* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 20:59

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.05.2010 13:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Laitanpa minäkin kommenttia tänne pukuliikkeistä...

Suomen Pukuvuokraamo:

Palvelu oli mielestäni hyvää ja sovitusvaihtoehtojakin löytyi useampi, vaikka ihan standardikokoa en olekaan. Muutaman sovituksen jälkeenkin jäi vielä aikaa siskolleni ja kaasolleni sovittaa löytämiään pukuja. :yep:

Järvenpään Linnaneito:

Palvelu oli hyvää ja asiantuntevaa. Varasin ajan tähän liikkeeseen lähinnä Alfred Angelon pukujen takia, vaikka jo aikaa varatessani kävi ilmi ettei sopivia pukuja heiltä löydykään. Mielessä oli tarkka kuva millaista pukua olen etsimässä, mutta kuinkas ollakkaan... päädyin tilaamaan täysin erillaisen puvun kun myyjä suostutteli sitä kokeilemaan! :) Puku oli aivan ihana! (Vaikka olikin melkein 3 numeroa liian suuri, mutta tilaukseen laitettiin mittojen mukaan sopiva :) ) Tässä paikassa oltiin myös joustavia puvun varausmaksun suhteen ja varmistettiin vielä sisäänostajalta, että pukujen toimitusajat eivät koidu ongelmaksi! :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.08.2010 14:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lahden juhla-asu palvelu oli todella hyvää eli todennäköisesti tulevan hääpukuni ostan sieltä :)
Glamourin valikoima käyty myös katsomassa/sovittamassa sieläkin ihan kivoja pukuja :yep:
Vielä olis käytävä Josefiinassa :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005‚ô•
29.6.2008 Seurustelumme alkoi‚ô•
1.10.2008 Yhteen muutto ‚ô•
16.11.2009 Kihlat‚ô•
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ‚ô•
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.08.2010 16:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Haavemaa Seinäjoella: :clap: :girl: :worship: :faint: :flower:

menin aikanaan vain katselemaan hääpukuja, vanhempi rouva toi minulle puvun, oli aivan näköiseni- mutta rintojen kohdalta liian pieni.
toi toisen puvun ja sen päädyin ostamaan. puku istui niin täydellisesti että en lähtenyt muita haikailemaankaan. palvelu käsittämättömän rauhallista, sai rauhassa miettiä ja pähkölöidä, rouva kantoi uskollisesti tavaraa koppiin ja auttoi puvun kanssa. sain myös oheistilpehöörit tiaraa ja huivia myöden samasta kaupasta. ompelivat halterneckinkin vielä samaan hintaan.
todellakin olen kaikille kehunut sitä paikkaa ja "ajanut" ihmisiä sinne. lisäksi hyvät aukioloajat!

Vaasassa en sen sijaan voi sanoa samaa mistään putiikista. :oops:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.08.2010 21:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

<3 Morsiuspukuliike Josefiinalle (Lahti) paljon paljon ruusuja. Heti löytyi hyvä puku, palvelu oli erittäin lämmintä ja asiantuntevaa. Morsian sai jopa halauksen, kun kävi hakemassa pukunsa hääviikolla!

:doh: Suomen pukuvuokraamolle risuja Tilattiin sulhaselle puku ja kengät. Kävimme sovittamassa niitä ajoissa, puku oli hyvä, mutta kengät eivät olleet sopivat. Halusimme mattapintaiset kengät, mutta vain lakerikengät sopivat. Meille luvattiin, että he tilaavat oikeankokoiset mattakengät ja ILMOITTAVAT meille, kun ne ovat liikkeessä. Viikkoa ennen häitä soitin, koska heistä ei ollut kuulunut mitään. He ilmoittivat, ettei mattapintaisia kenkiä saa ollenkaan, mutta voisimme saada lakerikengät halvemmalla. Sovimme näin ja menimme sitten kaksi päivää ennen häitä hakemaan vuokrattavia asusteita, sekä ostettuja pukua ja kenkiä. No, lakerikenkiäkään ei sitten ollut oikeata kokoa, vaikka meille oli niin luvattu. Että siinä sitten lähdettiin kenkäkauppaan, vaikka olisi ehkä ollut muutakin tekemistä pari päivää ennen häitä. Jos meille olisi ajoissa sanottu, ettei kenkiä ole mahdollista saada, oltaisiin tietysti ostettu muualta, mutta meille siis vielä viikkoa ennen häitä luvattiin, että saadaan kengät :x

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Ompelimo Atelj√© Iina
ViestiL√§hetetty: 17.01.2011 12:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Teetin pukuni Ateljé Iinassa Jyväskylässä. Olin erittäin tyytyväinen!
Puku tehtiin mittojeni mukaan ja maksoin vain puvun vuokran hinnan. Puku jäi siis liikkeeseen häiden jälkeen. Suunnittelin puvun yhdessä ompelijan kanssa ja siitä tuli juuri sellainen kuin toivoinkin. Palvelu oli ystävällistä ja puvun vuokra oli melko edullinen. Atelje Iinassa on paljon valmiitakin pukuja vuokrattavaksi tai omaksi. Sieltä saa myös muita juhlavaatteita. Suosittelen!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.02.2011 16:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Niinatar, Helsinki

Ainakin tähän mennessä voin suositella lämpimästi. Varasin etukäteen ajan sovitukseen. Heti kun menin paikalle, niin nuori myyjä otti ohjat käsiinsä ja aloimme katsastaa sopivia pukuja.

Myyjä itse ehdotti myös muutamia pukuja, mutta ei tuputtanut mitään mistä en itse pitänyt. Lopulta sovitin viittä eri pukua. Jäin miettimään asiaa, ja saimme mukaan lapun, jossa oli lueteltu sovitusjärjestyksessä kaikki puvut hintoineen ja kokoineen.

Sähköpostitse tilasin lopulta yhden puvuista, minuun oltiin yhteydessä pikaisesti ja selvennettiin miten asia menee tästä eteenpäin. Koko prosessin ajan myyjä oli asiantunteva, mukava ja huumorintajuinen. Paikassa oli mukava tunnelma ja pukuja sai sovitettua kiirettömässä ilmapiirissä.

Puvun pitäisi tulla liikeeseen muutaman kuukauden päästä, toivottavasti palvelu jatkuu yhtä loistavana.

:flower:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Morsiusliikkeet
ViestiL√§hetetty: 03.04.2011 20:50 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Morsiuspukuliike Josefiinalle (Lahti) isoja kimppuja ruusuja! Varasin ensin puhelimitse ajan sovituksiin, ja jo puhelimessa sain kuvan, että palvelu on aivan ensiluokkaista :) Kun sitten menin parin tunnin päästä sovittelemaan pukuja, niin voi ihana miten lämmin vastaanotto siellä olikaan! Tunsin oloni aivan prinsessaksi, ja tuli tunne, että olisin heidän ainoa asiakkaansa <3 Aivan loistava paikka ostaa oma unelmien pukunsa, suosittelen kaikille lämpimästi!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 15.04.2011 00:26 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Krinoliini (JKL) Huonoa palvelua. En mennyt sovittamaan pukuja vaan asiallisesti kysymään onko heillä alusvaatekorsetteja. Ei kuulemma ole eikä sellaista saa missään nimessä hääpuvun alle laittaa. Normi rintaliiveillä pitäisi mennä, paras ehdotus oli laittaa rintaliivit pukuun kiinni ja taittaa vaan selän kohdalta piiloon ettei jää rumasti nyörityksen alle näkyviin, hohhoijjaa :lmao: Varmasti hyvää tarkoitti, mutta useimmiten asiaksa kuitenkin tietää mitä hakee ja haluaa...

Ateljé Iinassa kerrassaan loistavaa palvelua :flower: Ystäväni puku tehtiin siellä muutama vuosi sitten ja nyt on sulhon ja sulhon pojan puvut hänellä teetätettävänä. Ajattelin kysyä josko lyhentäisi omasta puvustani helmaa ja tekisi sulholle ja sulhon pojalle siitä vielä kravaatit, varmasti onnistuu häneltä :) Hinnat ei todellakaan ole päätä huomaavia.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 10.07.2011 22:32 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Miekin kehun Ateljee Iinaa. Muokattiin sekä minun että miehen pukua ja ei maksanut mansikoita, oltiin tyytyväisiä :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 26.07.2011 21:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Niinatar, Helsinki
Ruusujen määrää ei voi tällä hetkellä edes kuvailla. Menimme liikkeeseen, outletin puolelle kun ei tarvitse ajanvarausta. Erittäin mukava ja asiantunteva myyjä otti meidät vastaan, neuvoi ja esitteli pukuja mutta ei ollut missään nimessä tuputtava. Ennen kaikkea positiivisen mielen antoi se että myyjä onnistui kertomaan mielipiteensä niin että jopa negatiiviset kommentit, kuten se että kylmän valkoinen ei ihan mun ihonvärille sovi (täysin totta), mutta samalla tarjosi hyvin samankaltaista pukua sitten ivoryna, joka taas oli erittäin sopiva. Loppujen lopuksi myös ostin tuolta puvun ja vielä maksamisen jälkeenkin kun puku jäi vielä ompelimoon yms, jäi myyjä auttamaan sitä päälle jotta sai edes kuvia tuliaisiksi kotiin. Jotain varmaan kertoo myös palvelun tasosta se että kaaso ilmoitti välittömästi että täältä hänkin tulee hankkimaan pukunsa.

Erika 1.4 2013 <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 15.11.2011 19:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sulholle haettiin tumma puku Frakkipalvelu Namista (Helsinki, Mansku). Jos menette sinne sovittamaan pukua kesäkiireissä, saattaa samaan aikaan olla yhdellä myyjällä olla jopa neljä sovittajaa. Näin kävi meillä, emmekä mielestäni saaneet henkilökohtaista palvelua. Ainahan sitä ei tietenkään voi edes vaatia, mutta meidän tapauksessa myyjä vaikutti kiireiseltä ja hieman tökeröltäkin. Kuvitteli minun automaattisesti tietävän, miten plastron kiinnitetään ja mikä on kukkavieheen oikea paikka. Sain sellaisen kuvan, että minulla oli vain tyhmiä kysymyksiä :o . Lopputuloksena oli liian iso kaulus kauluspaidassa, joka aiheutti sulholle hermostumisia loppuillasta. Puvun vuokra tosin oli kohtuuhintainen. Pikkujuttuja, kenties, mutta jotenkin sitä haluaa oman tärkeän päivänsä järjestämisessä kaiken sujuvan täydellisesti. Suosittelen kuitenkin vilpittömästi Namia, mutta ottakaa sovitukseen aikaa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 22.02.2012 18:36 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Laitanpa minäkin omia kokemuksiani...

Juhla-asu Annele, Kuopio

Varasin ajan ja kävin sovittamassa useaa mekkoa. Myyjä ohjeisti hyvin miten liikkeessä ollaan kun ekaa kertaa moiseen jalkani pistin. Antoi hanskat ja sain itsekin katsella mekkoja, mutta hän kyllä hirmuista vauhtia löysi juuri semmoisia kun halusin. Koonkin osasi arvioida itse sopivaksi, ei kysellyt mitään. Tyytyväinen olen, tosi positiivinen kuva jäi liikkestä, vaikka kaasot väittikin, että myyjä oli huumorintajuton. Ehkä vähän, mutta ei minua ainakaan yhtään häirinnyt. Iso plussa myyjälle siitä, ettei alkanut höpisee että budjettini on liian pieni kun sanoin et max 400 euroa. Löysi ihania budjettiini sopivia pukuja ja tuumasi vain, että jokaisella on oma budjettinsa ja sen mukaan mennään :) Peukutus! :yep:

Fauna, Kuopio

Faunassa mun budjetti tyrmättiin heti ja ohjattiin alennus-rekille ja katselee iltapukujen valkoisia versioita. Tosi mukava myyjä kyllä ja hyvää palvelua. Myyjä minusta tosin varjeli pukuja vähän liikaa, aina piti laittaa suoja harso kun veti mekon pään yli - enkä ollut edes meikannut eli pelkoa ripsaritahtoista ei ollu! No ehkä se on vaan tottunu et joka asiakas on meikannu, niin ei hoksannu etten ole :D Mut joo, ihan kiva paikka. Ei sillee valittamista.

Tyynelä, Tampere

Kohtuu tyyriitä mekkoja...mutta myyjä oli tosi ihana! Faunan varjeluun verrattuna täällä oltiin jo ronskeja mekkoja kohtaan. Myyjä sano et saan kulkea rekkien väleissä ja kertoa itse mistä mekosita tykkään, ja samalla itse etsi ja ehdotteli. Tältä myyjältä sain monta hyvää vinkkiä siihen millainen mekko minulle sopii. Tosi hyviä ja ihania vinkkejä ja vaikken löytänytkään omaan budjettiini sopivaa mekkoa, sain paljon arvokasta tietoa ja juuri sellaista ammattimaisuutta, jota odotinkin mekkoliikkeessä saavani. Lisäksi myyjä ei olettanutkaan että olisin heti tiennyt mikä mekko on oikea. Hän kehotti tulemaan uudestaan jos siltä alkaa tuntua ja kysyi haluanko ylös mekot joista pidin eniten. Tosi iso peukutus tännekin :yep:

Morsiusgalleria, Tampere

Tää oli pettymys...ensinnäkin musta tuntuu et kaikki hehkuttaa Morsiusgalleriaa ja monet löytää sieltä mekkonsa. Lisäksi ne mainosti että oli budjetti 200 tai 2000 euroa heiltä löytyy mekko. Kun sanoin myyjälle, että budjettini on max 400 euroa, hän totesi, ettei heillä ole sen hintaisia kuin tarjouksessa ja sieltäkin lähtee 300 eurosta. Hetkinen, miten se mainos menikään? No, sain itse valikoida mekot rekistä ja käyttää siihen kunnolla aikaa. Kun olin valinnut sovittelu aloitettiin ja tämä toimi kyllä hyvin. Myyjä tosin ei kertonu mikä mekko hänestä sopi minulle ja mikä ei. Kun mekko oli päällä hän kysyi mitä tykkään, ja sitten kommentoi vastaukseeni tyylillä "niin, se on sellainen kaunis mekko" "niin, siinä on kiva yksityiskohta". Eli kommentit jäivät latteiksi, eivätkä ne mitenkään auttaneet minua mekon valitsemisessa. Myyjä sai kyllä ideasti kiinni mitä etsin ja kävi hakemassa muutaman mekon joita ehdotteli lisäksi. Hyvää ja ystävällistä palvelua siis, mutta tuntui siltä, että kun ei ollut rahaa enempää budjetissa niin ei jaksettu oikein paneutua. Myyjä totesi etten voi saada sellaista mekkoa mitä haluan 400 eurolla, mikä oli minusta omituinen väittämä, sillä edellisissä liikkeissä oli kyllä ollut tarjota mekkoja siihen hintaan. En tiedä, ehkä sillä myyjällä oli vaan vähän huono päivä, kaikille sattuu joskus semmoisia. Mut pettymys tosiaan oli.

Zazabella, Tampere

En varannut aikaa, mutta olisin päässyt heti sovittelemaan. En vaan löytänyt yhtään mekkoa, jota oisin halunnut soivittaa. Myyjä oli tosi ystävällinen ja avulias ja hyvä kuva jäi. Enempää ei nyt sanottavaa, kun tosiaan en mitään sovittanut :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 29.03.2012 13:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Laitetaan palautetta Lahden morsiuspukuliikkeistä

Josefiina, Fellmanninkadulla: Varattiin aika, paikalla itse omistaja. Omistaja oli todella ihana ja yst√§v√§llinen, kertoi rehellisen mielipiteens√§ ja auttoi pukujen ja asusteiden kanssa. Hintataso 700-900‚ā¨ ja kauniita pukuja, mm. Gara Maj.

Kavaljeeri, Aleksilla: Ei tarvinnut aikavarausta. Myyjä ei osannut suositella/valita pukuja näytille. Piti erikseen pyytää vannehametta sovitukseen. Ei myöskään osannut arvioida mulle oikeaa kokoa. Ei tullut sovitukseen auttamaan hameita päälle. Anteeksi nyt vain, mutta valikoimasta ei löytynyt yhtä ainotta pukua jonka olisin viitsinyt omakseni valita :?

Glamour, Rautiksella: Aivan ihanat myyjät paikalla, varasin sovitusajan. Pyysi ensin itse katselemaan valikoimaa läpi, jonka jälkeen nosti minulle vielä omia suosituksiaan näytille. Ja tosiaan kaikki puvut olivat juuri sitä tyyliä mitä etsin :) Auttoivat pukemisessa ja asusteiden kokeilussa. Valitsin kaksi parasta ja vielä toisen sovitusajan. Ja pukuni ostin myös täältä :) Valikoimassa Ainakin Blue by Enzoani ja muitakin merkkipukuja sekä joitain edullisempiakin vaihtoehtoja.

Kihloihin 29.2.2012
Naimisiin 1.9.2012

Maken ja Vilun matkaa

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 17.04.2012 09:15 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Plussaa Helsingissä antaisin

Stilissima
Vip
Niinatar
Boutique Senja
Juhla-Asu

Miinusta

Zazabella

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 21.04.2012 16:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

H√ĄMEENLINNA REVELATIONS

Huippu hyvää palvelua "vaativammallekkin morsiamelle".
Menimme kaasoni kanssa ilman ajanvarausta katsastamaan puku tarjontaa valmiiksi jo päät hiukan painuksissa, sillä edellinen puvun metsästys päivä tampereella oli ollut toivoton. Myyjä otti meidät iloisesti vastaan ja kun kerroin että tahdon jotakin normaaleista hääpuvuista poikkeavaa vastaus ei ollutkaan totuttu "no saahan näihin sitten vaikka mustan vyön jos tahdot..." vaan "onnistuu!"
Myyjä esitteli meille valmispuku valikoimaansa ja pyysi mielipiteitäni ahkerasti kertoen samalla kuinka puvut voitaisiin muokata mieleisikseni. Sovittaessani pukuja, myyjä kertoi heti suorat mielipiteensä eikä vain kehunut joka pukua kauppojen syntymisen toivossa. Myyjä kertoi heidän tekevän myös tilauksesta pukuja, jos en löytäisi mieleistäni. Noh, löytyihän se minunkin aarteeni sieltä, ja sain kaupan päälle paljon vinkkejä mm. alusvaatteiden ja kenkien ostoon.
Suosittelen kaikille lämpimästi pienissä pukuliikkeissä käyntiä ja varsinkin tässä liikkeessä. Pukujen määrässä häviää ehkä isoille liikkeille, mutta valikoima tuntuu olevan kuitenkin paljon vaihtelevampi, eikä kaikki puvut näytä samalta.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 26.06.2012 19:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Omassa ketjussani olenkin jo hehkuttanut turun Fiancee aivan uskomattoman huikea palvelu, meni äitinikin aivan mykäksi, hymy huulilla lähdettiin tilaus sisään jätettynä, nyt vaan odotellaan pukua saapuvaksi jotta päästään fiksaamaan se oikean kokoiseksi joka suunnasta.

Nettikauppa. Tilasin kengät endless.com amerikkalainen nettikauppa. Tulivat kolmessa päivässä UPS toimitti, aivan oikean kokoiset ja väriset täydet pisteet heillekkin.

:aalto: :jump4joy: :jump4joy:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.07.2012 18:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moi.

Sain erittäin huonoa palvelua Lahdessa Juhla-Shopissa. Myyjä ei mielestäni ollut asiakaspalvelu taitoinen. Palveli toista asiakasta eri tavalla kun minua. Sanoin myyjälle etten osaa pukea hääpukuja (oli kyseessä ensimmäinen kerta hääpukuliikkeessä) josta siis myöskin sanoin sen että kyseessä oli eka kerta niin myyjä totesi vaan jotain että "voi voi".

Mutta kävin varaamassa ajan Josefiinaan puvun sovittamiseen ja katsomiseen jossa oli aivan erilainen myyjä. Myyjä oli huomattavasti asiakaspalvelu taitoisempi. Myyjästä jopa tarttui itseeni positiivista energiaa. :)

‚ô• Yhteen muutto 14.10.2009 ‚ô•
‚ô• Sanomme TAHDON 12.10.2012‚ô•
♥ Siunaaminen/Hääjuhla♥2013 ♥

Hääsuunnitelmia

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 23.09.2012 13:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täytyy minunkin tulla kehumaan Lahden Josefiinaa, aivan mahtava paikka! Myyjä oli ammattitaitoinen ja ystävällinen, ja hänen palveltavanaan oli mukava olla. Itse miellän tällaiset asiakaspalvelutilanteet helposti vaivaannuttaviksi, mutta sellainen olo ei tullut yhtään. Hän bongasi minulle ensimmäiseksi sovitettavaksi puvun, johon minä ja makutuomarini ihastuimme heti. Mielessäni jo mietin, että voiko tämä olla näin helppoa, mutta näön vuoksi sovitin vielä paria muuta. Niin siinä kuitenkin kävi, että ensimmäinen ikinä sovittamani hääpuku oli juuri se oikea, ja sen myös ostin.

Ihanaa tuossa Josefiinassa oli vielä se, että sain myös kengät, laukun ja hiuskorun kaikki samasta paikasta ja nekin kohtuulliseen hintaan. Puvun muokkaaminen maksaa aina 95 euroa, ja se sisältää kaikki muutostyöt niiden määrästä riippumatta. Lisäksi puvun hintaan sisältyvät alushame ja (teko)turkisbolero lainaksi.

Myyjä kertoi, että Porvoosta saakka on tullut asiakkaita sovituksiin, joten tätä ei kannata jättää väliin vaikka asuisikin vähän kauempana.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 28.04.2013 11:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kehunpas Stilissimaa :worship:
Minä kävin ostamassa valmistujaispukuni ja samalla ostin myös kengät (jotka värjättiin). Oli kyllä tosi upeaa palvelua: Jaksettiin sovittaa pukuja ja kerrottiin ystävälläsiste, että mitkä puvut sopi mun kropalle ja kyseltiin, et minkä tyyppistä halusin ja väriäkin.

Posse -09

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 22.07.2014 09:57 
Poissa
Kerubi
Kerubi

+ Zazabella, Helsinki: Vaikka liike onkin täällä näköjään saanut jonkun verran miinusta, niin itselläni ei ainakaan ole mitään huonoa sanottavaa. Ensimmäisellä kerralla marssin sisään ilman ajanvarausta ja palvelu oli silti todella ystävällistä. Siellä oli silloin juuri yksi ihminen sovittamassa ja minulle sanottiin, että voin katsoa pukuja ja myyjä tulee pian auttamaan, jos löydän jotain sovitettavaa. Kauaa en joutunut odottamaan. Myyjä kyseli, minkä tyylistä ja minkä hintaista etsin ja pian hänellä oli 5 kuvaustani vastaavaa mekkoa käsissä. Sovitin kaikkia, löysin oikeastaan heti mieleiseni. Varasin sovitus- ja suunnitteluajan ja kävin sitten parin viikon päästä äitini ja kaasoni kanssa kokeilemassa uudestaan paria mekkoa ja he olivat samaa mieltä, että se on nyt löytynyt. Muutama kuukausi meni, kun mekkoa tehtiin ja sen jälkeen uusi sovitus ja sen mukaan mekon lyhentäminen yms. Palvelu oli aina ystävällistä ja henkilökohtaista ja tunsin, että sain juuri sellaisen mekon, kun halusin. Mekossa oli kirjailua, jonka olisi saanut lähes millä värillä tahansa. Värejä oli neonpinkistä ja oranssista aina erilaisiin vihreisiin, sinisiin ja liiloihin ja toki myös neutraalin valkoisia ja hopeisia kirjailuja oli myös saatavilla. Joten kaikille varmaan löytyy oma väri. Ehdottomasti siis suosittelen.

~ Frakkipalvelu Nam, Helsinki:
Mies, bestman ja morsiamen veli kävivät vuokraamassa frakkinsa ja pukunsa täältä. Palvelu oli kuulemma hyvää. Mittaukset olivat kuitenkin ilmeisesti menneet jotenkin pieleen, koska sekä miehellä, että bestmanilla oli liian pieni frakki. Onneksi vuokrapuvut haettiin jo keskiviikkona, joten ne ehdittiin vielä vaihtaa ennen lauantaita. Vaihtaminen isompiin onnistui helposti ja palvelu oli ystävällistä, joten plussaa siitä. Miinusta toki, että ei mennyt alusta alkaen ihan niin kuin piti, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin kuitenkin :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 20:59