutama puku sovitetaan eikä tutustuta malleihin kunnolla. Ja muualta ei kannata ostaa, sillä heiltä saa sitten kaiken ja paljon halvemmalla kuin muualta. Jäi vähän huono maku tästä palvelusta ja todennäköisesti ystäväni on nyt sitten päätymässä siihen toisen paikan pukuun.

Eli...

Stilissima Helsinki

Ruusuja. Jälleen kerran erittäin ystävällistä palvelua. Valikoima ei ehkä ole niin laaja kuin muissa liikkeissä, mutta ilmapiiri on rento ja mukava. Olin erittäin yllättynyt kun myyjä muisti minut ja jopa sen millaisen puvun olin ostanut, vaikka omista häistä siis kaksi vuotta aikaa. :D Tästä jäi itsellekin sellainen olo että asiakasta arvostetaan.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.02.2008 19:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Dess Finland, Espoo

Iso miinus meiltä, kahden frakin vuokraajilta.

Sovitusaika, 2 kk ennen häitä, oli (meidän kireiden aikatulujen takia) sovittu ja vahvistettu kirjallisesti 2 kk aikaisemmin. Mutta kun tulimme, niin nuorella omistajalla (ilm. liikkeen ainoa myyjä) oli muita asiakkaita, eikä ehtinyt palvella kunnolla vaan juoksi edestakaisin. Myöskään läheskään kaikkia frakin osia ei ollut saatavilla, vaan sulhanen joutui m.m. sovittamaan "kokonaisuutta" tavallisen kauluspaidan kanssa(!) ja bestmanin housut olivat koko liian suuret, koska oikean kokoiset olivat vuokrattuina. Silti, jostain syystä, pysyimme siinä liikkeessä ja maksoimme 40,- varausmaksun.

Hääviikolla (vihkiminen la) olimme sopineet hakevamme frakit maanantaina, tiettyyn kellonaikaan. Silloin ei ollut mitään valmisteltu, ei ollut frakkeja haettavaksi, "koska yleensä ne haetaan vasta torstaisin". Kun myyjä viimein kaivoi varaustiedot esiin, lapussa luki maanantai x.x. klo 12, juuri niin kuin sovittu. Olimme hämillämme ja vihastuksissamme ja sanoimme ettei voi olla totta, mutta emme tietenkään voineet asialle mitään. Lupasimme tulla seuraavana päivänä uudestaan hakemaan niitä.

Tiistaina, sovittuun aikaan, liikkeen omistaja ei ole paikalla, vaan hänen äitinsä, joka oli saanut tiedon "ne on noi tossa, anna mukaan". Jaaha, no onkohan tässä sitten kaikki, mietimme ja pyysimme saada sovittaa, jolloin äiti: "ai sovittaako vielä?". Onneksi sulhanen sovittikin, koska molemmat housut olivat liian lyhyet ja takki kokoa liian iso! "Ei näköjään tuota oikeata kokoa ollut, niin laitettiin kokoa isompi", sanoi äiti. Meillä tälläiset ilmeet :shock: . WTF? Taas oltiin joustavia asiakkaita ja sanottiin että otetaan kaikki oikeankokoiset tavarat (kengät yms) mukaan, mutta että he saavat tuoda housut ja sen yhden takin meille kotiin. Tämän luvattiin tapahtuvan ke-to ja tapahtuneesta luvattiin alennusta. Okei, loppu hyvin kaikki hyvin, ajattelimme.

Torstaina loput tuotiin, kuten luvattu, mutta housujen (varauksessa jo sovitusta) lyhennyksestä omistaja halusi vielä 20,- ekstraa normaalihinnan päälle. Tämän saimme sentään tingittyä ja maksoimme vain normaalihinnan. Tuodun takin rintataskussa oli riisinjyviä edelliseltä vuokraajalta, joten missään hurjassa pesussa se ei ollut voinut olla.

Kaikenkaikkiaan kauhea kokemus, turhaa stressiä häidenalusviikolle.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.02.2008 12:31 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

En olekaan tuonut tänne kommentteja vuoden takaiselta reissulta..
Olinpa kaason ominaisuudessa morsiamen mukana 3:ssa Helsingin pukuliikkeessä.. etsimme kauniisti laskeutuvaa kapeaa olkaimellista pukua, jonne ei missään nimessä tarvitse tyllejä tai vannehameita alle.

Stilissima: :clap: <3
Aivan loistava palvelu! Ystävällinen myyjä, joka hokasi heti minkä tyylistä asua etsimme. Valikoimaa löytyi :) Myyjä ei tuputtanut, kertoi oman mielipiteensä. Myös kaasoa palveltiin kun kyselin iltapuvuista ja kengistä. (en sovittanut pukuja, varattu tunti sovitukseen meni kokonaan morskulle) :worship: Huippumesta, suosittelen!

Seremonia:
:? :doh:

Tänne ei tarvinnut ajanvarausta... sovitettavia pukuja löytyi tasan kaksi. Morsiamia jotka sovitti pukuja oli samassa tilassa 4-5. Kolme myyjää ramppasi kaikki näiden morsiamien kimpussa ja palvelu oli mitä oli. Mieluiten olisi sen yhden kanssa asioinut kun aina selittänyt uudelle myyjälle että mitä haemme. Vanhin myyjä veti herneet nenään, kun morsian kysyi että voiko trumpettihelmaisen puvun alta ottaa tyllitkin pois jos hän se ostaisi ja lyhentää laahusta. Väkisin halusi tunkea vielä vannehameenkin alle. :doh: Ja molemmat puvut mitä morsku sovitti sai myyjissä aikaan "ihastuneen" reaktion: "täydellinen! Osta ihmeessä!"
Itse pyysin sovittaa yhtä pukua. Ilmeni että puku oli liikkeen viimeinen malliaan ja koska normisti käytän koko 36/38, oli puku kokoa 32 aivan liian pieni. Myyjän kommentti tähän oli: "Kaunis väri, sopii sinulle. Nyt vaan teholaihdutus päälle!" :shock: Eli tyrkkyjä olivat :doh:

Kaiken kaikkiaan sovitussessio oli sekava ja välistä joutui odottamaan palvelua pitkäänkin. Mm. minä en saanut auttaa morsianta pukuun tai puvusta pois vaan myyjän piti se tehdä. Valikoimaa oli paljon, mutta sellaista mitä me etsittiin, tosiaan vain 2 kappaletta sinne päin.
Jäi ikävä maku. Paljon olisi pelastanut ajanvaraus ja se, että yksi myyjä keskittyy yhteen morsiameen kerrallaan.

Juhla-asu: :?
Jaa-a :o Täällä oli kilometritolkulla pukuja. Valikoimaa siis oli, mutta..
Menimme ilman ajanvarausta (etukäteen sovittu, ettei tarkkaa aikaa tarvitse sopia). Kiertelimme rekkejä, pläräsimme pukuja läpi pitkään. Kaikki olivat paksua tönkköä kangasta, taftia tms. isolla helmalla. Yksikään myyjä ei kiinnittänyt meihin huomiota, myyjät eivät erottuneet mitenkään asiakkaista. Kierreltyämme ja ihmeteltyämme missä kapealinjaiset puvut ovat, koitimme tavoittaa myyjää.. ei onnistunut. Poistuimme paikalta vähin äänin.

Loppujen lopuksi morsku teetti unelmiensa puvun :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.03.2008 14:35 
Poissa
Amoriini
Amoriini

:flower: :flower: Suuret kiitokset Hyvinkään Leimulinelle!

Viime kesänä rupesimme miettimään häitämme ja minä tietenkin pukuani.
Olimme Hyvinkäällä liikenteessä ja hoksasimme pukuvuokraamon, Leimulinen. Marssimme sisään ja pääsimme heti sovittelemaan pukuja.
Kokeilin muutamia pukuja.
Ennen yhtä pukua myyjä sanoi jo ennen sovitusta, ettei sovi sinulle. Halusin silti kokeilla pukua päälleni. Ja puku oli kamala päälläni!
Eli ainakin silmää myyjällä oli.
Lopulta löysin sillä reissulla täydellisen puvun.

Kaasojen kanssa kävimme parisen viikkoa sitten sovituskierroksella.
Myyjä mittaili kaasojani ja sanoi, ettei sama väri sovi kaikille.
Lopulta tuhansien sovitusten jälkeen löysimme hyvät ja sopivat puvut.

Miehellekin löytyi sieltä asut ja asusteet ym :girl:
Kannattaa käydä!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.03.2008 22:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitoksia ja ruusuja Tampereen Morsiusgallerialle!! :clap: :flower: :flower:
Sain pukuni heillä ihanasti sovitettua ja maksupolitiikkakin onnistui kahdessa erässä ja mulle kirjoitettiin ja haettiin vielä tilinumerot ja viitenumerotkin eri kansioista, onneksi mulla oli aikaa.

Nyt olen pukuni maksanut ja sen voin noutaa!!! :clap: :faint:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.03.2008 11:27 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täältä myöskin :flower: ja :girl: Tampereen morsiusgallerialle!
Olin innokkaana paikalla jo puoli tuntia ennen sovittua sovitusaikaa, ja päästiinkin heti asiaan kun oli rauhallinen hetki päivästä. Myyjä oli todella ystävällinen ja avulias, ja kuultuaan minkätyylistä pukua olin ajatellut hän etsi sovitettavaksi sellaisia ja ehdotti myös itse vähän toisenlaista vaihtoehtoa. Ennätin sovittaa viittä pukua, ja niistä yksi kolahti täysin. :faint:
Ja se oli juuri yksi niistä myyjän ehdottamista erityylisistä mitä alunperin olin ajatellut. Ja sen ostinkin omakseni. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.07.2018 13:33