* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 17:26

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1424 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 53, 54, 55, 56, 57
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hääohjelmat (TV:ssä)
ViestiLähetetty: 23.02.2012 19:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tuo mies oli kyllä bändissä, mutta käsittääkseni (onneksi :D ) kitaristin eikä solistin roolissa, häissä kuitenkin (epäonneksi :D ) esitti sanoittamansa laulun morsiamelleen.. Olihan se toisaalta ihan symppis, mutta... en tiedä, en sano enempää. ;)

Lisäksi mies vaikutti mustasukkaiselta tyypiltä, siinä kun morsian sai ihailemansa muusikon soittamaan ja laulamaan häihin, mies oli että niin, tärkeää on että TUO tyyppi tulee sinne, mulla ei olekaan vissiin niin väliä sitten.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.02.2012 20:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyseisen sulhasen bändi (Floss) oli soittamassa meidän häissä muutama vuosi takaperin. Oli hyvä bändi ja naissolisti niillä oli ainakin silloin. Tämän jantterin kanssa hoidettiin yhteydenpito ja kaikki sujui hyvin. Tarjoutui tekemään muuten noita taikatemppuja meidänkin häissä, muttei sitten otettu kun ei se olisi oikein mahtunut ohjelmaan. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.03.2012 18:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miten musta tuntuu, että tän vuoden Satuhäiden parit on valittu mahdollisimman provosoiviksi? Vai johtuuko se siitä, että joka jaksosta on aina ennakkoon maanantaina joku "kohujuttu".

Huomenna alkaa muuten Häät Sulhasen Tapaan!

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.03.2012 22:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

G5, samaa oon tässä myös miettinyt.. tosin viimeviikkoiset satuhäät oli musta ihan mukavat, niistä ei jäänyt mitään purnattavaa sinänsä. :) Niiden carambola-koristeinen juustokakku oli UPEE! <3

Huomista Häät sulhasen tapaan -avausjaksoa odotellessa! :D Hihkuin ukkokullallekin jo, että jes, nyt on maanantaiksi JA tiistaiksi hääohjelmia! :D Ukko ei niin kovin innostunut, kumma juttu... :nuts: ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.03.2012 00:02 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Kovin raflaavastihan tuota medioidaan ennakkoon, jotta katsojilla olisi hyvät ennakkoluulot jo ennen kun ohjelma alkaa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.03.2012 10:40 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

mun ymmärryksen mukaan satuhäihin todella otetaan pareja jotka selkeästi "antavat" katsojille katsottavaa.

Juttelin joskus ihmisen kanssa joka oli ja on mukana kyseisen ohjelman teossa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.03.2012 13:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä tykkäsin ekan ja vielä tokankin tuotantokauden jaksoista eniten, kun niissä oli ns. tavallisia pareja eikä haettu mitään mielipiteitä suuntaan tai toiseen jakavia pareja. Musta niihin samaistu paljon paremmin, kun oli vaan rakastunut pari, joka meni naimisiin ja jakoi tarinansa. Ja vaikka sielläkin oli värikkäitä persoonia, niin ei silläkään haettu mitään sen kummempaa. Jotenkin on alkanut vähän katseluinto laantua, kun koko ajan on jotain tosi erikoista ja sitten lopulta vihonviimein "kaikki on hyvin" :D

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.03.2012 13:30 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä kans koen et Satuhäistä on menny maku. Ei se enää ole hääohjelma, pelkkä erilaisten parien esittelyohjelma.
Mitä tykkäätte Häät sulhasen tapaan-ohjelmasta? Mä oon katsonut sitä pari jaksoa ja en kyllä erityisemmin tykännyt. Ensinnäkin ärsyttää et yhden parin päivä on venytetty neljään eri jaksoon! Ilmeisesti oo ollu kovin paljon pareja tarjolla kun on noin pitäny venyttää. Lisäksi ohjelma antaa musta tosi epärealistisen kuvan häiden järjestelystä. Muka 3 viikkoa ennen häitä ollaan etsimässä juhlapaikkaa, pukua ja sormusta... :roll: Sesonkiaikaan! No, pitänee vielä pari jaksoa katsoa että mikä niissä on meininki...

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.03.2012 14:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jemppi kirjoitti:
Mä tykkäsin ekan ja vielä tokankin tuotantokauden jaksoista eniten, kun niissä oli ns. tavallisia pareja eikä haettu mitään mielipiteitä suuntaan tai toiseen jakavia pareja. Musta niihin samaistu paljon paremmin, kun oli vaan rakastunut pari, joka meni naimisiin ja jakoi tarinansa. Ja vaikka sielläkin oli värikkäitä persoonia, niin ei silläkään haettu mitään sen kummempaa. Jotenkin on alkanut vähän katseluinto laantua, kun koko ajan on jotain tosi erikoista ja sitten lopulta vihonviimein "kaikki on hyvin" :D

En voisi olla enempää samaa mieltä :nod:
Olis kiva edelleen hääohjelmissa nähdä enemmän kyseisen parin hääjärjestelyjä. Ei kuitenkaan niin, että samalla mainostetaan jotain hääliikettä ja sen tarjontaa hääpareille. Sen puoleen Ylen ohjelmat on hyviä, ettei niissä mainosteta mitään :wink:

Mutta oli miten oli, se Satuhäiden kertojan ääni on ihan parasta! :worship: Ohjelma olis ihan outo jos kertoja ääni vaihtuis. Vähän kuin jos Mertarannan tilalla olis joku muu selostaja kun Suomi pelaa Ruotsia vastaan jääkiekkoa :eiii:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.03.2012 08:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eilinen Satuhäitten-jakso oli kiva. Ei yhtään myötähäpeää, normaalin rakastunut pari, jolla oli jo yhteistä matkaa takana, eikä mikään hei me tavattiin eilen ja nyt mennään naimisiin -pari. Vähän mies oli mun makuun liian sovinisti.

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.03.2012 11:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Samaa mieltä, eilinen jakso oli miellyttävää katseltavaa. :) Mä en kiinnittänyt huomiota sovinistisiin piirteisiin juurikaan, ja niiden poika oli niin ihana viikari. :D

Jos tänään saisi katsottua Häät sulhasen tapaan, viimeviikon jakso meni ohi kun digiboksi kenkkuili. :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.03.2012 11:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla särähti vähä korvaan ne mä voin keskityä bisnekseen, kun Saija hoitaa kodin -jutut. :lmao2: Musta toi häät sulhasen tapaan on aika kelpo. Ainakin toi rokkiäijä oli hauska.

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.03.2012 12:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jaa, mä en ajatellut sitä mitenkään. :) Olen ehkä jopa vähän kateellinen tilanteesta, jossa mies voi käydä töissä ja vaimo hoitaa lasta ja kotia.. mä olisin täydellisen tyytyväinen semmoseen kotirouvan rooliin, ei tuo työnteko niin hauskaa ole. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.03.2012 12:08 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Täällä oli kanssa eilen yksi tyytyväinen satuhäät-katselija :) Olen katsonut tuota sarjaa jo niin pitkään ja tänä vuonna on kasvanut se tunne, että metsään mennään tuon sarjan teossa ja ensi vuonna pitää harkita jaksanko enää katsoa. Aluksi siellä oli normaaleja pariskuntia ja häitä näytettiin enemmän. Nyt puolet on kiroilevia ja (anteeksi jo etukäteen) yksinkertaisia juntteja, jotka on valittu sarjaan ihan varmasti vain draamaa aiheuttamaan ja jotta roskalehtiin voitaisiin kirjoittaa shokeeraavia otsikoita.

Siksi tuo eilinen pariskunta oli niin tervetullut tuulahdus normielämää, että katsoin koko jakson mielenkiinnolla eikä missään vaiheessa tullut myötähäpeää. Ei sitä kovin kummallista tarvitse olla, ihan normimeininki niin tämä katsoja on ainakin tyytyväinen :clap:

Ja kun täällä on puhuttu näistä Satuhäistä, hyvistä ja huonoista jutuista, niin suosittelen laittaamaan Ylelle palautetta! Itse kävin juuri rustaamassa täällä palautetta mukavasta jaksosta ja toivoin, että tuollaista menoa olisi Satuhäissä lisää :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.03.2012 17:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi minä en taas jaksa ollenkaan noita kotiäitijuttuja ja "normipariskunta"juttuja. Hauskaa, kun Satuhäissä on ollut elämän koko kirjoa rosoineen ja ruusuineen. En lue kirjojakaan, jossa joku rakastuu, saa lapsia, syö ja juo ja menee nukkumaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.03.2012 20:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Katsooko kukaan muuten Liviltä Övereimmät Häät tms. nimistä sarjaa, joka kertaa englannin kiertolaisten ja mustalaisten elämästä ja häistä? Aivan mainio sarja! Ei siis varsinaisti ole hääsarja, mutta joka jaksossa on ainakin yhdet häät, koska ne ovat heidän kulttuurissaan erittäin tärkeitä juhlia ja naisille se ainut päivä elämässä milloin he saavat olla pääosassa, kun muuten kyseessä on miesten kulttuuri. Suosittelen kyllä kovasti kyseistä sarjaa.

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 29.03.2012 18:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hahha :D Katoin vähän aikaa sitä Övereimmät...-ohjelmaa, kun sisko linkitti ja sano et kato sieltä hääpukuun mallia! On siinä mekoilla kokoa ja näköä! Ja oikeesti, jos joku pukeutuis mun häihin niinkuin ne naisvieraat... mä tappaisin :D

Kihloihin 29.2.2012
Naimisiin 1.9.2012

Maken ja Vilun matkaa

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.04.2012 20:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No NYT oli ihanat häät! :) Eritoten pidin nauravaisesta morsiamesta, ei draamaa eikä muutakaan tympeää käytöstä, ihana aikuinen pari. :) Anopitkin oli ihania! Juhlat oli hauskat ja rennot ja kerrankin tuossa ohjelmassa pappi puhui hyvin. ;)

Muoks: Satuhäät, siis. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.06.2012 19:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihan kauhee tää Neljät Häät tänään. Siis nämä ämmät on niin kamalia. Varsinki tää joka veti niissä omissa häissään kilarit.

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.06.2012 20:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

^se suuttuja oli kyllä..öö.. outo :o (keksisin kyllä paremmankin sanan häntä kuvaamaan ;))
Mä tykkään edelleen neljät häät-ohjelmasta, tosin tällä kaudella morsiammet ovat selkeästi ilkeämpiä toisilleen ja kaikkea haukutaan. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.07.2012 21:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kattelin tänään puolivahingossa päiväuusintana Satuhäät, jossa oli ylöjärveläinen pariskunta jotka meni naimisiin Virroilla.
Ainoa kysymys mikä jäi kielen päälle tuosta jaksosta, oli se onko tuo pari vielä yhdessä? Oli vähän jotenkin tuhoontuomitun oloista meininkiä... :? Ja juu, tiedän että homma on leikattu raflaavasti ja muutenkin se on aika ohut käsitys mitä ihmisistä noissa ohjelmissa saa. Mutta silti olo oli vähän
:o

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.04.2013 09:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei!

Suora Kuninkaalliset häät ohjelma alkaa nelosella 7.5. Tällä hetkellä yleisöhaku käynnissä nelosen nettisivuilla
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/kuninkaa ... iin-haihin

Varmasti erilainen tapa viettää tiistai-iltaa. Mukana möys huikeita kuoroja ja artisteja.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.04.2013 11:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Jaahas, nyt onnäköjään uus hääohjelma tekeillä:

http://www.livtv.fi/ohjelmat/kaksi-julk ... 4ohjelmaan

Aika mielenkiintonen konsepti...ilmaset häät toki kiinnostaa, mutta itse ei sais niitä ollenkaan suunnitella sitten. Toisaalta tulis ainakin ikimuistoset häät kun joku julkkis ne suunnittelis. Riittäisköhän sitä oma rohkeus, että hakis mukaan? Tietty pitäs eka mieskin suostutella mukaan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.05.2013 15:12 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hääohjelmista saa kivoja vinkkejä! Voi suunnitella mikä oli hyvää ja mikä ei todellakaan :D tykkään hääohjelmista eniten Neljät häät -ohjelmasta, sekä Suomi-, jenkki- ja brittiversioista, se on monipuolinen ja hauska ohjelma. Tosin ärsyttää ne morsiamet usein, kun mikään ei kelpaa ja annetaan niin huonoja pisteitä muille... En itse haluaisi omiin häihin mitään nirppanokkakolmikkoa tuomitsemaan :D

ootteko kattonu sitä Bridezilla-ohjelmaa? Tulee muistaakseni Liviltä tai MTV:ltä, mutta en ole varma... Kauhee se on! Huvituksen ja kauhistuksen rajamailla joskus tulee katsottua :D Uskon hartaasti ja toivon, ettei kenestäkään tulis sellasta kauhukakaraa häiden takia, vaikka toki se suunnittelu on aikaavievää...

P.S. tässä joku linkki Bridezilloista, jos ei oo ennestään tuttu :D Oon nyt tosi huonolla koneella, mis en kuule ääniä, mut toivotaan et linkki on silti hyvä :D http://www.youtube.com/watch?v=OTPBbTBQiiY

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1424 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 53, 54, 55, 56, 57

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 17:26