* UKK    * Etsi

Tänään on 17.06.2018 23:41

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.04.2008 09:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En ole vielä morsiuspukuasialla ollut, mutta kartoitin Porin juhlapukuliikkeitä iltapuvun vuokrausta varten. Ensin kävin Claudiassa, jossa ei kuitenkaan iltapukuja vuokrata, mutta ihan ok palvelu. Juhlavassa kävin myös, ja siellä oli erittäin miellyttävä palvelu! Neuvoivat ja vastailivat tyhmiinkin kysymyksiini, vaikken vielä ehtinyt edes sovitusvaiheeseen.. Juhlava sai kyllä pojoja multa!

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.05.2008 12:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Turun suunnalta suosittelen lämpimästi Festival studiota ja Sydänkäpyä siis molemmissa aivan ihanan ystävälliset ja palvelevat myyjät
vaikka meikäläinen sohlaa ja sehlaa korttien ja rahojen kanssa ja ostan vai vuokraan päätöksen kanssa niin ainakin sydänkävyn myyjä piti hyvin pokkansa jos sillä meinasi mennä hermo minuun

Risuja annan Fiancee liikkeelle ymmärrän sen että puvut ovat kalliita mutta asiakaspalvelijan olisi hyvä myös muistaa ettei meillä kaikilla ole varaa sijoittaa siihen pukuun tuhansia euroja :x
Tiuskimista "ei sellaisella rahalla paljoa saa" (budjetti oli 500) ja kun kysyin että onko käytettyjä pukuja tai vuokrattavia nostettiin nenä pystyyn ja tokaistiin "meillä ei sellaisia ole ollenkaan" tuli vaan sellainen olo että anteeksi kun kuvittelin löytäväni teiltä unelmieni puvun :(

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.06.2008 17:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kenelläkään kokemusta Rovaniemen Tyynelästä? Minkälainen valikoima ja palvelu? Olen kesän 2009 morsian ja pikkuhiljaa alkaa puvun metsästys.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.06.2008 17:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Joudun taitelemaan parhaillaan oikeuksistani maksettuun, toimittamattomaan pukuuni Helsingin Bridal Housesta.

Aika alkaa loppua ennen häitä. Puku jo kuukauden myöhässä, eikä myymälällä intressejä tehdä asian hyväksi mitään. Päinvastoin, myymäläpäällikkö on ollut erittäin epäkohtelias ja päällekäyvä asiasta tiedustellessa.

Vaikka puku vaikuttaisi hyvältä, kannatta luottaa intuitioon. Sain huonon kuvan myymäläpäälliköstä jo pukua sovittaessa, mutta ajattelin sietää käytöstä, kunhan saan pukuni. Nyt rahat on viety, mutta puvusta ei tietoa.

Suosittelen, että kierrätte Bridal Housen kaukaa!

Kohtuutonta stressiä ja mielipahaa ennen häitä!
Eikä mitään varmuutta puvusta!

:(

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.08.2008 10:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Iso kiitos Lahden Morsiuspukuliike Josefiinalle! Aivan ihana palvelu alusta asti. Varasi meille sovitusajan aukiolojen ulkopuolelle, oli asiantunteva, kiinnostunut ja ainut liikee Suomessa miss√§ on rakastamaani Garamaj-mallistoa! Sovitus sujui t√§ydellisesti! Puvut olivat hienoja eik√§ myyj√§ edes yritt√§nyt tarjota mit√§√§n muuta kuin Garamajn mallistoa ja vain sen mallisia pukuja joita etsin. Ja se t√§ydellinen puku l√∂ytyi :) Ja plussaa viel√§ siit√§, ett√§ kokoja oli my√∂s hoikille! Tosi monissa morsiusliikkeiss√§ pienimm√§t koot ovat tyyliin 38.. Jepjep! Kaikki sujui muutenkin todella vaivattomasti ja tuntui silt√§, ett√§ on todella t√§rke√§ asiakas!!! KIITOS VIEL√Ą!!!

Sit Lappeenrannan Elegantti oli aika kylmä paikka. Käytiin siellä ihan vaan kyselemässä niin hyvin oli nihkeetä.

Lappeenrannan morsiusliike Tyynelä (tai joku sellanen) oli just malliesimerkki näistä isoista puvuista! Pukuja oli kyllä todella monta tangollista, mutta kun niitä siinä selasin ei käsiini sattunut yhtään kokoa 34 ja ihan muutama 36. Muuten kyllä palvelu oli hyvää ja nuori nainen liikkeessä oikein mukava ja otti minut lämpimästi vastaan ilman ajanvarausta sovittelemaan.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 16.09.2008 19:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

i do kirjoitti:
Joudun taitelemaan parhaillaan oikeuksistani maksettuun, toimittamattomaan pukuuni Helsingin Bridal Housesta.

Aika alkaa loppua ennen häitä. Puku jo kuukauden myöhässä, eikä myymälällä intressejä tehdä asian hyväksi mitään. Päinvastoin, myymäläpäällikkö on ollut erittäin epäkohtelias ja päällekäyvä asiasta tiedustellessa.

Vaikka puku vaikuttaisi hyvältä, kannatta luottaa intuitioon. Sain huonon kuvan myymäläpäälliköstä jo pukua sovittaessa, mutta ajattelin sietää käytöstä, kunhan saan pukuni. Nyt rahat on viety, mutta puvusta ei tietoa.

Suosittelen, että kierrätte Bridal Housen kaukaa!

Kohtuutonta stressiä ja mielipahaa ennen häitä!
Eikä mitään varmuutta puvusta!

:(

Kuulostaa todella ikävältä!! Toivottavasti sait pukusi kuitenkin loppujen lopuksi riittävän ajoissa. Minulla on myös ikäviä kokemuksia kyseisestä liikkeestä, eli kehotan myös välttämään kyseistä puljua!! Itsekin sain pukuni myöhässä, mutta se ei ollut suurin ongelma. Pukuni jota olin liikkeessä sovittanut ja joka todettiin oikeaksi kokonsa puolesta olikin tilattu minulle vähintään kaksi numeroa suurempana!!!!

Kun lähdin asiaa peräämään, oli myymäläpäälikön vastine törkeä. Sain mm. kuulla, että vartaloni on niin epäsuhtainen että tarvittiin isompi koko, heidän pitää kuulemma varautua siihenkin, että käytetään valtavia push up rintaliivejä ja kuulemma joku saattaa lihotakin 30 kiloa puvun tilaamisen jälkeen... Puku oli niin suuri ettei se pysynyt päälläni lainkaan. Korjautin puvun ompelijalla ja Bridal House suostui lopulta riitautettuani asian juristin kautta korvaamaan osan korjauksesta.

√Ąlk√§√§ hyv√§t ihmiset tyytyk√∂ huonoon maksettuun palveluun tai v√§√§r√§√§n toimitukseen. Kehotan kaikkia olemaan yhteydess√§ ainakin kunnan kuluttaja-asiamieheen, joka antaa ilmaisia neuvoja kuluttajan oikeuksien suhteen!!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.10.2008 08:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä sain ihan ok palvelun Morsiusgalleriasta Tampereella. Kävin siellä tullivapaiden aikaan, jolloin palvelu olisi voinut olla heikompaakin. Toisaalta olen pettynyt juuri nimenomaiseen myyjään, joka minua palveli, sillä hän oli tosi vaisu. Seisoi vain vieressä ja puki mekon päälle, eikä mitenkään kommentoinut mitään. Kuulin kyllä, että viereisessä kopissa myyjä oikeasti palveli, eli kommentoi, kehui ja sanoi, jos joku ei istunutkaan, antoi neuvoja jne. Minun myyjä vaan möllötti. Mutta silti olen ihan tyytyväinen, löysin pukuni ja se, jonka kanssa kaupat tein, oli vallan hurmaava ihminen (hain siis puvun pari tuntia sovituksen jälkeen)..

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.01.2009 11:42 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuopiossa Juhla-asut Annele
Kävin oikeastaan vain Annelessa ja tykkäsin kovasti. Jokaisen ajanvarauksen he järjestivät hienosti heti ensimmäisesti sovituksesta lähtien. Tuosta asiasta ihan erikoismaininta, sillä jokin lauantai heillä oli kovin kiireinen, mutta he järjestivät meille ajan kaikesta huolimatta. En muista, aukaisivatko he liikkeen aikaisemmin vai miten se meni..

Palvelu oli asiakasystävällistä. He esittelivät minulle ja kaasoille mekkoja. Sovituksessa he saivat oloni tuntemaan prinsessalta, vaikka pari mekkoa eivät sopineet/käyneet sitten millään lailla päälleni.

- Antoine de Saint-Exupery

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.01.2009 17:15 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Tampereen Morsiusgalleria :flower:
Oltiin kaason kanssa paikalla etuajassa ja kaikki myyjät varattuja.
Silti lähes heti myyjä tuli kysymään tarvitsemmeko apua. Ja kun kerroin että on aika varattu niin hän katsoi kirjasta tietojani ja yritti saada jonkun minua auttamaan. Mutta kaikki olivat varattuja joten hän opasti minut katsomaan Pronoviasin mallistoa mistä olin soittaessani maininnut. 10 minuuttia kaason kanssa katselimme ja myyjä tulikin jo sitten. (Aika oli sovittu tuoksi klo. 16 joten tuli jo etuajassa meitä auttamaan). Kyselin mekoista ja myyjä vastaili. Esitteli yhtä mekkoa jota en olisi itse edes tajunnut miettiä. Ja kuinkas kävikään. Näin mekon päälläni ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä.. :faint: Myyjä opasti kaasolle kuinka mekko minulle puetaan. Ja kertoi vannehame vaihtoehdoista ja huntuja esitteli. Haki jopa pitkän hunnun ja höyrytti sen kun halusin sellaistakin kokeilla. Palvelu oli ystävällistä ja osaavaa. Ei mitään valittamista. Menin hyvillä mielin sisälle ja tulin vielä paremmalla mielellä pois :clap:

Vain sielustasi pidä kaksin käsin kii..
-Tommy Taberman

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: kuopion juhla-asut annele
ViestiL√§hetetty: 17.03.2009 10:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kellään kokemuksia tästä paikasta? Palvelu oli todella ala-arvoista! Aika oli varattu klo 10, olin paikalla 5 minuuttia etuajassa ja myyjä ei laskenut sisälle ku just tasan kympiltä, sitten hän lähti jonnekin ja jäin tyhmänä odottelemaan...Sitten kun myyjä palasi niin hän vain antoi hanskat käteen ja alkoi näyttämään pukuja(eli ei saanut itse valita mitä sovittaa) Menin varta vasten sinne kun nettisivuilla sanottiin että on Eddy K:n pukuja, noh niitähän ei ollut ja olisi pitänyt tilata ja maksaa ilman sovitusta. Ja myyjälle sekin oli vaikeaa kun ne puvut on niin suuritöisiä muokata sopivaksi.. Yksi puku oli ihan kiva, mutta en voinut varata sitä, että olisin miettinyt yön yli vaan se olisi pitänyt seuraavana aamuna maksaa(tulin n. 200 km:n päästä Kuopioon)Aivan kauheaa palvelua..tiuskimista ja tosi kireä tunnelma..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2009 14:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kerrotko Kata vielä, että mistä liikkeestä on kyse?

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2009 14:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

kata99 kirjoitti:
kuopion juhla-asut annele

Lukee tuolla viestin aiheessa pienellä, ei osu heti silmään :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2009 17:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: kata99! Itselläni aivan päinvastaisia kokemuksia Kuopion juhla-asu Annelesta! Olen saanut tosi hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja ovat olleet joustavia siellä myös. Itse asustelen Joensuussa, joten minullakin matkaa kyseiseen liikkeeseen on. Sain myös hypistellä itse pukuja ja valita mitä sovittelen, mutta myyjä esitteli minulle sopivan kokoiset puvut. Minun pukuni oli myös ainakin kokoa liian suuri, joten sitä kavennetaan ja käyn sen hakemassa kuun lopussa.

Myös ystäväni on ostanut kyseisestä liikkeestä pukunsa ja hän se kyseistä paikkaa minulle suosittelikin!

Harmi kun sinulla on liikkeestä noin huono kokemus! On varmaan myyjälle sattunut todella huono päivä, vaikka eihän se saisi vaikuttaa! Onhan se mahdollista, että minulla ollut eri myyjä kuin sinulla :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.03.2009 10:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

niin voi olla...mutta vaikka oisi kuinka huono päivä itsellä niin ei sitä asiakkaille näytetä... taisi olla vanhempi naishenkilö myyjänä...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.03.2009 12:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

^Eihän se saisi vaikuttaakaan, ja itseasiassa taidan tietää, ketä myyjää tarkoitatkin. Minulla oli sellainen nuorempi myyjä ensimmäisellä kerralla, ja hän oli todella ystävällinen. Toivottavasti saat parempaa palvelua jatkossa!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.03.2009 11:03 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Tajusin tässä että enpä olekaan tänne vuodattanut omaa kokemustani Joensuussa sijaitsevasta pukuvuokraamo Eeva Eskelisestä. En suosittele missään tapauksessa kenellekään!

Kävin kaason kanssa ennen joulua katselemassa pukuja. Vastaanotto oli ystävällinen, mutta heti kun sanoin, etten vielä aio vuokrata pukua, vaan olen vasta katselemassa, niin palvelu muuttui heti viileämmäksi. Alkuun sitten katseltiin pukuvaihtoehtoja kuvastoista, että tämä vuokraajakin saisi käsityksen, millaista pukua haen. No, miltei jokaiseen pukuun, jota näytin ja josta pidin, oli vuokraajan mielestä myös kaunis puku - pitkälle ja hoikalle (mitä minä en todellakaan ole). Siinä kuvastojen selaamisen lomassa hän katsoi asiakseen moneenkin otteeseen arvostella ulkomuotoani tyyliin "kai sinä sitten aiot laihduttaa?". Näin myös kuinka hän syrjäsilmällä loi minuun hyvin arvostelevia katseita, erityisesti lantionseutuun, joka on -myönnetään- erityisen korostunut...

Sitten päästiin pukujen sovitukseen. Siitä syystä, etten aikonut vielä vuokrata pukua, sain sovittaa vain kolmea pukua. Jos olisin maksanut varausmaksun 120 euroa, niin sitten olisin saanut sovittaa useampaa ja kolmesta mieluisimmasta olisin saanut ottaa kuvan ja noista vaihtoehdoista päättää lopullisen puvun. Itse sovitus sujui hyvin, mutta ne kommentit... "Jos olisit edes yhden vaatekoon pienempi niin olisihan näitä vaihtoehtoja paljon enemmän."

Lyhyesti siis: olimme paikalla 25 minuuttia ja siitä ajasta noin 15 minuuttia sain kuulla, että oikeastaan mikään puku ei näytä hyvältä ylläni kun olen niin paksu.

120909

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.03.2009 12:03 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Tintti84: Minulla kyllä samantyylisiä kokemuksia kyseisestä paikasta. Vuokrasin vanhojenpäiväpukuni sieltä ja tuolloin muistaakseni painoni oli 68kg..(pituutta 173) eli mielestäni en tuolloin ollut edes lihava. Kuitenkin minulla aina on ollut ongelmaa vatsanseutuni kanssa ja siitä siellä muistettiin myös sanoa. Sain sovittaa vain yhtä pukua, sillä muita pukuja ei kuulema ollut ja kuvan sai ottaa vain jos päätettiin vuokrata puku. Minulla oli tuolloin ihan normaalit alusvaatteet päällä ja tästäkin kyseinen henkilö mainitsi, että pitäisi sovittamaan tullessa olla sellaiset alusvaatteet mitkä aikoo juhlaopäivänäkin olla päällä. Ei kyllä aikaa varatessa maininnut mitään tällaisesta asiasta.
Jäi todella huono kuva kyseisestä paikasta, joten en edes ajatellut nyt häitä suunniteltaessa käyväni katsomassa ollenkaan hääpukuvalikoimaa sieltä.
Tämän pukuvuokrauskerran jälkeen olen kauhulla ajatellut mahtaako minulle ikinä löytyä oikeanlaista hääpukua, kun olen tuosta lihonut melkein parikymmentä kiloa..

Mieheni puku vuokrattiin Joensuun juhla-asusta, onneksi siellä miehille ihan hyvä valikoima ja saatiin oikeanlainen puku sieltä. Naisten pukuvalikoima oli suppea, ja meille sovitukseen oli varattu jostakin syystä vain puoli tuntia, (vaikka luulin sen olevan tunnin).. Jäi kyllä aika pikavisiitiksi, eikä kahdannut kovin paljon pukuja koettaakkaan kun seuraavat odottivat jo pukukoppeihin pääsyä.. Yritin myös kysellä myyjältä pukuihin liittyviä kysymyksiä, joihin en oikein vastauksia saanut.. Olisikohan kielimuuri ollut hieman tässä tapauksessa esteenä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.04.2009 17:43 
Poissa
Enkeli
Enkeli

No niin, nyt on käyty Helsingin pukuliikkeitä katsastamassa... :)

Niinatar: Aivan mielettömän ystävällinen ja asiantunteva palvelu!!! Pukuja todella paljon laidasta laitaan ja erilaisia kokoja löytyi!! Paikalla oli ompelija, joka antoi vinkkejä mitä puvulle voisi tehdä, jos joku kohta puvussa ei miellyttänyt. Myyjät kannustivat sovittamaan myös eri tyyppisiä pukuja, mutta eivät tuputtaneet mitään sellaista mitä en halunnut. Myyjien asiantuntijuuden vuoksi löysin unelmieni puvun täältä rohkaistumalla sovittamaan sellaista pukua, josta luulin ettei se minun vartalolleni sovi ollenkaan. Mukana oli myös kaasot, jotka löysivät ihanat juhlapuvut täältä! Pelkkiä ruusuja siis, ei mitään negatiivista sanottavaa meidän seurueelta!! :flower:

Stilissima: Myös ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Ihania kenkiä tarjolla!! Aika pieni mutta hyvä valikoima morsiuspukuja.

Suomen Pukuvuokraamo: Laaja valikoima ihania pukuja sekä ystävällinen palvelu. Hintataso laidasta laitaan, eli myös edullisia pukuja löytyi!

Kaunis morsian: Myyjät tylyjä. Meille annettiin vihkot, joista saimme katsella pukuja. Näytin mitä haluaisin sovittaa, mutta myyjä toikin toisen puvun, sillä kyseinen puku ei hänen mukaan käynyt ollenkaan vartalolleni. Kansiossa löytyi useita pukuja missä olisi ollut minun kokoni, mutta en saanut sovittaa kuin kahta pukua. Ystäväni oli myös mukana ja oli puhe, että hän sovittaisi pukuja minun jälkeeni, myyjä kuitenkin hyppäsi kokonaan hänen yli ja otti meidän jälkeen tulleen morsiamen palveltavaksi. Ystäväni ei päässyt sovittamaan ollenkaan, joten poistuimme liikkeestä. Toinen siellä olevista puvuista oli kaunis, jonka olisin voinut ostaa, mutta en kohtelun takia voinut kuvitellakaan että jotakin sieltä olisin ostanut.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.06.2009 09:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Lainaa:
Sit Lappeenrannan Elegantti oli aika kylmä paikka. Käytiin siellä ihan vaan kyselemässä niin hyvin oli nihkeetä.

Miulla on kyllä itelläni tosi hyvät kokemukset Lappeenrannan Elegantista. Palvelu oli hyvää ja asiallista. Sain sovittaa pukuja ihan niin paljon kun sielu sieti ja myyjältä sain rehellistä palautetta. Lappeenrannan paikoista eniten miun makuun, ehottomasti!! Sieltäpä pukunikii sit hankin :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.08.2009 06:33 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Linnanneito Järvenpäässä; Ruusuja iso kimppu. Siellä osattiin sanoo mitä mun puvusta tökkii ja mikä istuu. Sieltä ostin iltapuvun :girl:

Mie -84, mies -79 ja Piiperöpaapero -04
Muistoissa; Sebi 21.5.2007-1.8.2009

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.08.2009 09:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Haluaisin antaa risuja JA ruusuja Helsinki juhla-asu liikkeelle.

Ruusut siitä että myyjät olivat ystävällisiä, rentoja, valikoima oli suuri ja saatiin rauhassa sovitella pukuja.

Risut siitä että myyjä kehu pukuja jotka näytti päälläni tosi huonolta ja siitä tuli olo että voiko luottaa häneen makuunsa.
Se että lyhyille naisille ei vuokrata vaan ainoastaan myydän pukuja on kumminkin iso miinus!

Suosittelen paikka kumminkin, varsinkin pitkille naisille :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.09.2009 21:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Liitänpä omasta päikystä kokemukset Kauniista morsiammesta ja Stilissimasta:

KAUNIS MORSIAN:
Ei ollut varattu tänne sovitusaikaa, mutta siellä ei ollu muita asiakkaita kun me kaason kanssa sinne mentiin, niin päästiin saman tien kertoo mitä etsittiin ja sit sovittaa. Myyjänä oli ilmeisesti paikan omista, noin 50-vuotias nainen. Heti alkuun jäi hänestä jo vähä tyly kuva, näytti vaan muutamia pukuja rekeissä ja kun kysyin halterneck-pukuja, niin niitä ei kuulemma ollut ollenkaan :o

No löytyi kuitenkin muutama ihan kivan näkönen puku, joten sitten menin pukukoppiin niitä sovittaa. Siellä sit myyjä ei yhtään neuvonu, tyylin, että käänny noin ja et nyt kiristetään nyörit, vaan se nyki ja töni mua tosi kovakourasesti! Ja mä olin ihan et häh, miten tää tällästa on :shock:

No sit menin yks puku päällä siihen liikkeen puolelle peilailee ja kattoo ja huomasin heti, että puvussa oli liikaa strasseja ja kirjailua korsetissa ja liian levee ja runsas helma mun makuun. Kun sit yritin sille myyjälle sanoa, että en tykkää niin koristeellisesta, niin se myyjä oli vaan, et tällaista tää tän hetken hääpuku muoti on! :auts:

Eli sitä ei tuntunut mun toiveet, ajatukset ja kommentit kiinnostavan yhtään ja aika epäystävällisesti aina kommentoi siihen päälle. Mut kaiken huippu oli, kun sanoin, että en tiedä vielä varmaks mitä puvulta haluan, että haluisin kokeilla myös muun mallisia pukua, esim. merenneitoo, niin myyjä naureskelee mulle päin naamaa, "että kuuleppa, että kun sä oon näin takapainotteinen ja lanteikas, niin noi merenneito mallit ei sovi sulle, ei sitten ollenkaan! Paitsi jos ihan välttämättä haluat korostaa tuota sun takapuolta ja olla kunnon Venus, niin mikäs siinä sitten!!" :x :( Sit se viel lisäks pussitti sellasta a-linjasen puvun helmaa vielä nilkoista ylöspäin vielä todistaakseen, miten pahalle se ois näyttänyt :(

Ei kai se nyt oo sen asia sanoo, mitä saan sovittaa tai en! :x Jos oisin kokeillu sellasta pukuu, ja ite todennu tai kysyny, että ei taida olla ihan imartelevin malli mulle, niin sit ois se voinu tyyliin sanoo, ettei tosiaan taida sun vartalonmallille olla tuo sopivin puku tms...!

STILISSIMA:
Täällä liikkeessä oli ihan eri meininki ja myyjä oli tosi mukava. Sain kierrellä hänen kanssa rekeiltä valitsee, mitä halusin sovittaa. Pukukoppi oli tilava ja myyjä avusti asiantuntevasti ja kertoili puvuista, hinnoista ja malleista. Täällä olleet puvut oli mulle mieleen ja tälläkertaa sain sovittaa ihan mitä pukuja vain halusin :lmao2: Suosittelen lämpimästi, palvelu oli todella hyvää :flower:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.11.2009 19:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

voihan Meslewi...
Olin Helsingissä käymässä ja olin varta vasten katsonut paikan tiedot aiemmin netistä, tosin lukematta tai kuulematta minkäänlaisia arvosteluja... Kun astuttiin kaason kanssa (joka juuri ovella ehti varoittaa että voi tulla huonoa palvelua) ovesta sisään mennäksemme katsastamaan mainostettua Outlet-myyntiä (huom, joka oli siis ilman ajanvarausta!), saimme vaan vastaukseksi että "ei me ketä tahansa kadullakulkijoita voida tänne ottaa sisään katsomaan pukujamme..." Ja tosiaan vielä ikkunassaan mainostivat ettei aikaa tarvi varata outlet-myyntiä varten... Kuinka aika pitää varata ja sitten voi tulla uudelleen. Muissa morsiusliikkeissä joissa olen käynyt, on kyllä saanut käydä ensin katsomassa minkälaisia pukuja ylipäätään on, että tietää varaako sieltä aikaa mahdollisia sovituksia varten...

nooh, kyseltiin siinä sitten olisikos heillä minkälaisia kenkiä (minun on erittäin hankala löytää kenkiä kapeiden jalkojeni vuoksi ja siksi olen mahdollisimman aikaisin liikkeellä), ja myyjä siinä sitten tivaamaan koska häät on ja onko minulla pukua. Kun vastasin että pukua ei vielä ole niin vastaus tuli että "ethän sinä sitten voi vielä kenkiä ostaa kun et saa kuitenkaan saman värisiä ja blaablaa..." Päädyttiin astumaan ulos liikkeestä, kun kuulemma yhdessä näyteikkunassa oli muutamat ale-kengät. Yhdet kengistä oli juuri sopivan näköiset (tarpeeksi kiristettävää remmiä ja matala, paksu korko) ja niistä tahdoin sitten udella lisää.

Samalla huomasimme tekstit "ilman ajanvarausta" ja astuimme takaisin liikkeeseen. Kun kysyin kenkiä sovitukseen, alkoi myyjä taas että "niin olihan sinulla se puku jo? ai eikö? no ethän sinä näitä sitten voi ja blaablaa ja kun nämä on nyt sitten ivoryn väriset ja sinä et kyllä voi sitten minkä tahansa väristä pukua ja blaablaa..." Todella töykeää tekstiä ja palvelua, ja mitä se sille myyjälle kuuluu minkä väriset kengät ja puku mulla on. Tuskin kukaan tulee häissä nostamaan helmaa ja kattomaan suurennuslasin ja valon kanssa onko ne tismalleen samaa sävyä! Mun kun on oikeesti pakko ostaa ne kengät mitkä ON hyvät jalkaan, koska välttämättä toisia ei löydy...

Samalla ilmaistiin hieman ehkä ivaillen että tultiin sitä ILMAN AJANVARAUSTA olevaa OUTLET-myyntiä katsomaan... Ihme että päästiin, ja huvittavaa sinänsä, kun sitä mentiin koko liikkeen läpi katsomaan ale-pukuja, kun samalla pystyi sitten katsastamaan liikkeen pukutarjonnan... Tosiaan en oo kyllä koskaan törmännyt yhtä surkeeseen palveluun, ja luulis että hääalan palveluammattilainen osais asiansa! Itsekin palvelualan ihmisiä kun olen, niin kyllä ottaa päähän tollanen asiakkaitten kohtelu! Ja eniten ottaa päähän että menin tukemaan sen liikkeen toimintaa ostamalla ne kengät. Samalla sain taas kuulla kuinka ne on nyt ivoryn väriset ja kuinka en nyt voi sitten hankkia mitään vitivalkoista pukua ja blaablaa... myyjäpä kun ei vaivautunut edes kyselemään pukusuunnitelmistani, jotenkin taisi olettaa että vitivalkonen on mun värini, mitä en oo kyllä hankkimassakaan!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.11.2009 19:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Oma lusikka soppaan...

Kuopio:

Juhla-asut Annele:
Täällä kävin katsomassa mekkoa ensimmäisen kerran. Ilmapiiri oli jotenkin ahdistava. Mekkoihin ei saanut itse koskea, edes hanskat kädessä. :? Minun olisi pitänyt tietää, millaisen mekon haluan, vaikken koskaan ollut kokeillut ensimmäistäkään mekkoa! Kun kerroin budjetin olevan n.500e, ei siihen hintaluokkaan tuntunut löytyvän oikein mitään. Lisäksi suurin osa mekoista oli mielestäni liian keltaisia (vai olisiko johtunut valaistuksesta?). Olisin toivonut (ja sanoinkin sen) että kuulisin mielelläni, minkälainen mekko myyjän mielestä minulle parhaiten sopisi. Hän on kuitenkin ammattilainen ja varmasti on nähnyt pukuja vaikka minkälaisten vartalotyyppien päällä. Myyjää ei näyttänyt kiinnostavan vähempää koko juttu. En päätynyt edes sovittamaan täällä mitään, pitäkööt mekkonsa.

Pukuliike Fauna:
Täältä löytyi jo vähän paremmin mekkoja, myös tuohon minulle sopivaan hintaluokkaan. Sain itse tutkia ja valita sovitukseen meneviä pukuja. Sovitin muutamaa ja yksi oli ihan jees. Jos olisi halunnut jotain tiettyä pukua kokeilla, jota ei liikkeessä ollut, se olisi pitänyt ostaa (tai siis, pukuja ei voinut tilata sovitettavaksi ja vasta sitten päättää ottaako mekon vai ei, olisi pitänyt päättää sovittamatta). No vähän epäselvästi selitetty..
Täällä palvelu oli hyvä, tosin alushameen etsimisessä meni lähes 10 minuuttia. :o Mutta hyvä kokonaiskuva tästä liikkeestä jäi.

Turku:

Marinette:
Tänne pistäydyin suoraan kadulta, ilmoittamatta. :) Siellä oli parhaillaan pari naista sovittamassa pukuja ja myyjä pomppoili heidän välillään. Sain katsella rauhassa mekkoja. Hintaluokkaan sopivia pukuja löytyi ja kun edelliset sovittajat olivat saaneet hommansa päätökseen, sain kokeilla pukuja, jotka eivät valitettavasti olleet minulle sopivia. Miinusta pitää antaa siitä, että kumpikin puku, jota sovitin oli likainen! :shock: Ne olivat siis ihan oikeasti likaisia, ei pelkästään helmoista, vaan myös korsettiosasta. Ne olisi pitänyt pesettää ennen häitä. Oikeasti, jos ostan 500 euron mekon, sen kyllä pitää olla niin puhdas, että se kelpaa hääpäivänä! Myyjä oli ystävällinen ja palvelu hyvää siihen nähden että poikkesin liikkeeseen varoittamatta.

Sydänkäpy:
Tämä oli paras kauppa tähän mennessä. :) Kuten edelliseenkin liikkeeseen, tulin tänne suoraan kadulta ilman mitään etukäteisvarotuksia. Tänne oli tosin vähän hankala löytää, mutta tietä kysymällä pääsee perille (jos ymmärtää turun murretta ollenkaan ;) ). Hintaluokastani löytyi pari minua miellyttävää mekkoa, tosin vuokrapoistoja, jotka olivat olleet jo kahden morsiamen päällä ja pesetetty häiden jälkeen. Tosin minusta ne näyttivät aivan uuden veroisilta :o Tai ainakin huomattavasti paremmilta kuin edellisen liikkeen puvut! Myyjä oli todella mukava ja ystävällinen. Hän antoi myös vinkkejä, millaiset puvut sopisivat minulle ja mitä minun kannattaisi välttää. Tätä kautta olisi saanut myös tehtyä muokkauksia pukuihin. Hyvä liike, suosittelen!

Zazabella:
Viimeinen liike jossa kävin oli Zazabella. Soitin tänne etukäteen ja kyselin onko ruuhkaa seuraavana päivänä. Onnistuin nousemaan oikeaan bussiin ja pyysin bussikuskia jättämään minut pois oikealla pysäkillä. Vähän olin ihmeissäni, kun bussi pysähtyi tehdasalueelle pellon reunaan (bussipysäkkiä ei näkynyt missään) ja käski minun nousta kyydistä. :o Löysin kuitenkin perille liikkeeseen aika helposti, kuski oli vain tuonut minut vähän lähemmäksi määränpäätä. :D
Olin katsellut jo etukäteen nettisivuilta pukuja, joita haluaisin sovittaa. Nuorempi kiinalaisnainen sanoi heti suoraan, mitkä puvut eivät sovi minulle :worship: (kiitos! tätä odotin muidenkin liikkeiden myyjiltä!) ja antoi minulle sovitettavaksi hänen mielestään minun tyylisiä mekkoja. Lisäksi sain valita rekeistä mieluisia pukuja sovitettavaksi. Täällä valikoima oli todella hyvä ja aina kun löysin kiinnostavan puvun, se oli suunnilleen oikeaa kokoa (olen kokoa 38). Hintaluokkaan löytyi myös useita vaihtoehtoja. Palvelu oli todella ystävällistä ja sain apua ja mielipiteitä puvuista myyjiltä. Täältä löytyi The Puku, joka lähtikin mukaan saman tien. Kaiken lisäksi niin täydellinen mekko löytyi, että se täytti kaikki toiveeni (täysin valkoinen, kimalteita, ei laahusta, yksinkertainen) ja oli sopiva (myös helmasta kunhan on kengät jalassa, vaikka olen vain n.160cm) ja puhdas!
Tulin siihen tulokseen, että olin täydellinen heidän mekkoihinsa :D Mutta toisaalta, samaan aikaan oli pukuja sovittamassa minua isompi morsian (pidempi ja paksumpi) ja hänellekin löytyi kauniita ja hyvin istuvia mekkoja useampikin. Suosittelen pistäytymään täällä. Minulta suuri kiitos ihanasta mekosta ja hyvästä palvelusta Zazabellan myyjille :flower:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Zazabella, Kaarina
ViestiL√§hetetty: 01.05.2010 13:27 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Zazabellalle sekä ruusuja että risuja...

Onnistuin heidän nettisivujen kautta löytämään kuvan täydellisestä puvusta, juuri sellaisen kuin olin toivonut. Menin käymään liikkeessä ja en ollut kovin tyytyväinen palveluun... On naurettavaa laittaa asiakas väkisin sovittamaan monta numeroa liian suuria pukuja. Puvut, joita he tyrkyttivät sovitettavaksi olivat siis _todella_ isoja minulle. Olin varannut ajan etukäteen, mutta kun menin liikkeeseen jouduin odottamaan todella kauan saadakseni palvelua. Oli siis yhdentekevää varasiko ajan vai ei. Jos en olisi itse tiennyt tasan tarkkaan mitä haluan niin en ikinä olisi voinut ostaa tästä liikkeestä mitään.

Tilasin siis hääpukuni heiltä mittojeni mukaan teetettynä netistä printtaamani kuvan perusteella kuitenkin. Puvun saapumiseen meni luvattua pidempi aika, mutta kun se viimein saapui, olin pukuun oikein tyytyväinen. Edessä on vielä puvun pieni viimeistelymuokkaus ennen häitä; toivottavasti tämä sujuu ilman ongelmia..!

Palveluun en siis ollut lainkaan tyytyväinen, pukuuni kyllä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.06.2018 23:41