* UKK    * Etsi

Tänään on 24.06.2018 08:53

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 429 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Melkein sukua julkkikselle
ViestiLähetetty: 22.09.2005 15:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Suomi on julkkisten luvattu maa ja lähes kaikki (ainakin salassa) seuraavat julkkisten tekemisiä.

Kerro parhain julkkisjuttusi, minkä olet itse kokenut tai sitten kuullut tapahtuneen kumminserkunkaimanenonveljentutulle. Oletko haastanut riitaa Matti Nykäsen kanssa, ryypännyt Reijo Mäen kanssa vai oletko peräti ollut Vesa Keskisen salarakas?

Jaa tietosi meille muille juorunnälkäisille! :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 15:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Minä olen ryypännyt yhden illan Idolsin Christian Forsin kanssa :D ! (mutta niin on kyllä varmaan puoli Suomea :roll: ) Satuttiin olemaan tyttöporukan kanssa yhdessä kauheassa räkälässä, kun huomattiin Christian siellä. Hihiteltiin, että kohta se laulaa karaokessa Tuulet puhaltaa ja niin lauloikin :shock: :lmao2: ! Sitten se tuli meidän pöytään jutskaamaan ja hengailtiin ilta yhdessä porukalla (hän oli setänsä/enonsa kanssa). Ihan mukava, mutta vähän hassu tyyppi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 15:54 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hauska ketju Ennu! :yep:
Formulalupaus Heikki Kovalainen on eka poikaystäväni! Tosin silloin oltiin jotain 11 vee.. :D

+ olen käynyt kahvilla Vallu Walpion kanssa :roll:
+ esiintynyt Martti ja Eeva Ahtisaarelle sekä Lennart Merelle puolisoineen ja he ovat saattaneet nähdä tanssipuvun helman alle :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 15:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Antti Tuisku oli mun kaa samassa koulussa ja tykkäsi ala-asteella mun pikkusiskosta! :kiss:
Pikkusisko on sitä siis pari vuotta vanhempi ja ne on edelleen kavereita, yläasteella pikkusisko oli Antille semmoinen uskottu tyttöjutuissa. Äiti on myös opettanut häntä.

Tanja Poutiainen on ollut mun luokalla ja on edelleen moikkaustuttu.

Antti Autti on kuiteskin kaikista läheisin julkkis. Pikkusiskon tosi läheinen ystävä ja ne laskee samassa porukassa. Antti on mulle tullut tässä vuosien myötä kanssa ihan kaveriksi siskon myötä ja se on kyllä tosi hyvä tyyppi. Sisko tuntee kaikki Suomen lautailuhuiput, kun onhan se itsekkin aika Suomen kärkipäätä naislautailijoissa, että sille oon sitten ihan oikeesti sukua! :D

Näyttelijöitä tunnen aika paljon oman harrastustaustan takia, läheisin nuorista vähän kuuluisimmista näyttelijöistä on Maria Ylipää, joka siis näytteli Mikko Leppilammen kanssa Keisarikunnassa ja laulaa myös monissa jutuissa. Monien muiden kaa oon ollu samoissa pääsykokeissa ja sen yhden imitaattorin (Jarkko jotain..) kanssa ollaan näytelty kurssilla rakkauskohtausta... :oops: (Se on ollu ainoo kerta kun näytellessä on oikeesti kourassu mahanpohjasta... :kiss2: )

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 16:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pitää kai itenkin jotaan pistää... Päivitellään listaa, kun/jos uutta tulee kehiin ja muistan jonkun asian lisää:

* Kummini seurustelee oopperalaulaja Raimo Sirkiän siskon kanssa (olen nähy hänet)
* Sukulaismies ilm. tuntee laulajahevosmiehen Kari Vepsän - törmättiin ko. sukulaismiehen kanssa Vepsään kadulla ja esittelikin oikein meidät
* Toinen kaaso on ostanu Kummeli-tyypiltä, Timo Kahilaiselta, kosketinsoittimen
* Törmäsin Marco Bjurströmiin Toijalan ABC:lla... eka fiilis, kuka ihme hemmo tuo pitkä tyyppi on, jolla on outo (teko)turkistakki päällä.... Marcohan se oli, ku katsoin ylöspäin (itse kun oon 152 cm.... huoh, on se pitkä mies)
* Mun äiti on leikkiny lapsena Pelle Miljoonan isosiskon kanssa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 16:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä olen verisukua isän puolelta Samuli Edelmannille, tosin en ole häntä koskaan nähnyt. Isäni ja äitini oli myös Samulin vanhempien (Marja-Leena Kouki ja Toni Edelmann) häissä :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 16:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heh, hauskoja juttuja :D
Itse olen
sukua Harri Holkerille ( isäni isä ja Harrin isä ovat jotain pikkupikkuserkkuja eli ihan läheistä sukua joo joo..)
-sama pikkupikkupikkuserkkumeininki on Jussi Sibeliuksen kanssa.
Ja sokerina pohjalla:
-Ollut jatkoilla Jussi Ahteen kanssa. Tarjosi kaksi kaljaa, mikä mielestäni aika vähän.. :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 16:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:lmao2: Olen kai vieläkin niin haltioissani Ahteen pojasta, että Sibeliuksen etunimeksikin vääntyi Jussi. Janne siis oli hän. Olen hieman sekaisin, anteeksi ihmiset

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 17:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kemopetrolin Laura Närhi on lapsuuden kaveri ja entinen naapuri. :)

Pojankloppi syntyi 05.10-10
Pikkumyy täydensi perheen 7.12.-11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 17:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ai niin, olen ollut jatkoilla Peter von Bachin luona ja siellä poltettiin jotain ei-tupakkaa... Lisäksi niillä oli likaisia tennissukkia keittiön pöydällä! :shock: Peter ei ollu siis kotona, vaan ne oli poikansa Juhanan jatkot...

Suomen huiput yleisurheilijat nään joka kerta kun mennään serkkulaan (täti on töissä urheiluopistolla jossa ne leireilee ja osa reenaa vakkariin), mä en sillai tunne niitä mutta täti tuntee, ja aina siihen tulee joku Mikaela Inberg jutteleen tai muuta. Täti siis pitää niille tunteja jumppaa, spinninkiä, lihashuoltoa ja muusta kun ne tulee reenaamaan.

Aravirta on iskän kurssikaveri. Siis ovat opiskelleet liikunnalla. Siks kai näitä urheilututtuja on paljon.

Jonna Järnefelt raapaisi mua koekuvauksissa... :D Oon ollu siis töissä Näyttelijöitä välittävässä firmassa, että mä oon ehkä vähän huono tähän.... Ehkä eniten olin paniikissa, kun Mikko Nousiainen tuli kuvattavaks just silloin kun Levottomat oli pop ja olis edellisellä viikolla nähny sen leffan... En vaan voinu olla ajattelematta sitä alasti... :oops: :D

Ai niin... Oltiin esiintymässä Israelissa lehtimajanjuhlilla tanssiryhmän kans avajaisissa -95 ja silloinen pääministeri Jitscak Rabin puhui just ennen meitä ja sit se tuli jutteleen meille ku oltiin ihan paniikissa lavan takana, ku se televisioitiin 60 maahan (ei suomeen). Sit se murhattiin 2 viikon päästä, tuntui hurjalta...

Ja vielä, tunnen jumppayhteyksistä espoolaisen Anna Ollilan. No eihän hän ole kuuluisa, oon tiennyt tytön jo vuosia... sain vaan tässä pari viikkoa sitten tietää, etytä isänsä on Jorma Ollila! :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 17:12 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun hyvän ystävän täti on Marita Hakala ja mun kaverilla on Vesa-Matti Loirin huilu! :D Ja tätä kautta oon myös nähnyt Esa Tikkasen...

Oon ollut töissä Timo Koivusalon kahvilassa muutama vuosi sitten ja ihan käsipäivää sanottiin, myös sen Susannan kanssa.

Ja lisäksi: Mä oon ollut soittamassa Tarja Haloselle meidän orkesterin kanssa muutama vuosi sitten vappuna Presidentinlinnan pihassa! :)

Ja vielä yks tuli mieleen: Erkki Liikanen on ollut solistina meidän konsertissa jossa se lauloi mm. Käyn ahon laitaa ilman paitaa. Ja ihan juttelinkin meidän solistin kanssa...

Ai niin ja vielä yks: Mä oon soittanut Piritta Hannulan kanssa samassa orkesterissa ja lisäks lukiossa oltiin samalla luokalla ja mä tunnen sen pari ensimmäistä poikaystävää! :D

Pojat 9.2.08 ja 1.1.11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 17:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nää on tosi hauskoja... :D

Mä oon ollu Ellen Jokikunnaan kanssa samassa koulussa ja hänen pikkuveli on ollut mun luokalla. Joku aika sitten vielä moikkasi (Ellen siis), mutta tuskinpa enää... :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 17:35 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Onpas hassuja :D

Äitin puolelta oon erittäin kaukaista "sukua" Lasse Virénille, tämä on nimittäin äitin serkun miehen veli.

Iskän serkku/serkun poika on perustanut Alepa-ketjun.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 19:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:D Nä on hyviä!

Mulla ja Arvi Lindillä, ja siis tietenkin Toni Lindillä, on yhteinen sukulainen jostain 1700-luvulta.

Mä oon tarjoillu Michael Monroelle pizzaa... niin ja Anneli Saaristollekin samassa puljussa. Kumpikin on kitsas pirulainen, joka ei jätä tippiä!

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 19:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mieletön vetäisy tämä uusi ketju :clap: Pointsit Ennulle!!!

Hmm...
-Entisen poikaystäväni kaverin sisko on aviksessa Janne Ahosen kanssa
( tavatessamme vaihdamme kuulumiset jne, mutta koskaan en yksinkertaisesti KEHTAA pyytää heitä kahville tms )
- Apulannan Ari ja Sipe käyneet kanssani maa koulua Lahdessa.
- Jane-yhtyeen Tea on entisen poikaystäväni pikkusisko. Yökyläilyjeni aikaan höpöttelimme tyttöjen juttuja, ja annoin joitakin vanhoja vaatteitani hänelle.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 19:46 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

No niin, aluksi tämä tärken! :D
Olen miltei nähnyt salarakas Marika Fingerroosin rinnat! :lmao2:
Olimme yhtä aikaa juhannuksena Kalajoen SaniFanissa pukukopissa ja
juttelimmekin siinä jotain! :D Harmi vain, että Marikalla oli bikinit koko ajan
päällä, en nähnyt hänen kuuluisia silikonejaan :lmao2:

Sulhaseni on tarjonut tupakkaa Vesa-Matti Loirille Ivalon S-Marketin pihalla.
Ei kelvannut tupakka hälle.

Tiedäthän, että pysyn tässä vierelläsi maailman tappiin asti?
Vaikka tää nuoruutemme kesii väistämättä ja vaipuu vanhuuteen.
-Samuli Putro-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 19:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun paras ehkä on..
olen tarjoillut Ismo Alangolle safkaa :bow:
(ja laskua tuodessani todennut "En ole muuten tavannut ketään joka ois noin Ismo Alangon näköinen"...pankkikortistahan sen sai lukea että ei vaan näköinen, vaan on :oops: Ja mä olen sentään aika iso Ismo-fani.... :lmao2: )

Ninnuliini, mekin ollaan sit melkein sukua toisillemme, kun mä puolestani tiiän Ellenin isoveljen :D

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 19:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Olin tänään samalla kurssilla ex-Dingo Peten kanssa :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 20:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heheh, vähän aikaa sitten otsikoissa oli kansanedustaja Lauri Oinonen puhelinsoitoistaan ja kirjeistään. Hän on soitellut minullekin!
Tosin työasioissa, ei "siinä mielessä". :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 20:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tähän on pakko vastata, mieletön ketju :yep:

En tiedä muistaako kukaan enää molli-ollia eli Olli Oikarista, mutta Olli oli isosena mun riparilla, joskus kauan kauan sitten. (ei ilmeisesti tehnyt kovin isoa vaikutusta, kun olen nyttemmin kirkosta eronnut... )

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 20:43 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun ainoa kontaktini kehenkään julkkikseen on se, että Sauli Niinistö on pitänyt mulle auki Stockan ovea... :oops: Oli ainakin kohtelias. Sanoin varmaankin "kiitos".

Niin ja Tarja Halonen on ennen presidentiksi tuloaan käynyt samassa paikassa tanssitunneilla kuin minä, tosin ei enää silloin kun itse olen siellä käynyt.

Mutta vaikka mulla on sama sukunimi kuin parilla näyttelijällä, en ole ainakaan mitään läheistä sukua niille. Ehkä jostain parin vuosisadan takaa löytyisi yhteisiä sukujuuria jos joku tutkisi... (nimi on melko harvinainen, ja ainakin melkein kaikki sen kantajat ovat alunperin samaa sukua)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 22:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jean Sibelius on mun isomummin pikkuserkku. Eli näin läheistä sukua olen julkkikselle.:D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 22:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Duudsonien Jarno alias Jarppi seurustelee sulhon serkun kanssa. Viimeksi kun tuli nähtyä joissain ylioppilasjuhlissa, niin näytti olevan miehellä jalka paketissa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 22:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heh, ompas hauska ketju :)!

* sulhon mummo on Eino Grönin pikkuserkku
* ex-mister Finland on mun äidin pikkuserkku :lmao2:
*Pyörinyt samoissa partiopiireissä Piritta Hannulan kanssa :)

*ainiin! - sulhon "esi-isä" on ollut Yhdysvaltojen presidentin, Rooseveltin adjutantti

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2005 22:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

-Maija Vilkkumaa on kaverini tädin miehen veljen exä
-Tero Pitkämäen tyttöystävä (en tiä ovatko vielä yhdessä) on urheillut samassa seurassa kanssani monet treenit (kun olin 9-vee)
-Anna Pohtimo (Kaunotar ja nörtti-ohjelmasta ja missikisoista) on vanha koulukaveri/kirjekaverini ala-asteelta, (samaisesta ohjelmasta tiedän myös Heinin, jonka kanssa olen yhden illankin viettänyt)
- ja paras viimeiseksi, olen palvellut kassalla Remontti-Reiskaa, eli tätä äijää :Kuva
Oli oikein kohtelias! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 429 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 24.06.2018 08:53