* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 18:29

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Morsiusliikkeet
ViestiL√§hetetty: 07.02.2005 20:39 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Tämä ketju on omistettu palautteelle koskien omakohtaisia kokemuksia käyttämästänne morsiusliikkeestä. Voit antaa ruusuja tai risuja, kuten asialliseksi katsot.

Mikä on tärkeää

Kaiken a ja o on olla asiallinen. :note: Mikäli kokemuksesi on negatiivinen, kirjoituksesi ei sitä saa olla :idea2: . Rakentava kritiikki ei sisällä voimasanoja, se ei solvaa tai kuohu :x . Asiallinen ja asianmukainen kirjoitus riittää. :)

√Ąl√§ kirjoita usealla eri k√§ytt√§j√§nimell√§ samaa asiaa :doh: . Se ensinn√§kin huomataan ja siit√§ ei ole mit√§√§n hy√∂ty√§, sill√§ saman k√§ytt√§j√§n kaikkien k√§ytt√§j√§nimien kaikki viestit poistetaan ilman selittelyit√§. :evil:

Tänne foorumille siis kirjoitellaan vain omakohtaisia palautteita. "Voi kamalaa tai voi ihanaa" -viestit pyydetään jättämään nakuttelematta, jotta ketjuista ei niiden vuoksi tule yltiöpitkiä. :faint:

Kiitos! :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.01.2006 22:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kävin viikonloppuna katsomassa itselleni hääpukua ja täytyy sanoa että sain todella mahtavaa palvelua sekä Suomen pukuvuokraamossa että Kauniissa morsiamessa.. :clap: :clap: Siitä hyvästä taputukset sekä ns ruusut. Loppujen lopuksi löysin unelmieni puvun kauniista morsiamesta ja olen todella iloinen. Heillä on todella mahtava slogan:"Kauniissa Morsiamessa jokainen on oikean kokoinen ja ikäinen". Itse en ole mikään keijukainen ja olin kyllä hieman epäluuloinen että tokkopa löydän juuri sellaista pukua josta olen haaveillut mutta toisin kävi. Löysin kaks-osaisen korsetti puvun joka on juuri sellainen joko on kuin suoraan unistani.
Joten kaikille "suurenmoisille" morsiammille tämä tiedoksi... Meillekin löytyy se unelmien puku josta olemme aina haaveilleet... :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.01.2006 09:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa!

Itsekin tosin taisin saada parhaan palvelun juuri Kauniissa Morsiamessa ja Suomen pukuvuokraamossa, lisäksi oli joku muu, jota en nyt muista.

Toisaalta, mitä olen kuullut myös tuttava piirissä ja työkavereilta, en yhtään ihmettele että jopa nuorempien morsioiden kuin itse olen isoäiditkin ovat pukujaan Kauniista Morsiamesta jo ostaneet eli että liikkellä on niinkin pitkät perinteet :) .

T.Minnihiiri

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.01.2006 09:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kävin tällä viikolla Stilissimassa sovittamassa hääpukuja. Sovituskerta oli minulle ihan ensimmäinen ja täytyy todeta, että sain oikein hyvää palvelua :)
Olin jo etukäteen katsellut netistä joitain pukuja ja sovitinkin niitä, mutta sen lisäksi myyjä esitteli muutamia muita pukuja, joista sitten löysinkin suosikkini.
Myyjä oli mielestäni erittäin ystävällinen eikä tullut yhtään kiusaantunut olo vaikka en vielä osannut tehdä ostopäätöstä. Lähdin hyvällä mielellä kotiin miettimään :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.01.2006 21:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kävin myös elämäni ensimmäiselle sovitusreissulla, ja kohteena oli Stilissima. Valitettavasti en saanut paikasta yhtä hyviä kokemuksia kuin joannina :?

Myyjä ei ollut mielestäni kovin ammattitaitoinen eikä edes palvelualtis. Kun pyysin häntä esittelemään pukuja, jotka voisivat sopia kropalleni, hän sanoi "Mitä turhaa niitä esitellä, kun ei sinulle mikään tunnu kelpaavan". Minä ja kaasoni olimme hieman hämmästyneitä, sillä olimme olleet liikkeessä tuolloin vajaat 10 minuuttia.

Toki olimme hieman pettyneitä, kun puku, jota ensisijaisesti olin tulossa sovittamaan, olikin myyty aiemmin viikolla, eikä minulle ollut edes vaivauduttu ilmoittamaan asiasta :? Ja vaikka sanoin olevani kokoa 40, myyjä tarjosi minulle kokoa 34 olevaa pukua :lmao2:

Lisäksi kysyin eräästä tiarasta, jonka kuva oli netissä. Myyjä ei tiennyt sellaisen olleen edes myynnissä :shock: Häämessuilla kävimme kojuja lävitse, ja kas kummaa, mitä Stilissiman kojusta löytyikään - kyseinen tiara :D Eli sain kuin sainkin sentäs unelmieni tiaran, vaikkei pääliikkeen myyjän mukaan sellaisia pitänyt olla edes liikkeen valikoimissa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.02.2006 12:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ohhoh Jonspe :shock:

Minulla on aivan erilaisia kokemuksia Stilissimasta.
Kävin siellä sovittamassa pukuja kaasoni kanssa ja sain erittäin hyvää palvelua.

Olin ensimmäistä kertaa morsiuspukusovituksessa ja kaikki oli minulle uutta ja ihmeellistä. Sovitin monia pukuja ja aina tarjottiin seuraavaa ja seuraavaa... :)

Olen myöskin saanut aina vastauksen lähettämääni sähköpostitiedusteluun samantien :)

Ja päädyinkin lopulta ostamaan pukuni sieltä :)

Sulho muuten kertoi Suomen pukuvuokraamosta hyvää :)
Palvelu oli ollut loistavaa!

Hääpäiväkertomus 15.7.2006
Poika 2000, tyttö 2008

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2006 14:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jälleen lisää kokemuksia Helsingin morsiuspukuliikkeistä:

Tahdon-morsiuspukuliike: Erittäin ystävällinen palvelu, myyjätär oli palvelualtis, sanoi kohteliaasti mitä mieltä on puvuista ylläni, innosti kokeilemaan myös huntua ja tiaraa vaikka en ollut niitä ajatellut laittaa (oli kiva huomata miten hyvin ne täydensivät joitain kokeilemiani pukuja). Liikkessä on myös ihanan iso sovitustila. Sovitusajan sai helposti varattua kaupan aukioloajan ulkopuolelta. :yep:

Morsmaikku: Ystävällinen ja asiallinen palvelu. Siistit ja isot sovitustilat, muutenkin liikkeessä on puvut ja muut myytävät tuotteet kauniisti ja väljästi esillä eli pukuja on helppo katsella.

Kaunis Morsian: Asiallista palvelua, eikä sovitusaikaa tarvitse varata.

Bridal House: Ystävällistä palvelua, vaikkakin pienissä tiloissa. Puvun lisäksi myyjätär esitteli myös huntuja, laukkuja ja alusvaatevaihtoehtoja. Tuli sellainen olo, että toiveistani oltiin kiinnostuneita. Sovitusaikaa ei tarvitse varata mutta kuulemma halutessaan sen voi varata liikkeen aukioloajan ulkopuolelta. :nod:

Stockmannin morsiuspuku osasto oli oikeastaan ainoa pettymys. Kuten jo aiemmin tässä ketjussa on mainittu, ovat hääpuvut siellä jotenkin nuhruisia ja ihan likaantuneita helmoista. Myyjä oli ihan kohtelias ja auttoi sovituksessa mutta siihen se sitten jäi. Varmasti tähän vaikuttaa se, että samassa paikassa on myös muuta toimintaa, enkä tiedä ovatko osaston myyjät vartavasten koulutettuja myymään hääpukuja. :o

Stilissimasta kirjoitinkin jo aiemmin tässä ketjussa.

Yhteenvetona sanoisin, että pääosin palvelu oli kaikissa liikkeissä hyvää ja ammattitaitoista. Hääpuvun etsintä on nyt ohi ja siitä jäi hyvä mieli :)

Kuvapankkiin

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.03.2006 20:48 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Minulta paljon ruusuja Helsingin Juhla-Asulle!

Juhla-Asu oli toinen liike, johon eläissäni astuin sovittamaan morsiuspukua, ja palvelu oli kerrassaan loistavaa! Vaikkei heillä yhtä minua kiinnostavaa pukua ollutkaan myynnissä, sain kokeilla toista - joskin ensin sovittamani olikin Se Puku. Myyjä oli todella ystävällinen, jutteli rauhassa ja kyseli, mitä haluan kokeilla, vaikken edes ollut varannut aikaa. Kun sitten kävin tilaamassa pukuni, pääsin taas sitä sovittamaan ja sain samalla ostettua kengätkin - taaskin menin aikaa varaamatta. Puvun tultua kävin taas ilman ajanvarausta liikkeessä, ja vaikken sillä kertaa päässytkään pukua sovittamaan, he näyttivät sen minulle ja sain mukaani pukuun kuuluvan selkärusetin.
Nyt olen sovittanut pukuani kerran ja siitä on lyhennetty helmakin, eikä minun edes tarvinnut maksaa lyhennystä vielä, vaan saan maksaa sen vasta sitten kun maksan muutkin muutostyöt. :clap: Kesällä onkin sitten mentävä "väliaikasovitukselle", jotta näen missä mennään, onko puku liian pieni, suuri vai suurinpiirtein sopiva.
Eräs myyjistä oli Hgin Häämessuilla ja hän tunnisti minut kaikkien messuvieraiden joukosta, pisteet myös sille!

Kauniista Morsiamesta en sitten pitänytkään yhtään.. Myyjän mielestä minulle ei käy missään tapauksessa yksiosainen puku, vaan puvun yläosan on oltava korsettimallinen, mikä näyttikin hyvältä mutten kuitenkaan sellaiseen päätynyt. Mitään muita malleja hän ei suostunut esittelemään, eikä juuri muutenkaan kiinnittänyt minuun huomiota koska olin ystäväni kanssa liikkeellä, ja hänen häänsä olivat ennen meitä. :no:

Pitkä sepustus tuli. Huh.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.04.2006 07:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täältä ruusuja VIP-Juhlapuvut -liikkeelle Helsingissä!

Sulho ja bm saivat todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja kun aika oli varattu etukäteen, niin ei ollut muita. Miehille on oma liike aivan naisten liikkeen vieressä ja valikoima kattava. Puvut ovat uudennäköisiä (toisissa paikoissa kun ovat olleet kierrossa ehkä muutaman kerran liikaa) ja myyjä tiesi esitellä juuri meidän herrojen vartalomalliin sopivia pukuja.

Kävin itse oman puvun valintaa tehdessä myös samaisessa liikkeessä ja tuolloinkin palvelu oli hyvää ja asiantuntevaa. Myyjä ei hikeentynyt, vaikka sovitinkin viittätoista pukua. Valikoimaa on myös naisten puolella runsaasti ja sovitustilat hyvät.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.04.2006 21:35 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täytyypä sanoa että Turun ChicBridessä en ole saanut huono kohtelua milloinkaan. Minun pukuni ommellaan siellä ja kaikessa minua on kohdeltu todella hyvin. Palvelu on ollut erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa enkä voi muuta kuin suositella. :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.05.2006 17:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minä sain erittäin hyvää palvelua Järvenpään Linnanneidossa. Myyjä oli ystävällinen, innostava ja rehellinen. Hän esimerkiksi kertoi mitä pukua hän ei suosittele tilaamaan, koska toimitusaika voi venähtää tai koko ei olekaan oikea tms. Sovitella sain rauhassa kaikkia pukuja mitä halusin ja myyjä innosti kokeilemaan myös vaihtoehtoja, joita en ollut edes ajatellut. Kysyi, haluanko välillä juotavaa tai haluanko sovittelun lomassa levähtää ja istahtaa hetkeksi! :) Vaikka olen isokokoinen (n.44), myös minun kokoiselle löytyi soviteltavaa. Myyjä ymmärsi, kun sanoin etten halua/raaski maksaa kertakäyttövaatteesta 1000 euroa. Ja mikä parasta, myyjä ei ollut mikään hienostelija, vaan ihan tavallinen. Vaikken ensimmäisellä kerralla ostanutkaan mitään, myyjä antoi vielä erään valmistajan kuvaston selailtavaksi. Kerrassaan mainio liike ja ihan jo palvelun vuoksi menin sinne uudestaan ja ostin puvun. Hienon puvun sainkin.

Yhtä ylistävää vuodatusta en voi sanoa joistakin Helsingin myymälöistä/vuokraamoista. Eräässäkin liikkeessä myyjä huokaili heti kun tulin sisään ja puhui niin hiljaa, ettei siitä saanut mitään selvää.. Pakokauhuhan siinä iski!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: palaute Lahden Juhla-asu
ViestiL√§hetetty: 01.06.2006 10:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kävimme katsomassa toistamiseen miehelle pukua Lahden Juhla-asusta, ei palvelua, ei vaihtoehtojen esittelyä, ei viitsi mennä penkomaan varastosta sopivaa kokoa. Todella huonoa palvelua, menen vaikka Helsinkiin katsomaan tarjontaa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.06.2006 20:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulta tulee kehuja juhla-asulle Helsingistä. Sain sieltä hieman vanhemmalta naiselta (myyjä/ompelija) todella hyvää palvelua. Hän auttoi minua mielellään ja kertoi muutenkin paljon puvuista. Hän oli todella ystävällinen ja iloinen työntekijä. Hän kertoi myös omia mielipiteitään puvuista, jotka sopivat minun päälleni jne. Hän ei kuitenkaan liikaa tyrkyttänyt omia mielipiteitään, koska minulla on tietynlainen maku ja tiesin, mitä halusin. Jäi todella hyvä fiilis kyseisestä paikasta.

Kehuja tulee myöskin VIP-juhlapuku palvelulle Helsingissä. Siellä oli myös todella mukava ja ystävällinen myyjä. Hän auttoi minua hyvin ja esitteli haluamiani pukuja.

Kehuja myöskin Bridal Houselle Helsingistä. Siellä ollut nuori harjoittelija nainen auttoi minua todella ystävällisesti ja hyvin. Hän oli aika kokematon hääpukujen myyjänä, mutta sen korvasi hänen ystävällisyytensä ja mukavuutensa. Hän hymyili paljon ja vaikutti muutenkin omalla alallaan olevalta ihmiseltä.

Jostakin näistä kolmesta kaupasta tulen ostamaan hääpukuni ja siihen liittyvät muutkin tavarat.

Miinusta ja risuja sen sijaan tulee näille:

Helsingin keskustan stockmann. Hääpuja aika vähän ja monet puvut helmastaan ja kaula-aukostaan likaisia. Kun pyysin yksinkertaisempia ja klassisempia pukuja nähtäväksi, niin myyjä tiuskaisi, että " vuoden 2006 hääpuku muoti on runsasta, näyttävää, värikästä, kirjavaa jne." Hän ei muutenkaan ollut mitenkään palvelualtis. Kummallista tiuskimista asiakkaille ja ei minkäänlaista auttamisen halua. En osta varmasti sieltä mitään enää. Aluksi sinne ajattelemamme lahjalistan avaus siirtyi sokoksen hyväksi.

Helsingin tuulen viemä. Todella kokematon ja tylsistyneen oloinen myyjä, joka ei mitenkään innolla esitellyt pukuja. Hän oli todella kyllästyneen ja tympeän oloinen. Hän ei esitellyt mitään, eikä puhunut omaehtoisesti mitään puvuista. Hän ei ollenkaan kuunnellut toiveitani. Hän teki työtään liukuhihna tyyppisesti ja tuli itselleni olo, ettei ollut toivottu asiakas tässä liikkeessä.

Morsmaikku. Kävin pikaisesti ovella. Liikkeessä oli muutamia naisia sovittamassa pukuja ja kaksi henkilökuntaan kuuluvaa naista juttelivat vain keskenään kassalla, eivätkä tehneet elettäkään tullakseen kysymään mitään minulta. Katsoin nopeasti puvut läpi ja poistuin hiljaa takavasemmalle ja ulos.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.06.2006 11:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kehuja Helsingin Juhla-asulle Kasarmintorin vieressä :clap:
Kävimme vuokraamassa sieltä 6v pojan sakettipaketin. Vaikka asiakkaana oli vilkas poika ja väsyneet vanhemmat saimme monia vaihtoehtoja ja meitä palveltiin samantien kun astuimme paikkaan :yep:
Harvinaista herkkua "lapselliselle" asiakkaalle :)

Hääpäiväkertomus 15.7.2006
Poika 2000, tyttö 2008

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.06.2006 13:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

memmu81 kirjoitti:
Pitää antaa aivan paljon ruusuja Tahdon-morsiusliikkeelle! Olen käynyt Lahdessa ja Helsingissä morsiuspuku liikkeissä ja ehdottomasti parasta palvelua sai Tahdon-liikkeessä. Vaikkakin pukuvuokraamo on pieni, mutta sitäkin parempi. Varasin varmuuden vuoksi ajan sovituksille, jotta ei tarvitsisi odottaa vuoroaan, mikä on kannattaavaa sen kokoisessa liikkeessä. Heti ovesta sisään tultuani minua tervehdittiin hyväntuulisesti ja aloimme luovimaan pukuvalikoimaa. Olin jo valmiiksi heidän nettisivuilta käynyt katsomassa mahdollisia kandidaatteja kokeilemista varten. Katsellessani pukuja myyjä kertoi, että jokaista pukua pystyy muuttamaan millaiseksi sen vain haluaa. Kankaat ja värit ovat täysin muutettavissa haluttuun muotoon. Hän näyttikin minulle värivalikoimia, jotka olivat runsaat. Pukuja kokeillessani myyjä esitteli mahdollisia pukuun sopivia huntuja ja tiaroita. Myös pitää nostaa hattua myyjälle siitä, että hän uskalsi sanoa rehellisen mielipiteensä puvuista, eikä yrittänyt maalailla ruusunpunaisia kuvia, siitä miltä puku näyttää päälläni. Loppujen lopuksi löysinkin täysin yllätyksellä puvun, joka oli se oikea :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Samaa mielt√§
ViestiL√§hetetty: 07.07.2006 13:28 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

IsaW kirjoitti:
Minulta tulee kehuja juhla-asulle Helsingistä. Sain sieltä hieman vanhemmalta naiselta (myyjä/ompelija) todella hyvää palvelua. Hän auttoi minua mielellään ja kertoi muutenkin paljon puvuista. Hän oli todella ystävällinen ja iloinen työntekijä. Hän kertoi myös omia mielipiteitään puvuista, jotka sopivat minun päälleni jne. Hän ei kuitenkaan liikaa tyrkyttänyt omia mielipiteitään, koska minulla on tietynlainen maku ja tiesin, mitä halusin. Jäi todella hyvä fiilis kyseisestä paikasta.

Kehuja tulee myöskin VIP-juhlapuku palvelulle Helsingissä. Siellä oli myös todella mukava ja ystävällinen myyjä. Hän auttoi minua hyvin ja esitteli haluamiani pukuja.

Kehuja myöskin Bridal Houselle Helsingistä. Siellä ollut nuori harjoittelija nainen auttoi minua todella ystävällisesti ja hyvin. Hän oli aika kokematon hääpukujen myyjänä, mutta sen korvasi hänen ystävällisyytensä ja mukavuutensa. Hän hymyili paljon ja vaikutti muutenkin omalla alallaan olevalta ihmiseltä.

Jostakin näistä kolmesta kaupasta tulen ostamaan hääpukuni ja siihen liittyvät muutkin tavarat.

Miinusta ja risuja sen sijaan tulee näille:

Helsingin keskustan stockmann. Hääpuja aika vähän ja monet puvut helmastaan ja kaula-aukostaan likaisia. Kun pyysin yksinkertaisempia ja klassisempia pukuja nähtäväksi, niin myyjä tiuskaisi, että " vuoden 2006 hääpuku muoti on runsasta, näyttävää, värikästä, kirjavaa jne." Hän ei muutenkaan ollut mitenkään palvelualtis. Kummallista tiuskimista asiakkaille ja ei minkäänlaista auttamisen halua. En osta varmasti sieltä mitään enää. Aluksi sinne ajattelemamme lahjalistan avaus siirtyi sokoksen hyväksi.

Helsingin tuulen viemä. Todella kokematon ja tylsistyneen oloinen myyjä, joka ei mitenkään innolla esitellyt pukuja. Hän oli todella kyllästyneen ja tympeän oloinen. Hän ei esitellyt mitään, eikä puhunut omaehtoisesti mitään puvuista. Hän ei ollenkaan kuunnellut toiveitani. Hän teki työtään liukuhihna tyyppisesti ja tuli itselleni olo, ettei ollut toivottu asiakas tässä liikkeessä.

Morsmaikku. Kävin pikaisesti ovella. Liikkeessä oli muutamia naisia sovittamassa pukuja ja kaksi henkilökuntaan kuuluvaa naista juttelivat vain keskenään kassalla, eivätkä tehneet elettäkään tullakseen kysymään mitään minulta. Katsoin nopeasti puvut läpi ja poistuin hiljaa takavasemmalle ja ulos.

Olen aivan samaa mieltä stokkasta ja morsmaikusta, varsinkin morsmaikun valikoimaan ja palveluun olin erittäin pettynyt, morsmaikusta ai löytynyt mitään muita pukuja kuin A-linjaisia, muutama rimpsumekko mutta ei mitään sen väliltä. Myyjä ei edes yrittänyt palvella. No etsintä jatkuu....

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.07.2006 16:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Helsingin Tuulenviemä:ssä oli mielestäni mukavia myyjiä kaikki,yksi palveli minua,kertoi missä on minkäkinlaisia pukuja..kun löysin silmää miellyttävää,myyjä otti sovituskoppiin aina kyseisen puvun. Sama myyjä oli luonani koko ajan,jutteli ja auttoi puvut päälleni..Aivan ihana palvelu,kertoi rehellisesti mielipiteensä puvuista ja oli ihan yhtä innostunut kun minä kun sen oikean puvun löysin.Maksuaikaa sai mukavasti puvulle ja kun pukua myöhemmin hain,katsottiin kohta johon laahuksen kannatin nappi ommellaan..ompeli sen saman tien eikä paljoa maksanut..
isot kukkaset Tuulenviemälle täältä päin.

Sitten taas vähemmän tyytyväinen olen Kaunis Morsiameen..pukuja ei saanut sovitella jollei ollut ihan varma mitä haluaa..ja muistipa omistaja kirota koko ajan ihmisiä jotka vaan kokeilee pukuja huvikseen mitään ostamatta.Jäi ikävä mieli sieltä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.07.2006 21:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Turun Marinette-liikkeelle iso miinus ja kimppu risuja olkaatten hyvä. :auts: :girl: Kaikki muut kaupungin liikkeet palvelivat vastakkaisista peloista huolimatta erittäin ystävällisesti, mutta Marinette-liikkeen myyjä oli kuin takamukseen ammuttu karhu ja sai pullukan morsiamen tuntemaan itsensä vähintään norsuksi. :(

Käytän suunnilleen kokoa 42, ja kaikissa muissa liikkeissä sain ihania pukuja päälleni (jos olivat pienempiä, myyjät sitoivat asiasta suurempaa numeroa tekemättä jotain nauhoja puvun taakse, jotta mallin sovitus onnistui ja kertoivat, että oman koon tilaus onnistuu/pukua voi muokata). Marinetessa sen sijaan tiuskastiin välittömästi, että heillä ei "noita isoja kokoja" ole ollenkaan :oops: :( Tulipa mukava olo... Sain sitten myyjän suostumaan yhden puvun kokeiluun, ja kysyin myös vannealushametta alle. Yhden alushameen myyjä kaivoi esille, mutta arveli samalla minua katsellen, että tuskinpa se ainakaan kiinni menee :shock: Vetäisin sitten mielenosoituksellisesti hameen myyjän katsellessa päälleni, ja sehän oli juuri sopiva! Myyjä siihen, että ohoh, ai se mahtui?! :doh:

Jos siis et ole varsinaisesti hoikka etkä kuitenkaan halua tuntea olevasi suunnilleen sotanorsun kokoinen, niin suosittelen lämpimästi valitsemaan jonkin muun liikkeen!

Ruusuja sen sijaan etenkin Fiancéelle ja Sydänkävylle! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.08.2006 14:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Turun Marinette ei saa minultakaan hyväksyttyä arvosanaa. Eivät ole vastanneet maileihin eikä muihin kyselyikin :(

Pojankloppi syntyi 05.10-10
Pikkumyy täydensi perheen 7.12.-11

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.08.2006 23:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minä puolestani sain Turun Marinetessa käydessäni ystävällistä palvelua. Tosin olin hakemassa kenkiä, en pukua. Ei mennyt kenkien osto aivan mutkitta (jalkani koon ja heidän valikoimansa vuoksi), mutta ystävällistä palvelu kuitenkin oli. Samoin myöhemmin, kun kävin liikkeessä hakemassa tilatut kengät.

Käväisin myös pukuetsinnät aloittaessani Turussa sijaitsevassa Festival Studiossa. Olin monesti ihaillut heidän ikkunoidensa edessä upeita pukuja, mutta asioiti-into kyllä katosi sovituksessa. Varasin etukäteen sovitusajan ja saavuinkin paikalle ajoissa. Minua ennen oli useampi asiakas, eikä minuun kiinnitty mitään huomiota ennen kuin muut oli palveltu (jouduin odottelemaan hyvän tovin). Liike oli pieni ja ahtaan oloinen. Puvun näyttivät kauniilta, mutta en "saanut" sovittaa kuin paria. Halusin kokeilla malleja, joissa oli vedostettu vyötärö, ja tämän sanoinkin myyjälle. Hän antoi sovitettavaksi ne pari pukua, jonka jälkeen alkoikin jo hätistellä minua ja kaasoani pihalle liikkeestä. Kysyin vielä erikseen, olisiko ollut muitakin pukuja, joissa olisi vedostus vyötäröllä, eikä hänen mukaansa ollut. Me tosin kaason kanssa näimme tangolla roikkumassa ainakin pari moista..
Olisi palvelu voinut huonompaakin olla, mutta tämä käynti ei vakuuttanut minua läheskään siinä määrin, että olisin astunut liikkeeseen enää toiste.

Turun Sydänkäpy saa minulta kyllä suurensuuren plussan. Teetän siellä pukuni ja palvelu on ollut erittäin ystävällistä alusta saakka. Olen saanut rehellisiä, tahdikkaita mielipiteitä ja ammattilaisen ehdotuksia. Ompelija myös tajusi heti mitä puvustani hain. Jälki on myös erittäin kaunista.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.09.2006 01:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihan ensimmäiseksi haluan antaa kahdelle paikalle valtavasti ruusuja: Tampereen Morsiusgallerialle ja Helsingin Juhla-Asulle.

Morsiusgalleriassa palvelu oli äärimmäisen ystävällistä. Meitä palveli kaksi myyjää, molemmat kertoivat rehellisesti mielipiteitään kuitenkaan yhtään loukkaamatta. Vaikka siskoni olikin jo melkein varma sovittamastaan puvusta, myyjä toi vielä sovitettavaksi täysin eri mallisia pukuja, jotta varmasti olisi saanut koittaa kaikkia vaihtoehtoja. Pukuun tehtiin korjauksia, melko suuriakin, ja he kyllä hoitivat ne kauniisti ja nopeasti.

Juhla-Asussa oli/on sellainen nuori tyttö, (mahdollisesti jostain Kuopion suunnalta), joka palveli meitä varmaan ystävällisemmin kuin kukaan koskaan missään. Aivan ihanaa palvelua! Vaikka emme sieltä löytäneetkään "the pukua", niin tuli silti sellainen olo, et vois mennä jo sinne takasin, kun tuli palvelusta niin hyvä mieli.

Sitten vähän risuja...Kuopion Annelelle ja Helsingin Meslewille :nyyh:

Annelessa puvut tuntuivat olevan jostain 80-luvulta kaikki... :? Nuori myyjä kyllä hymyili, mutta ei kyllä millään meinannut saada sanaa suustaan, vaikka jotain olis kysynytkin. Vanhempi myyjä (omistaja?) oli kyllä sellainen myrttynaama, että... :x Eipä häneltä palvelua herunutkaan. Kaikenkaikkiaan jäi sellanen olo, et mahtoikohan ne tietää morsiuspuvuista tuon taivaallista...

Meslewistä mullakaan ei juuri ole mitään positiivista sanottavaa, paitsi ehkä se, että valikoimaa näytti silloin olevan aika paljon. Myyjät olivat nyrpeitä, eivät ollenkaan asiakaspalvelijoita. Me oltiin katselemassa sieltä ainoastaan kenkiä ja tiaroita, ja tuli kyllä sellanen olo, et eipä tee paljon mieli lähteä sinne sovittelemaan pukuja... :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.09.2006 10:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joensuun Juhla-asulle risuja :x .
Perusteina se, että koin asiakkaana, että minua ei haluttu palvella (esitellä tuotteita tms.)
ja asiallisesti esitettyyn kysymykseeni vastattiin mielestäni töykeästi.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.09.2006 16:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joensuun Juhla-asu tänään:

:worship: Tosi mukava, ystävällinen ja avulias ihminen oli tänään siellä töissä :).

Juteltiin myös siitä mun viime kerran kokemuksesta (eri myyjä)
ja siinä saattoi olla kysymyksessä ujous/kulttuurierot enemmän kuin töykeys niinkuin mie sen tulkitsin.

Tänään minulta ruusuja :girl:.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.11.2006 16:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä kans haluan antaa palautetta :)

Ensin Festival Studiosta AIVAN IHANAA palvelua ollut tää koko aika, kun olen siellä asioinut.
Ensin sain tietää, että sen puvun valmistus on lopetettu, jonka halusin. Soitin läpi KAIKKI jälleenmyyjät, josko jollakin olisi varastossa, vaan eipä ollut.
Festival Studio selvitti asiaa ja onnistui jostain tehtaalta saamaan puvun, kokoa liian isona, mutta kuitenkin!!
Mun puku tuli, kävin sovittamassa sitä ja myyjä sanoi heti, että tule vaan katsomaan ja sovittamaan sitä aina kun haluat, ilmoita vaan varttia ennen, jotta osataan kaivaa se esille. (kun kerroin, että äitini oli pahoillaan, ettei päässyt katsomaan sitä)
:)

Sitten tähän päivään... Mentiin Pakastejellon ja Bestamanin kanssa Turun Juhlapukuun sovittamaan heidän vaatteitaan. Saatiin tosi tyly vastaanotto ja kun sulhanen yritti kertoa, että sakettia tai frakkia ollaan vailla, myyjä haukkui saketin lyttyn KIRJAIMELLISESTI ja vielä totes, että koska sulho tarvitsevat erityispitkää hoikalle häneltä ei ees löydy. Ja se rikkoo etkettiä ja on hänen mielestään ruma.
Ihan ok, että ihmisellä on mielipide, mutta.... JOTAIN rajaa!!!
Ja kun selitimme, että haluisimme nähdä ja kokeilla meidät lähestulkoon häädettiin pois ja käskettiin tulla uudelleen kuun vaihteessa. :x

No sitten soitin Festival Studioon ja kerroin, etten ole vielä oikein turkulaistunut ja tarvitsisin vinkkiä, mistä löytää miesten pukua vuokralle.
He sanoivat, että asiakkaat ovat kehuneet Sanelmaa, niinpä suuunnattiin sinne.

Sanelmassa
saatiin AIVAN MAHTAVAA ja asiantuntevaa palvelua. Miehet viihtyivät, minä viihdyin, ja kaikki vaihtoehdot käyttiin perusteellisesti läpi.
Oli kyllä niin ihanaa palvelua, että!!
Mulle vielä tarjottiin viittaa, mikäli tarvitsen.

Pitää muistaa heitä vielä erikseen kiittää!

unelmista tuli totta-päikky

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.11.2006 16:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Isot kiitokseni Suomen Pukuvuokraamolle, palvelu oli tosi hyvää ja tunsin oloni "tärkeäksi" asioidessani siellä :) Suosittelen!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 18:29