* UKK    * Etsi

Tänään on 21.09.2018 17:56

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1674 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kosinnan odottelijat..
ViestiLähetetty: 03.11.2011 20:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos tervetulotoivotuksesta!

Niinpä, odottavan aika on pitkä. Ehkä odotus palkitaan joskus... Tuntuu siltä, että Jane Austenin kirjoissa kuvattu kosiminen viikko tapaamisen jälkeen olisi ihan hyvä juttu. Asioiden päättäminen/sitoutuminen tuntuu olevan miehille nykyisin vaikeaa.

Painostus varmasti myöhentää kosintaa. Minä olen toistaiseksi pysynyt aika hiljaa asiasta, sillä en halua painostaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.01.2012 08:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Todella pitkästä aikaa eksyin amoriinien sivuille lueskelemaan tulevien morsioiden kuulumisia ja huomasinkin, että enpäs ole käynyt omaa tilannettani tänne päivittämässä. Eli häitä kovaa vauhtia suunnitellaan, VIHDOIN, ja päiväksi on päätetty 21.7.2012 eli 6 kk h-hetkeen! :lmao2: Tosiaan itsekin olin 110 % varma ettei sulho koskaan saa tehtyä päätöstä avioitumista, mutta yks kaks tokaisikin erään pyöräilyreissun päätteeksi "eiköhän meidän olisi jo aika päättää se hääpäivä", joten tässä sitä nyt ollaan. :kiss:
Tsemppiä kaikille kosintaa odottaville! :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.01.2012 09:16 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Paljon onnea Röhmelö! :cheers: Ja todella hyvän hääpäivän olette päättäneet! :D :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.01.2012 01:04 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mies sanoi tänään, että hän ei aio mennä ehkä koskaan naimisiin. Että hän ei ole edes ajatellut naimisiinmenoa. Olen hyvin järkyttynyt. Mies on vitsaillut naimisiin menosta silloin tällöin ja olen tietenkin ajatellut, että menisimme joskus naimisiin. Kerroin tänään, ettei tuollaisilla asioilla vitsailla. Kerroin lisäksi, että naimisiin meno on minulle hyvin tärkeää ja ettei elämällä voi enää tämän ikäisenä leikkiä. Vaikka olinhan jo aikaisemmin maininnut kantani naimisiin menosta, mutta en näin painokkaasti ja laajasti. En kertonut kantaani asiasta näin syvällisesti aikaisemmin, koska pelkäsin miehen vastausta. Lisäksi nykyisin tuntuu, monen mielestä naimisiin haluaminen on tyhmyyttä tai turhuutta ja pelkäsin asettaa itseni alttiiksi sille. Enää en suostu tuntemaan häpeää siitä, että haluan naimisiin.

Tuntuu, että pohja koko suhteelta on lähtenyt pois. Ilmaisin kantani selkeästi, enkä painostanut. Rakastan häntä, mutta mitä nyt?

Olen sitä mieltä, että jos mies ei ole kosinut kahden ensimmäisen seurusteluvuoden aikana, niin hän ei tule kosimaan ikinä.

Itken täällä silmät päästäni. Huomenna on työhaastattelu ja menen varmasti sinne silmät punaisina.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.01.2012 12:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä meni neljä vuotta seurustelua (joista 3,5 vuotta yhdessä asuen) ennen kosintaa.. sitä ennen meilläkin oli aiheesta lähinnä vitsailtu, mutta mies kyllä on ollut avioliittomyönteinen aina.

Mä koen ton jotenkin epäreiluksi miehen puolelta olla kertomatta hyvissä ajoin todellista kantaa tuommoseen asiaan, joka kuitenkin saattaa muodostua suureksi kysymykseksi, vähän samoin kuin lasten hankinta.. hirveää olisi, jos toinen monen seurusteluvuoden jälkeen paukauttaisi, ettei halua lapsia ikinä, vaikka tietää toisen haluavan. Mun mielestä oma suhtautuminen tämmösiin asioihin pitäis kertoa jo suhteen alussa, ettei sitten tule tällaisia tilanteita.. puhukaa nyt vielä, ihan rakentavasti.. jos mies ei ole vielä valmis naimisiin ja siksi puhuu noin? Suhteella ei ehkä olekaan pohjaa, jos toinen ei usko haluavansa viettää loppuelämäänsä niillä sijoillaan.. mutta voi olla hyväkin pohja, jos toinen haluaa olla loppuelämän yhdessä vaikka sitten ilman sormuksia. Puhukaa puhukaa puhukaa.. rakkaus on liian hyvää tuhlattavaksi. <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.01.2012 12:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Puhukaa, puhukaa, puhukaa on myös minun neuvoni. Miksi mies ei halua ikinä naimisiin? Pelkääkö hän ajatusta häistä? Onko naimisiin meno hänelle joku merkki vanhentumisesta? Onko lähipiirissä joku pelottava esimerkki?

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.01.2012 14:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ne hääjutut, mitä mies aikaisemmin heitti, olivat esim. tällaisia: "Pitäisitkö tällaisesta sormuksesta/tällaisen kihlasormuksen minä ostan sinulle." jne. Lisäksi vitsejä. Minulla oli täysi syy odottaa kosintaa. Tunnen itseni tosi tyhmäksi nyt. Näköjään naista on kiva vedättää tuollaisilla jutuilla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.01.2012 15:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miehelle nuo ovat olleet varmaankin nimenomaan vitsejä aiheesta, josta ei ole tajunnut miten sinulle tärkeästä asiasta on kyse. Miehet kun ei itse tajua minkäänlaisia vihjailuja niin ne ei ymmärrä miten naiset lukee kaikesta rivien välistä jotain muuta. Miksi miehelle naimisiin meno on niin vähäpätöinen asia?

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.01.2012 18:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olen puhunut. Mies lähti treeneihin. Kappas. Tunnenkin itseni tosi tärkeäksi, kun ei treenejä voinut jättää väliin näin tärkeän asian takia. Itse jätin omat treenini väliin. Olen vain halvaantunut ja järkyttynyt. Sattuu.

Mies sanoi, että ehkä hän onkin ajatellut silloin jotain, kun on puhunut kihloista. Mutta toisaalta hän sanoi, ettei hän ole ajatellut naimisiinmenoa. Kaikki, mitä hän sanoo, on hirveän ristiriitaista.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.01.2012 19:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulostaa kyllä oudolta toiminnalta jopa mieheltä. :? Itse ehkä antaisin asian hautua ja "unohtaa" koko asian ja ottaa asian käsittelyyn jonkun ajan kuluttua.

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.01.2012 00:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Voi ei, koitahan jaksaa Kesäsade! Olen samalla kannalla kuin G5 , jospa olisi hyvä antaa asian hieman hautua. Jos mieheltäsi sitten liikenisi aikaa tälle tärkeälle asialle, ensin kun itse vähän sinun reaktiotasi pohtii mielessään. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin :hug:

Niin ja omaa asiaa; mitään ei olla päätetty ym. mutta häämessuille ollaan menossa 19. päivä :egy: Jospa siellä miekkonen saisi hääpistoksen ja saisimme päivän päätettyä :) Toiveita on, ja teidän ettei pitäisi olla liikaa, koska on kuitenkin mahdollisuus että joutuu pettymään. Kihlapäivämmekin on tulossa, jos vaikka silloin viimeistään.. Odotellaan, odotellaan... eihän tässä muukaan auta..

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.02.2012 16:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

jeejeejee :) minua on kosittu <3 sormukset tosin vaihdettiin jo 28.5 ja yhteen muutettiin muutama viikko sitten.. tuntui vaan siltä että se itse kosintaki olis kiva ja vihdoinkin sain sen <3
eli nyt siis saa alkaa väsäämään päikkyä, jee :)
samalla sovittiin hääpäiväkin.. 26.7.2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.02.2012 16:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Paljon onnea kosinnasta, karluska <3

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.03.2012 14:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä kans kovasti odotellaan kosintaa. Kihloissa kyllä ollaan, mentiin jo 3 vuotta sitten. Sen aloitteen tein minä. Kosiskelin useampaan kertaan, ja se yks kerta,luulin jotta se sanoi sen vitsillä,mutta se olikin tosissaan. :)
Häistä ollaan kyllä puhuttu ja suunniteltu,kun minä olen ottanut asiaa puheeksi, mutta kosintaa ei ole vielä tapahtunut.
Minä olen aika aikainen, olen nimittäin ostanut jo hääpuvun ja tehnyt kutsukortteja joista puuttuu oikeestaa enää tekstit sisälle. Hääpuvun ostaminen oli mulle nopea ja helppo. Olen jo useamman vuoden katsellut ja suunnitellut millainen hääpukuni olisi, ja se kannatti. Menin elämäni ensimmäistä kertaa hääliikkeeseen. Olin varannut sinne sovitusajan. Ensimmäinen puku jota sovitin,joka oli siis sen tyylinen jjuuri jota olen ajatellut. Olin heti myyty. Myyjät ja siellä olleet asiakkaatkin ihailivat pukua ääneen joka varmisti valintaani. Heidän yllätyksekseen otin siis heti sen ja maksoin. Ehdottivat kyllä muita pukuja,mutta sanoin jotta ei kyllä se tämä on. Ei ole tullut siellä kuin yksi asiakas aiemmin vastaan joka nuon pian löysi pukunsa, ja se oli halunnut ikkunassa olleen puvun,sovittanut ja ostanut sen. Ja mäkin olin siellä liikkeessä n 10-15 min. Että tällästä. <3
Suunnittelu kannattaa. asiassa kuin asiassa. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Mä olen niin hulluna häihin! Mutta en ole kuin ne tv.n häähullut! xD

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.03.2012 15:12 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

karluska kirjoitti:
jeejeejee :) minua on kosittu <3 sormukset tosin vaihdettiin jo 28.5 ja yhteen muutettiin muutama viikko sitten.. tuntui vaan siltä että se itse kosintaki olis kiva ja vihdoinkin sain sen <3
eli nyt siis saa alkaa väsäämään päikkyä, jee :)
samalla sovittiin hääpäiväkin.. 26.7.2014

Onnea "Karluska"!!! :) Tuo onkin kätevää sopia jo hääpäivä heti kihlauksen yhteydessä. <3 Niin romanttista!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.03.2012 15:15 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Röhmelö kirjoitti:
Todella pitkästä aikaa eksyin amoriinien sivuille lueskelemaan tulevien morsioiden kuulumisia ja huomasinkin, että enpäs ole käynyt omaa tilannettani tänne päivittämässä. Eli häitä kovaa vauhtia suunnitellaan, VIHDOIN, ja päiväksi on päätetty 21.7.2012 eli 6 kk h-hetkeen! :lmao2: Tosiaan itsekin olin 110 % varma ettei sulho koskaan saa tehtyä päätöstä avioitumista, mutta yks kaks tokaisikin erään pyöräilyreissun päätteeksi "eiköhän meidän olisi jo aika päättää se hääpäivä", joten tässä sitä nyt ollaan. :kiss:
Tsemppiä kaikille kosintaa odottaville! :yep:

Paljon Onnea Röhmelö! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.03.2012 19:26 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Haluaisin kyllä tietää, miten on mahdollista olla kihlautunut (lupautunut avioliittoon) ilman että on kosittu (kysytty / pyydetty avioliittoon) ... :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.03.2012 22:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

^ Kaikki ei pidä kihlautumista avioliittolupauksena :o Esim. meillä oli aikanaan se tilanne että mentiin kihloihin, mutta siinä vaiheessa oli ajatus ettei koskaan mennä naimisiin vaan kihlat on ne "juttu". No, se päätös pyörrettiin sittemmin. Näin ollen sitten kosinta tuli vasta kun häistä tuli puhe ja kumpikin oli luopunut ajatuksesta ikuisena susiparina elämisestä. Jokainen suhtautuu näihin asioihin omalla tavallaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.04.2012 20:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa kaikille!

Eräs kaverini sai minut ajattelemaan kosintaa ja naimisiinmenoa, senkin..!! :D Lueskelin sitten suurimpaan hätään tätä ketjua, ja päätin nyt tulla tänne jonon jatkoksi, josko täällä vielä olisi jotain elämää. :)

Olen 21-vuotias, poikaystäväni 29. Olemme seurustelleet reilut 2,5 vuotta.

Hänellä on jo opiskelut ja työpaikka mallillaan, itse en ole vielä edes päässyt haluamaani opiskelupaikkaan.. Toivottavasti pääsen syksyllä sinne, niin sen jälkeen voisin haluta jo naimisiinkin.

Tavallaan minulla ei ole mikään kiire vielä, mutta toisaalta pelottaa, että kosinnassa menee liian kauan.. En todellakaan aio vihjailla mitään saatika painostaa, olen vain oma ihana itseni ja odottelen ihmettä tapahtuvaksi. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.04.2012 23:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Pakko nyt vielä kertoa, että musta on tullut aivan höpsö, tänään aloin oikein urakalla keräämään kuvia ja miettimään musiikkeja jne.. Toivottavasti tänne eksyy muitakin höpsöilijöitä pian! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.04.2012 09:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tsemppiä Kesäsade :hug: Me seurusteltiin 9,5 vuotta ennenkuin mentiin kihloihin ja nyt suunnitellaan häitä :) Me myös, ehkä samanlailla kun sun mies, ajateltiin ettei me tarvita sormuksia todistamaan mitään. Mutta viime syksynä tajuttiin molemmat että halutaankin mennä naimisiin ja symbolisesti myös luvata toisillemme loppuelämän :) Tosin, minähän olin se joka kosi karkauspäivänä ja mies oli oman kosintansa suunnitellut nyt Pääsiäiselle :D Mutta sieltä se kosinta tulee kun on aika, eihän se sormus sormessa teidän parisuhdetta muuta suuntaan tai toiseen (tai ei ainakaan pitäisi muuttaa) Ja meille kihlojen vaihto nimenomaan tarkoitti sitä että silloin päätetään hääpäivä, mutta jokainen tyylillään :)

Kihloihin 29.2.2012
Naimisiin 1.9.2012

Maken ja Vilun matkaa

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.04.2012 14:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

kertoisinkohan teille, miten sitä on meilla edetty :P aikanaan, nuorina alle parikymppisinä höpsöinä,, menimme kihloihin 1,5 vuoden seurustelun jälkeen, se oli vuonna 2002 se. se oli silloisen hetken mukaan suhteemme sinetti, emme oikeastaan edes ajatelleetkaan menevämme naimisiin. vaan toisimpa on nyt käymässä, kymmenen vuoden kihlauksen jälkeen, olemme vaihtamassa toisia sormuksia, ilmeisenehkämahdolllisestivissiinkin elokuussa kuluvaa vuotta <3 ja meillähän oli mies vielä jouluna sitä mieltä, että mihin me virallistuksia tarvitsemme kun käytännössä olemme jo naimisissa kuulemma (12v yhdessä), mutta niin se muuttuu lihanyöjänkin mieli.

hyvää kannattaa odottaa, eikö ;)

tsemppiä siskot, kaikki ajallaan <3

En sinuun pettynyt
Ja vaikket pitänytkään
Joka lupausta
Silti turvauduin
Sinuun kiinni tarrauduin..

matkalla kohti The Päivää

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.04.2012 16:04 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onnea MustaPumpuli! :)

Hahaa, tässä pääsiäisenä kävi hauska juttu, kun osuttiin katsomaan Britney Spearsin keikkaa telkkarista ja poikaystäväni alkoi pohtimaan että kenenkäs kanssa se Britney nykyään seurustelee. Muistin sitten, että no sen yhden!! Sitten googletin että kukas se kaveri olikaan ja luin ääneen että he ovat seurustelleet suunnilleen yhtä kauan kuin me. Sitten huomasin (ja luin ääneen) että ovat menneet kihloihin. Poikaystäväni tähän: "Pitäisköhän meidänkin mennä kihl.. naimis.. Menikö ne kihloihin vai naimisiin?" "Kihloihin." "Pitäiköhän meijänkin mennä kihloihin."

En tähän sanonut mitään, sillä oli tosiaankin vain tuollainen heitto ilmeisesti ilman sen syvempää pohdintaa, mutta pisti hymyilyttämään! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.04.2012 11:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitoksia onnitteluista! Häihin on enää reilu kolme kuukautta aikaa ja täällä etsiskelemässä "viimeisiä" vinkkejä. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.07.2012 11:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moikka :) Pitkä odotus takana ja vihdoinkin ukko kultani polvistui eteeni ja kysyi maailan ihanimman kysymyksen <3 Ensi kesää odotellessa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1674 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.09.2018 17:56