* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 17:38

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1424 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 53, 54, 55, 56, 57  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hääohjelmat (TV:ssä)
ViestiLähetetty: 09.01.2012 19:22 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Satuhäät
alkaa uusintoina tänään klo.21 tv2:lla.

"Satuhäät -suomalaisia rakkaustarinoita -sarjan uudet jaksot alkavat YLETV2:lla uudella ohjelmapaikalla maanantaisin kello 21.00 alkaen 23.1. Häätunnelmiin päästään jo aikaisemmin viime tuotantokaudella paljon keskustelua aiheuttaneen "Ponin ja Aasin" seurassa. Jakso esitetään 9.1."

Uusien parien kuvat ja nimet löytyvät jo Satuhäiden Facebook-sivuilta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.01.2012 14:32 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Mä odottelen jo innolla kotimaisten hääohjelmien alkua. Muuten en ole iso tosi-tv -fani, mutta kuulin, että meidän tulevalla hääpaikalla on kuvattu yksi jakso. En tiedä oliko kyseessä meidän häät vai satuhäät, joten pakko siis ryhtyä seuraamaan molempia :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.01.2012 20:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Satuhäiden uudet jaksot tänään klo.21 tv2:lla! :bounce:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.01.2012 21:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: täältä telkkarin ääreltä! :lmao2:

Ihan hirveetä. :oops: Siis ihanan rakastunut pari, mutta hirveet häät.

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.01.2012 21:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tuli kans vähän semmonen kiusaantunut olo tuosta jaksosta... :oops: mutta tärkeintä tietty, että pari on onnellinen. <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.01.2012 21:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ompas ihanan aidon ja rauhallisen tuntuinen pari satuhäissä. Tämmöisiä jaksoja on kiva kattoo. <3

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.02.2012 12:26 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Musta noi uudet Satuhää-jaksot on menny ihan huonoiksi :< Kauheen tylsiä eikä puhettakaan et sais jotain vinkkejä omiin juhliin. Pöh.

me neroja ollaan sä tiesitkö sen, me keksimme rakkauden.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.02.2012 14:05 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Onks satuhäistä joskus saanu jotain vinkkejä :o
Joku vois tehdä oikeasti ohjelman josta saisi niitä vinkkejä.
Näytettäisiin paikkoja eri kaupungeista, koska aika usein edes oman kaupungin mahdollisuudet ei ole kaikilla tiedossa.

kukas lähtee hakeen rahottajaa mun kanssa uudelle hää ohjelmalle, olen nimittäin asiaa monta kertaa miettinyt ja sisältöäkin joskus hahmotellut päiväunissani :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.02.2012 22:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Yhdyn kyllä samaan kuoroon: En pidä tuosta Satuhäät-ohjelmasta sitten yhtään. Mä haluan katsoa hääohjelmaa, en tutustua parin koiraharrastukseen ja entisen elämän ongelmiin. Itse juhlat ja valmistelut jäänet melko vähälle huomiolle. Tietenkin ohjelmassa esitellään myös parin normaalia elämää ja taustoja, mutta eikö pääpaino pitäisi olla niissä häissä?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.02.2012 22:11 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Millainen olisi kiva hääohjelma?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.02.2012 17:21 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Eiks hyvässä hääojelmassa oikeasti keskityttäisi niihin asioihin mitä häät on.
Itse katsoisin mielelläni ohjelmaa jossa voitaisiin käydä läpi esim. pukutrendejä, esiteltäisiin pukuja laidasta laitaan ja paikkoja mistä niitä suomessa voi hankkia.
Mä itse tiedän tampereen paikat koska asun vieressä, mutta olis musta kiva tietää muidenkin kaupunkien paikat.

Lisäksi itse tykkäisin infosta ruuan suhteen, mitä kivaa tuttua ja turvallista ja myös mitä uutta ja erillaista.
Itselle ruoka on juhlassa se joka vie yli puolet juhlan tärkeydestä.

Meidän häät oli siitä kiva ohjelma että se keskittyi aina johonkin asiaan josta sai tietoa ja ehkä uusia ideoita.

Itse jos pääsisin oikeasti tekemään hääohjelmaa tekisin nimenomaan ohjelma joka keskittyy eri asioihin juhlassa.
On toki ihanaa seurata myös parien häitä ja niiskutella tunteellisena hölmönä ihanalle tahdon sanalle :( :D

Meidän häät oli siis mun mielestäni oikein ihana ja hyvä ohjelma.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.02.2012 17:34 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Tuollainen tosiaan puuttuu Suomesta. Sellainen Strömsön ja Martha Stewartin hääohjelmien yhdistelmä, jossa olisi puuhaa, infoa, ideoita, vinkkejä ja sitten niitä oikeissa häissä vierailuja.

Pienenä kritiikkinä sanon minäkin näistä hääohjelmista, että nämä nykyiset ohjelmat ovat kovasti realitya hääteemassa ja niissä tunnutaan haettavan pääasiassa provosoitumista.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.02.2012 10:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä tykkäisin sellaisesta hääohjelmasta, joka olis vähänniinku Satuhäät, eli seurattaisiin aina erilaisten parien erilaisia häävalmisteluja ja sitten itse juhlaa, mutta esim. niin että ohjelmassa olisi mukana esimerkiksi ammattilainen hääsuunnittelija parin apuna, tutustuttaisiin eri kaupunkien paikkoihin ja vaihtoehtoihin ja etsittäisiin parin näköisiä juttuja ammattilaisen kanssa ja että mitä kaikkea voi saada ja järjestää milläkin budjetilla jne... tai eri kaupungeista eri hintatasojen ratkaisuja, perinteisiä ja moderneja ratkaisuja jne. Ja siinä juonen kaarena voisi siis olla ihan oikeasti avioituvalle parille rakentuva juhla. :)

Ja että keskityttäisiin oikeasti niihin häihin ja valmisteluihin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.02.2012 11:33 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Hyvä idea kerrassaan, Juulija!

Saapas muuten nähdä tuleeko katseltavaksi Tuksun häät II. Vastaeronnut ex-Rva Länsman on ilmoittanut Hymyn mukaan suunnittelevansa Artonsa kanssa häitä Las Vegasiin ja jos näin tapahtuu, voisi ajatella Tukiaisen haluavan tapahtumalle jälleen maksimaalisen huomion.

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/voiko ... -naimisiin

Mitä tuohon nyt voisi sanoa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.02.2012 15:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miusta Satuhäät on hyvä juuri sen takia ettei siihen ole sotkettu mitään ammattilaisia suunnittelemaan häitä. Uskoisin kuitenkin, että suurin osa suomalaisista hääpareista järjestää häät ihan omin voimin ilman ammattilaisten höösäämistä. Satuhäissä vaan on nykyisin entistä enemmän tarinaa pariskunnasta kuin itse häistä ja häiden suunnittelusta. Minusta kivempi olisi seurata juuri sitä suunnittelua, askartelua sun muuta mitä häitä edeltävä aika nyt millonkin sisältää ja vähemmän sitä millainen pariskunta on kyseessä.

Mutta siis kaikesta huolimatta Satuhäät on edelleen paras hääohjelma mitä telkkarista tulee :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.02.2012 18:02 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Hannan kommentti on kyllä ihan totta.
Mä olen järjestänyt työaikanani yli 100 häät ja yhdessäkään ei ole ollut ammattimaista hääsuunittelijaa.
Ja mulle tuli heti enemmänkin mieleen juulian kommentista meidän häät.

Mut satuhäät olisi toki parempi jos siinä voitaisiin käydä läpi sitä koristelu ja askartelu ja suuntittelu puolta. Voihan siinä samalla jutella niitä parisuhde juttujakin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.02.2012 21:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä en ole Meidän häät -ohjelmaa koskaan katsonut, koska semmonen tulee? :)

Mua kiinnostaisi ainakin tuommoset kikat ja ideat, että esim. pienen budjetin häistä saa mahdollisimman paljon irti, tai missä järjestää ökykartanohäät, tai milloin minkäkin kaupungin erikoisuuksia, joita voi juhlissa hyödyntää tai alueen tyypillisiä hääperinteitä tai tai.. Ei niin, että joku hääsuunnittelija suunnittelee ja tekee kaiken valmiiksi ja "hössöttää", vaan antaa ideoita ja vinkkejä sekä toimis ohjelman juontajana, ja nykyiseen malliin sitten pari kuitenkin itse päättäisi toteutukset ja hoitaisi ne. Siinä pääsisi mun mielestä paremmin näkemään erilaisia vaihtoehtoja jo yhdenkin jakson puitteissa. Vaan en tiedä, kuvailenko nyt sitä Meidän häät -ohjelmaa, kun en oo katsonut koskaan. :) Mielestäni valmistelujen lomassa ihan oikean ihmisen kanssa asioista (tai vaikka sitten asian vierestäkin) keskustelu olisi paljon luontevampaa ja mukavampaa katsottavaa.

Mutten koe kauheen kiinnostavana Satuhäiden nykyistä mallia, jossa melkein ekaan kuvaan läväytetään morsiuspari leikkaamassa kakkua, sitten turhaa lätinää, sitten kirkosta, sitten kotoa ennen häitä ja turhaa lätinää, sitten taas juhlista, kotoa, rakkaudentunnustuksia, turhaa lätinää, johonkin väliin muistetaan mainita juhlapaikan nimi ja ehkä näytetään joku muusta hääseurueesta ja lopussa soi joku imelä laulu. Puhumattakaan provokaatiohakuisuudesta... tuskin ohjelmaan hakevat parit sillä mielellä kuitenkaan mukaan on hakeneet? Kyllä mua sapettais, jos tv:stä sitten tulisi ulos vaivaantunut kooste tyhmiä kommentteja ja asianvierestä puhumista (huonolla musiikilla höystettynä), vaikka kyseessä olisikin olleet satumaisen ihanat häät. Olisi edes joku punainen lanka valmisteluista hääpäivään, kirkkoon, juhlaan eikä tuommosta sekavaa sillisalaattia. (Nyt sorrun pieneen provokaatioon itsekin. :) )

Se, ettei haluta nähdä ammattilaisten avustamana suunniteltuja häitä... miksei? Lähes jokainen on kuitenkin nähnyt ainakin yhdet perinteiset suomalaiset kotivoimin toteutetut häät, joita kyllä on lähes kaikki täkäläiset juhlitut häät. Ne on kuitenkin jo niin moneen kertaan nähty, miksei tv:ssä voisi näyttää vähän jotain muutakin, vähän vallankumouksellisuutta? ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.02.2012 21:45 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Meidän häät tehtiin 2 kautta, jotka ovat ohi. Uusintoja on ollut, mutta niitäkään ei ole juuri nyt. Meidän häät -sarjan juontajana oli Lola Wallinkoski.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.02.2012 10:30 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mua henkilökohtaisesti ärsyttää eniten Satuhäissä se juontajan kommentti "JA VIIMEIN KAIKKI ON HYVIN"! Se sanoo sen ihan joka kerta, vaikka ei olis edes mitään häslinkiä tms ollut... :oops: :que:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.02.2012 11:01 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Olen huomannut ihan saman! Ihan pikkuruisetkin, minimaalisen pienet jutut spiikataan katastrofeina ja lopussa kaikki on hyvin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.02.2012 21:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olipas Satuhäiden sulhanen töykeä anopilleen :x Ja kovin itserakkaan oloinen tyyppi muutenkin.. :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.02.2012 08:18 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Mitäs eilisen jaksossa tapahtui?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.02.2012 21:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itsekeskeisen sovinistin oloinen psykologi-diplomi-insinöörimies, joka tykkää reflektoida suhdettaan ja analysoida kaikkea... ja oli kyllä tosi töykeä anopille ja vähän mun mielestä vaimolleenkin. Katsoin jakson Yle Areenasta, kun unohdin katsoo teeveestä. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.02.2012 21:51 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Sain aika pitkälti saman mielikuvan tuosta jaksosta kuin Juulijakin. Eniten minua harmitti morsiamen puolesta, näinköhän hän jaksaa tuollaista miestä montaa kymmentä vuotta..

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.02.2012 09:54 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Kuka mistäkin tykkää, mutta haastavalta kaverilta tuo kuulostaa.

Mulla vilahti joku päivä ruudussa joku hääpari, jossa oli bändin solisti menossa naimisiin. :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1424 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 53, 54, 55, 56, 57  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 17:38