* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 17:33

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1674 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 63, 64, 65, 66, 67
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kosinnan odottelijat..
ViestiLähetetty: 19.07.2012 23:13 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kyllä se minunkin mieheni kosi viimein muutama kuukausi sitten, ja kauniisti kosikin. Ei sillä, ettei tämä olisi jo voinut tapahtua kaksi vuotta sitten, mutta nyt se sitten on todistettu, että mieheni sulattelee asioita noin kahden vuoden ajan :lmao2: Olin tänne siis jo 2010 kirjoittanut, miten olisi kiva jo ajatella näitä asioita eteenpäin ja tässä sitä ollaan! Mutta olen iloinen, että en painostanut miestä ja että hän sai itse keksiä, mikä idea siinä kosimisessa on.

Tsemppiä odotteluun. Tiedän, että se on välillä turhauttavaa, kun suhteessa on kaikki kohdallaan, molemmat ovat täysin varmoja toisistaan ja olet tehnyt kantasi selväksi. Mutta silti, toinen ei jostain syystä koe olevansa valmis ottamaan sitä askelta. Meillä ainakin syy oli se, että mies ei ollut mitenkään epävarma meistä ja suhteestamme, mutta ei ollut niin kypsä vielä, että olisi kokenut olevansa jonkun aviomies. Ollaanhan oltu teini-ikäisistä lähtien yhdessä. Taustalla voi olla moniakin ajatuksia, ennakkoluuloja avioliitosta yleisesti. Nyt hän on sanonut haluavansa olla "aviomies" oikein mielellään :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.10.2012 10:36 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Tuossa viikonloppuna oltiin isommalla porukalla kaupungilla ja istumassa iltaa. Meno oli aikamoista ja kaikilla oli hauskaa. Joku siinä sitten miesystävältäni kysäisi että joko ollaan kihloissa. "Ei olla".
Seuraava kysymys: no miksi ei ole kosittu?
Miesystäväni vastasi: Kesällä ei kerkee ja talvella ei tarkene.
Että mä nauroin :D :lmao2: :lmao2:
Ihan mun miehen tyylinen vastaus.

(siis mun ehkä mahdollisesti joskus tulevaisuudessa tulevan miehen tyylinen vastaus)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.02.2013 11:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Saadaanko tähän ketjuun vielä eloa?

Täältä nimittäin löytyisi yksi kosinnan odottelija, hei! :bye:
Olenko ainoa? :(

Meiltä molemmilta löytyy ikää 26, yhteinen tytär syntyi joulukuussa. Kolme vuotta olemme yhtä matkaa tallustaneet ja toivottavasti tallustetaan koko loppuelämä :kiss:
Väillä mietin miksei se jo kosi, ja toisinaan menee pitkiäkin aikoja, etten ehdi miettiä koko asiaa. Eikös ne kuitenkin sano, että hyvää kannattaa odottaa? :wink:
Tiedän kosinnan kuitenkin joskus tulevan, sillä varmistin sen jo alkuhuumassa kerran.. Taisin olla pienessä sievässä, kun totesin nukkumaan mennessä, että lupaahan herra viedä minut vihille ennen kuin täytän 30. Vastasi, että kyllä, ja että oliko tuo kosinta. Totesin, että ei. Se on sitten sinun homma :wink: Vaikka välillä mietin, et jos kuitenkin itse kosisi... :oops:
Joka tapauksessa, aprillipäivänä "määräaikaa" on jäljellä 3 vuotta :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.02.2013 13:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moikka anqelique!

Muakin harmittaa kun täältä tuntuu kaikki kaikonneen. Mutta kävin nyt kuitenkin vilkaisemassa, ja olethan sentään sinä täällä! ;)

Mä siis myös odottelen edelleen kosintaa. Tästä ketjusta löytyy mun aikaisempia juttuja. Nyt tilanne on se, että meillä on isompi välimatka jonkin aikaa, ja toivon ikävän tekevän tehtävänsä ja saavan miehessä jotain aivotoimintaa aikaan. ;) Hän on myös saamassa nyt isomman projektin valmiiksi, joten kenties päähän mahtuu jotain muutakin sen jälkeen.

Ollaan oltu yhdessä reilu 3,5 vuotta. Ei asuta yhdessä, sillä yhteen en suostu ennen kihloja muuttamaan. ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.02.2013 09:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ihanaa, etten ole ihan ainoa! :D

Me tosiaan jo asutaan yhdessä, vieläpä yhteisessä omistusasunnossa. Ja se vauvakin kun on elämäämme saapunut rikastuttamaan, niin seuraava askelhan "luonnollisesti" olisi.... :wink: Olen nyt vähälle aikaa pyörinyt niin paljon näillä sivustoilla, että pää oon ihan pyörällä. Mielessä liikkuu vain se kosinta (aina kun arjen askareet ei pukkaa päälle! :D ) En kumminkaan ole uskaltanut miehekkeelleni ajatuksiani sanailla sen enempää. Tietää kyllä, mitä aion vastata, kun kosii. Ei meillä toisaalta mikään kiirekään ole, enkä esim. tälle vuotta vielä jaksaisikaan häitä järjestellä. Aikaisintaan vuodelle -15. Tässä kun on kaikenlaista muutakin (kuten se pienokainen). Mutta olisihan se kiva olla jo morsian :fiiu:
Kuten jo aiemmin mainitsin, yhtenä päivänä mielessä pyörii kutsuvieraslistat ja hääpaikat, toisena päivänä en ehdi lainkaan antaa ajatusta asialle ollenkaan. Näinkin on hyvä olla. Mutta silti, tähän keskusteluun ehdottomasti kuulun!! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.02.2013 11:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tiedän, ettei mies ole pitkien kihlauksien ystävä, niin mua nyt pelottaakin se, että hän aikoo kosia vasta sitten kun hänestä olisi sopiva ajankohta mennä naimisiin. Eikä se välttämättä ole vielä kesä 2014... Eikä minustakaan välttämättä, mutta mä tarvitsisin sen kosinnan heti. :( Olen hyvin HYVIN pettynyt jos kosintaa ei tän kesän loppuun mennessä tule. Mulla on sellanen olo, etten voi olla täysin onnellinen ja vapautunut suhteessamme ennen kihlausta. Ja haluaisin kovasti jo muuttaa yhteen ja jakaa elämäni hänen kanssaan... On tää niin perseestä. :D En tiedä mitä teen, jos ei syksyn tullen ole mitään tapahtunut. :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.03.2013 14:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

-Emily- Me ollaan IHAN KAHDEN täällä :D
Jestas sentään, nyt olen kyllä hieman kateellinen kaikille morsmaikuille! :bat: :wink:

Itselläni ei epävarmuutta meidän suhteesta ole, kosinnan puutteesta huolimatta. Tunnen oloni turvalliseksi ja rakastetuksi, vaikka emme ole vielä kihlautuneet. Että siinä suhteessa tunnen olevani onnellinen, ettei minun tarvitse "pelätä" miehen lähtö tms. Ja on meilläkin jonkin verran vaikuttanut nuo ystävien, sukulaisten, tuttujen (ja kummin kaimojen) kihlautumiset ja häät. Haluamme tehdä asiat omalla tavalla ja omaan aikaan. Tai ainakin niin minä olen ajatellut. Nyt on vähälle aikaa ollut paljon erinäisiä juhlia, niin ei ole tullut ainakaan itselleni mieleen järkätä omia siihen kylkeen. En tiedä sitten mitä miekkoseni ajattelee.. Vai ajatteleeko asiaa mitenkään! :? Ei kai pitäisi ajatella mitä muut tekee, mutta itse ainakin haluaisin, että saisin itselleni edes yhden "oman" jutun. Siis, ettei moni muu tekisi samoja asioita samoihin aikoihin. Täytyy siis odottaa, että kaikki lähialueen pariskunnat "pääsee" ensin kihloihin, niin ei ainakaan satu enää samalla vuodelle muita, kuin minä :lmao2: :nuts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.03.2013 19:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Joo tylsää! :D

En mä pelkää että mies lähtisi lätkimään ja meillä on onnellinen parisuhde, mutta itse tarvitsisin sen virallisen vahvistuksen (vaikka tiedänkin että mies haluaa olla loppuelämänsä mun kanssa) ollakseni täysin vapautunut ja onnellinen suhteessamme. :( Perinteinen kun olen... En siis epäile etteikö mies haluaisi olla mun kanssa aina, mutta epäilen sitä, tuleeko hän koskaan haluamaan naimisiin. Ennen kuin "pakosta" sitten kun lapsia haluaa... Sillä lapsia en tekisi ilman avioliittoa. Yhyyh. No, tosissani masennun sitten kesän loputtua. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.04.2013 22:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kosinta ei ole helppoa, kuten minun sulhoni paljasti meidän yhteisessä hääblogissa; http://www.menaiset.fi/artikkeli/blogit ... usmetsalla :)

Tsemppiä kosinnan odotteluun!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.05.2013 14:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ihania tarinoita teillä :)

Ollaan seurusteltu noin 1,5 vuotta, ja tuntuu olevan vakaalla pohjalla, varsinkin kun alun kaukosuhteilu vaati niin paljon panostusta. Haluaisin ton kanssa olla loppuelämäni, mistä onkin ollut puhetta monesti, mutta en nyt sit tiedä milloin se varsinainen kosinta tulee! Meillä ei ole tässä elämäntilanteessa oikein voimia järjestää häitä, joista itse haluaisin kuitnekin suht isot... ja häät vaativat paljon järjestelyä, koska vieraita tulisi ainakin kahdesta maasta ja vieraiden kielitaito saattaa rajoittua siihen omaan kotikieleen. Olis se kosinta kutienkin jo ihana, en tiedä kumpaa toivon enemmän, pikaista kosintaa ja pitkää kihla-ajanjaksoa, vai pitääkö tässä odottaa vielä ja sitten mennä piakkoin kihlautumisen jälkeen naimisiin ^^

Jos täällä on joitain jotka pohdiskelevat samaa, siis kihloissa olon kestoa, jakakaa ihmeessä tarinanne! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.05.2013 01:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä aloin odotella kosintaa myös noihin aikoihin, eli vuoden-parin seurustelun jälkeen kun oli myös ollut ihan vakavaa puhetta yhteisestä tulevaisuudesta ja muusta.. jossain kohtaa totesin sitten, että se odottaminen kannattaa unohtaa ihan totaalisesti, siinä ei muuta kuin hajottaa itsensä ja joutuu epätoivon valtaan, jos liikaa odottaa. No, olin sitten määrätietoisesti koko kosimishomman painanut taka-alalle ja ajatellut vaan, että kyllä se mies sitten kosii kun on kosiakseen. Pari vuotta vierähti vielä, noin 4v. yhdessäolon jälkeen ukko sitten onnistui yllättämään ja polvistui ja kosi ulkomaanmatkalla, nähtävyyden edessä muiden turistien hämmästellessä lähistöllä... :) <3 Siitä sitten onnesta pökertyneinä mentiin paikalliseen ravintolaan, ja varovasti ukolta tiedustelin, että oliko sillä jo hääpäivä mielessä...

Meillä jäi kihlauksen ja hääpäivän väliin 1v 10kk. :) Valittiin ihan tietoisesti hääpäivä vasta yli vuoden päähän kesälle, että ehti säästää rahaa ja rauhassa alkaa hääjärjestelyt... eikä sitä aikaa ollut yhtään liikaa, nyt häihin on 1kk ja 3vk ja tuntuu, että vielä on paaaaljonpaljon tehtävää! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.05.2013 11:55 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Juulija, ihana tuo kosinta <3! vaikka toi sun neuvo onkin hyvä, että unohtais vaan kosintahaaveet ja kyllä se tulee kun on tullakseen, tuo tarina sai vaan haaveilemaan enemmän :D

Varmaan ainakin se yks vuosi kosinnan ja häiden välissä olis hyvä, et tosiaan ehtii järjestellä :)

Pitää vaan lakata odottelemasta liikaa! Vaikeaa se kyllä on, kun näillä sivuilla käy niin tulee kauhea hääkuume :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.05.2013 15:52 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Heiiii :bye: uusia odottelijoita löytänyt tiensä tänne :) Tervetuloa! :hug:
Onnea Juulija :bounce:

Meillä tilanne (odottelu) ennallaan :nuts2: :read: :sleep:
Elämä ollut "vuoristorataa" tässä ja sen myötä kirjoittelu ja täällä roikkuminen jäänyt... :doh: Ikävä ollut kova, josko nyt taas saisi aikaiseksi aktivoitua tänne.
Tietysti kovasti oottelen josko vihdoin jo nyt tänä vuotta tapahtuisi jotain :roll:

Ruustinna

poika 05/06
tyttö 09/07
tyttö 10/09

Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa,
eivät virrat sitä tulvaansa upottaa.

Raamattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.08.2013 13:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä myös yksi! :bye:

Seurusteltu ollaan reilu vuosi (tiedän, vasta) ja lähestulkoon sama aika asuttu yhdessä. Molemmille alusta asti ollut selvää, että toinen on se, jonka kanssa loppuelämä vietetään ja perhe perustetaan. Itselleni ainakin. Ja miehekekin on sanonut, että minun kanssa haluaa avioitua ja perheen perustaa, mutta mutta. Ikää on miehellä kohta 30, itsell 24, mutta ei meillä mitään ikäongelmaa ole. Minua rassaa, kun mies on vähän sellainen hetkessä eläjä ja tulevaisuudesta puhuminen tuntuu olevan epämieluisa keskustelunaihe. Olen kovasti yrittänyt välttää painostamista. Olen vain ajatellut, että haluan nuorena naimisiin ja että haluan olla naimisissa ennen perheen perustamista. Lapslla ei vielä ole kiire meidän kummankaan puolesta, mutta minä tahtoisin jo tahtoa. Ja ei, en aijo kosia Tämän olen miehekkeellekin selväksi tehnyt. Sen verran vanhanaikainen olen, että mielestäni miehen kuuluu kosia. Ja ymmärtääkseni oma miehekkeenikin on tätä mieltä. Olin jotenkin toivonut kihloja vuosipäivänämme viime keväänä, mutta näinpä ei tapahtunut...

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.11.2013 15:10 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Odottelua, odottelua :nyyh: :read:

Ruustinna

poika 05/06
tyttö 09/07
tyttö 10/09

Raamattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.06.2014 15:15 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Löytyykö täältä vielä kosinnan odottelijoita? Hieman hiljaiselta vaikuttaa.. Kuitenkin ajattelin kokeilla josko tätä vielä saisi eloon :)

Eli täällä olisi yksi kosinnan odottelija :bye: Meille tulee kohta 3 vuotta miehen kanssa yhteiseloa, josta kaksi ollaan asuttu yhdessä. Paljon puhutaan ja vitsaillaan häistä, kosinnasta jne. ja vakavastikin ollaan naimisiin menosta puhuttu jo suhteen alkumetreiltä asti. Mies tietää mun olevan häähullu ja odottavan jo kosintaa kuin kuuta nousevaa :oops: Hän tykkääkin kiusata minua asiasta, hyväntahtoisesti tietenkin. Yritän pitää intoiluni kurissa, mutta joskus se vaan on kauhean vaikeaa! Toisaalta mieheni on minulle monta kertaa sanonut ettei koe minkäänlaista painostusta asian suhteen ja saan ihan rauhassa touhottaa hääjuttujani, kun ei se meille kummallekaan ole mikään salaisuus että toistemme kanssa tässä naimisiin ollaan menossa. Vähän ollaan ajankohdasta keskusteltu ja olenkin varovasti ehdotellut 2016 kesää. Mies kuitenkin haluaa ehdottomasti kosia perinteisesti itse, joten tarkkaa päivämäärää ei löydä lukkoon ennen tuota kosintaa. Tiedän ettei tässä ole edessä mitään 5 vuoden odotusta, vaan parhaassa tapauksessa sitä ollaan kihloissa jo vaikka vuoden sisällä. Olen silti kauhean kärsimätön eikä tämä hääpalstoilla seikkailu ainakaan helpota asiaa :D

Jos täällä on vielä kohtalon tovereita niin hihkaiskaa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.06.2014 19:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Njaah, jääkaapin ovessa on Viivi ja Wagner -sarjakuva, jossa Viivi tuijottelee haaveillen korukaupan ikkunasta sisään (ikkunassa on teksti KIHLOJA") ja Wagner sanoo että "Viivi, tule nyt jo pois sieltä!".

Ja keittiön pöydällä lojuu Timanttiset -mainoslehti.
Isännän paikalla.
Kansikuvana on ihan kivoja timanttisormuksia.

*köhköh*

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.10.2014 12:42 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Tervehdys Deisi :bye:

Täällä ei, edelleenkään, ole mitään tapahtunut :x
Jotenkin sitä ehkä 'turtuu' tähän odottamiseen :nyyh: ja asioiden eteenpäin menemättömyyteen. Toki parisuhde asiat olleet hieman sivummalla tyttären sairauden taas 'rajahdettyä käsiin' :doh: :( . Kaikki oikeastaan pyörii vain sairaalan, terapioiden, kipujen ym. ympärillä..

Ruustinna

poika 05/06
tyttö 09/07
tyttö 10/09

Raamattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.06.2015 09:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Aaargh... Mä olen myös seurustellut, sanotaan lähempänä kymmenen kuin viisi vuotta, ja siippa ei vain ole kosinut. Mä en tajua mikä sillä maksaa ja vain hermostuu jos otan asian puheeksi. Pari päivää sitten kysyin leikilläni että kai se edes joskus mut vihille vie ja se totesi hyväntahtoisesti, että joo joo. En tiedä. Kai pitää odottaa. Mutta kun tuntuu siltä etten kelpaa ja että en ole tarpeeksi hyvä vaimoksi, ja että kaikki muutkin miettii mikä sellainen vika MUSSA on etten kelpaa... Ja samaan aikaan kaverit edestä ja takaa menevät naimisiin, samoin sukulaiset. Olenko mä jotenkin huono nainen kun en edes miestä saa rengastettua? Kaikilta muilta se käy ihan tuosta noin vaan?

Asetin myös itselleni päivämäärän parin vuoden päähän. Siihen mennessä jos mitään ei ole tapahtunut, alan vakavasti pohtia eri vaihtoehtoja. Siihen mennessä on kulunut jo kyllin kauan aikaa siihen, että ollaan eletty miehen haluamassa tilanteessa ja minulla on oikeus vaatia muutosta. Enkä aio puhua koko asiasta mitään tänä aikana.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.07.2015 11:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Bitterspinster kirjoitti:
Aaargh... Mä olen myös seurustellut, sanotaan lähempänä kymmenen kuin viisi vuotta, ja siippa ei vain ole kosinut. Mä en tajua mikä sillä maksaa ja vain hermostuu jos otan asian puheeksi. Pari päivää sitten kysyin leikilläni että kai se edes joskus mut vihille vie ja se totesi hyväntahtoisesti, että joo joo. En tiedä. Kai pitää odottaa. Mutta kun tuntuu siltä etten kelpaa ja että en ole tarpeeksi hyvä vaimoksi, ja että kaikki muutkin miettii mikä sellainen vika MUSSA on etten kelpaa... Ja samaan aikaan kaverit edestä ja takaa menevät naimisiin, samoin sukulaiset. Olenko mä jotenkin huono nainen kun en edes miestä saa rengastettua? Kaikilta muilta se käy ihan tuosta noin vaan?

Asetin myös itselleni päivämäärän parin vuoden päähän. Siihen mennessä jos mitään ei ole tapahtunut, alan vakavasti pohtia eri vaihtoehtoja. Siihen mennessä on kulunut jo kyllin kauan aikaa siihen, että ollaan eletty miehen haluamassa tilanteessa ja minulla on oikeus vaatia muutosta. Enkä aio puhua koko asiasta mitään tänä aikana.

Mun viimeinen päivämäärä on lokakuun 16. tätä vuotta. Asetin sen itselleni viime vuoden lokakuussa. Eli vuosi aikaa. No, mitään ei ole vielä tapahtunut. Päinvastoin, alkaa itse jotenkin alitajuisesti hermostumaan kun ei mitään tapahdu. Ja kun loppukesä menee päin seiniä, niin sitä voi sitten hyvällä omallatunnolla syksyllä sanoa moro.
Sitä vaan miettii että mitäs sitten sen jälkeen. Tuntuuko "vapaa elämä" sittenkään lottovoitolta, kun sitä joutuu viettämään yksin?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.07.2015 10:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Primavera kirjoitti:

Mun viimeinen päivämäärä on lokakuun 16. tätä vuotta. Asetin sen itselleni viime vuoden lokakuussa. Eli vuosi aikaa. No, mitään ei ole vielä tapahtunut. Päinvastoin, alkaa itse jotenkin alitajuisesti hermostumaan kun ei mitään tapahdu. Ja kun loppukesä menee päin seiniä, niin sitä voi sitten hyvällä omallatunnolla syksyllä sanoa moro.
Sitä vaan miettii että mitäs sitten sen jälkeen. Tuntuuko "vapaa elämä" sittenkään lottovoitolta, kun sitä joutuu viettämään yksin?

Meillä tilanne on räjähtänyt nyt totaalisesti käsiin. Siippani syyttää minua vihamielisyydestä, vaikka sanoin jo eilen pitkien keskustelujen jälkeen vain olevani surullinen unelmieni tuhoutumisesta (siippa sanoi ettei halua vihille) ja puivani sitä aikani. Nyt se yrittää saada mua takaisin "normaaliksi".

Mä en tiedä ollenkaan aikooko se jättää mut vai mitä, mutta nyt ainakin tilanne menee johonkin suuntaan. Kaikki ne vuodet jolloin odotin ja toivoin olikin olleet vain täynnä siipan halveksuntaa avioliittoa kohtaan. Hän ei missään vaiheessa edes harkinnut kosivansa. Kysyi jopa, että en kai tosissani kuvitellut hänen vihjaisseenkaan että jotain vakavampaa sitoutumista olisi tapahtumassa?

Ja me on oltu v***u monta vuotta kimpassa!!! Siippa tiesi ihan hyvin mitä ajattelin tästä ja hän antoi minun monta vuotta uskoa, että ehkä joskus se olisi mahdollista! Ei ole. Ei ainakaan pitkään aikaan. Nyt jos tähän ei tule jotain tolkkua, olen 20 vuoden päästä edelleen saman siipan kanssa vain yhdessä ja odottelen, muuttaisiko mielensä. En usko, että sitä tulee tapahtumaan.

Muuten kyllä on aivan mahtava tyyppi ja täydellinen minulle. Miten häneen saisi pistettyä jonkin ruiskeen joka saisi hänet haluamaan avioliittoa? :D No tuo oli vitsi...

Ja mietin tuota ihan samaa. Kannattaako tätä suhdetta katkoa sormusten takia? Olkoonkin että asia on minulle erittäin tärkeä? Onko yksinkään parempi olla? Löydänkö joskus jonkun velipuolikuun joka on kyllä valmis vihille mutta muuten täysi huithapeli? Kelpaanko enää kenellekään?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.02.2016 11:01 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Täälläpä on hiljentynyt :shock: Onko täällä enään ketään? :-o :-?

Omalla kohdallani ei mtn uutta :x Mutta ajattelin huomena tehdä asille jotain (vaikka ei ole aijempinakaan vuosina onnistanut :( ) ja vaikkakin olen sitä mieltä että kosinta kuuluu miehelle..

Mutta siis asiaan! Saisiko vähän helppiä? Mietin kirjoituksen/tekstin/runon ja kuvien muodossa kosia (hui! :panic: ) Loppuun kuitenkin tarvitsisin muiden mielipiteitä ja ideoita, eli miten muotoilisin itse kysymyksen???

Tekstiä/kerrontaa tunteistani + kuvia..

Jos itkisin, lohduttaisitko?
Jos kysyisin rakastatko,
rakastaisitko?
Jos pyytäisin aviomiehekseni,
suostuisitko?

VAI
Jos pyytäisin kanssani naimisiin,
suostuisitko/menisitkö?

:o :o :o

Kiittäen avusta!

Ruustinna

poika 05/06
tyttö 09/07
tyttö 10/09

Raamattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.03.2016 11:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä on tilanne edelleen sama, paitsi että nyt harkitsen jättäväni mieheni. Mä en voi vain elää suhteessa jossa molemmat ei halua sitoutua samalla tavalla. Eikä kyseessä edes ole pelkkä sormus tai kiva mekko, vaan ihan oikeasti se, että kummankin osapuolen tulee mun mielestä haluta samoja asioita. Me ollaan vuosien aikana luisuttu enemmänkin kavereiksi, enkä mä halua tätä enää. Jotenkin vain tuntuu pahalta heittää toinen pihalle.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24.03.2016 11:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Bitterspinster, mulla on niin samat ajatukset. Olen huomannut, että nämä tulee kausittain. Suurimman osan ajasta jaksaa olla hyvillä mielin ja onnellinen tästäkin tilanteesta. Mutta sitten tulee se Mariaanien pohjamuta ja voi olla siinä ja siinä, etten pakkaa tavaroita ja lähde. Se on oikeasti niin hilkulla. Sitten taas jostain kaivaa sitä toivoa (ihminenhän on hyvä toivomaan kaikenlaista). Voi olla että taas jaksaa useamman kuukauden, tavallaan tyytyy siihen, että onhan näinkin nyt ihan hyvä. Kunnes tulee vuosipäivä/kaverin häät/jonkun kihlajaiset/perheenlisääntymiset tai jokin muu ja kaikki räjähtää käsiin.

Kyllähän sitä miettii, mitä vikaa itsessä on kun ei vaimoksi kelpaa. Olisikin niin, että niitä sulhasehdokkaita olisi oven takana jonossa, niin voisi valita. Mutta yksin jäisin, jos nyt lähtisin. Ehkä kuitenkin mukavampi tuon kanssa.

Sitten mietin sitäkin, että kun on jo monta vuotta odottanut ja odottanut ja jaksanut toivoa. Niin jos se kosinta tulisikin joskus, niin tuntuisiko se enää miltään? Olisiko fiilis vaan "No nytkö sä sitten kosit?" Kun on jo luovuttanut, lakannut toivomasta. Tuntuuko se enää miltään? Miltä tuntuisi mennä 40 vuotiaana naimisiin, kun kavereiden hääkuvissa ollaan nuoria 25-30 vuotiaita ja itse sitten jo rupsahtanut 40v.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1674 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 63, 64, 65, 66, 67

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 17:33