* UKK    * Etsi

Tänään on 21.09.2018 16:13

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1674 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kosinnan odottelijat..
ViestiLähetetty: 27.06.2011 15:03 
Poissa
Administraattori
Administraattori

:cheers: Paljon onnea Cherrytree! :cheers: Ihanalta kuulostaa kosinta ja varmasti teillä ollut mieleenjäävä juhannus! :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.06.2011 08:43 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Onnea Cherrytree :cheers: Saatiin sitten juhannuskihlat kumpikin :bye:

Anuii ja Hemi, kiitokset onnitteluista :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.07.2011 17:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitoksia onnitteluista! :girl:

Saatiin tosiaan juhannuskihlat! :bye: Ei sentään ihan samalle päivälle osuneet, mutta onnea meille kummallekin! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.07.2011 19:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Paljon onnea juhannuskihlatut <3

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.07.2011 14:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onnea, onnea, kaikille onnea :)
mutta ei mulle :( hemmetti, ei vieläkään... vuosipäiväkin (6v.) oli ja meni... huoh... mä en varmaan ikinä kuule sitä kysymystä :-x :( ehkä mä nyt vähä liiottelen mut mut... nyt vaan tuntuu siltä

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.07.2011 17:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

iltaa...

Tuli tos parin päivän aikana luettua kaikki 65 sivua ja jäin ihan koukkuun. Siksi rohkaistuin kirjoittelemaan tänne. :) Ainahan tuota on miettiny, että koska tuo avomies sais aikaseksi kosia. Nyt kesän aikana iski yllättäen järkyttävä hääkuume ja tulin sitä potemaan tänne salaa. :)

Samaistuin moniin kirjoituksiin, joita luin täältä. Yhdessä ollaan oltu neljä vuotta pian ja ikää mulle on kertyny 26 ja avomies on 28. Molemmat saatu koulut käytyä eli työelämäs ollaan ja jotenkin nyt alkaa tuntua oikealta hetkeltä miettiä häitä. :) Avomies on aina sanonut että kun kihloihin mennään niin samana päivänä päätetään myös hääpäivä. Hän on melko perinteinen tämän asian suhteen.

Ainoa varjo hää-ajatuksille tulee avomieheni siskon myötä. Hän avautui minulle melkein samoihin aikoihin, kun meillä avomiehen kanssa tuli kolme vuotta täyteen, että tämä hänen veli eli minun avomieheni on kanssani ainoastaan sen takia ettei halua särkeä sydäntäni jättämällä minua. Eikä ole koskaan uskonut että me rakastaisimme toisiamme, koska olen hänen mielestäni aivan väärä ihminen hänen veljelleen. Avomieheni sisko myös syyttää kaikesta minua, jos jokin menee pieleen. Nyt avomiehen sisko on rauhottunut ja alkanut tulla jotenkin toimeen kanssani kun sanoin hänelle miten asiat on. Silti pelkään näiden tapahtumien vaikuttavan avomieheni päätökseen kosia minua vielä pitkän aikaa. Eli on varmaan pitkä odotus edessä. Onneksi avomieheni tietää kuinka paljon olen saanut hänen siskoltaan kestää ja totesinkin jossain vaiheessa, että kauhean moni ei varmaan kestäisi hänen siskonsa käytöstä. Minä kestän meidän rakkauden tähden. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.07.2011 18:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa mukaan Haaveilija-85 :bye:

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 29.07.2011 23:19 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä myös ilmoittautuu mukaan yksi kosinnan odottelija. Tai jos nyt edes saisi sen kihlasormuksen, ei mulla naimisiin niin kiirus ole, kun kumminkin ollaan molemmat vielä aika nuoria(22v.) Oon seuraillu muitten hääpäikkyjä täällä ja kuolannu kaikille ihanille suunnitelmille, ittellä on tyyliin häistä suunniteltuna pitopaikkakunta, hääpuku, kuka olis kaasona ja joitain muita yksityiskohtia :oops: Ollaan oltu yhdessä vajaa 9 vuotta ja kuitenkin ollaan puheltu yhteisestä tulevaisuudesta, yhdessä ollaan asuttu hiukka pääl vuosi. Ilmeisesti toi avokki vaan on sitä mieltä ettei tarttis mennä kihloihin ollenkaan, vaan painuttais suoraan alttarille (joskus hamassa tulevaisuudessa) :x Mulle kelpais jo pelkästään se kihlasormus, ei mulla ole pitkiä kihlajaisia mitään vastaan.
Mut joo, vuosipäivä tulossa tuossa syyskuussa, josko tänä vuonna? :D
Ja ens vuonna on karkausvuosi :evil: (Ku kerroin tämän avokille, ni hän kysys millasen hamekankaan haluan... :x )

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.07.2011 11:57 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Paljon onnea Jeikka ja Cherrytree! :cheers: :cheers:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 20:15 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.08.2011 07:41 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Heippa Anu-MJ :bye: Harmi jos mies onkin alkanut vitkuttelemaan kihlauksesta huolimatta. Olisiko taustalla jonkinlainen jännitys tai vaikka rahan menon pelko? :? Oletko yrittänyt, että sopisitte aluksi vain häävuoden ja sen jälkeen vasta päivän? Joskus näiden taustalla on joku asia joka vaatii hieman keskustelua auetakseen... Esim. että mies luulee naisen haluavan suuret prinsessahäät, eikä itse sellaisista niin välittäisi (esim. esiintymispelko). Toivottavasti saatte juteltua asiasta ja hääpäivän päätettyä! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.08.2011 18:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.08.2011 09:00 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tulehan tänne meille kertomaan mitä mieltä mies oli :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.08.2011 14:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Innolla myös odottelen täällä taustalla kuinka toimii toi Anu-MJ kirje ratkaisu. :)
Tarvis varmaan harkita ite samanlaista ratkaisua. Ku toi mun avomies on hieman hidas liikkeissään kosinnan suhteen eikä se taida olla ainoa asia. :D Joskus aikanaan puhuttiin jopa ensisuudelmasta ennen ku hän sai kerättyä rohkeutta tehdäkseen sen. :D
Et puhuttu on häistä aina ku joku tuttu tai kaveri menee naimisiin. Avomies onkin todennut jossain vaiheessa et meidän häissä ei sit ruuassa ja juomassa pihistellä jne. Pidän jo positiivisena et asiasta puhutaan mut itse päätökset antaa vielä odottaa. En vaan tosiaan halua "painostajan" tekstiä otsaani niin siksi olen asiasta puhunut avomiehelle hieman maltilla vielä. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.08.2011 14:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.08.2011 14:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itse pidän kans tosta kirje ideasta juuri sen takia, että saisi sanottua haluamani asiat oikein muotoiltuna ja saisi rauhassa koota ajatuksensa. Näin saisi varmasti kaikki asiat kirjattua. Usein tuppaa käymään että jonkun keskustelun jälkeen tulee mieleen jotain mitä piti sanoa.

Jään innolla odottamaan koskas Anu-MJ päikky aukeaa. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.08.2011 15:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.08.2011 18:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hienoa homma. :) Onneksi olkoon päivän valinnasta ja muista nauttia häiden suunnitteluista. :jump4joy:

Käyn sit tutkailemassa päikkyä ku sellanen aukeaa. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.08.2011 22:47 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Tervetuloa uusille :bye:

Onnea kosituille :cheers:

Oma tilanne ei ole muuttunut/edennyt mihinkaan suuntaan :auts: :( .
Teimpä minäkin kirjeen (tai modernisti s.postia) ukkokullalleni. Hieman pelottaa mitä tuleman pitää... Kerroin kirjeessä tunteistani yms., jotenkin tuli vain hieman sekava kirjoituksesta :o . Enkä nyt sitte tiedä sainko kuitenkaan ilmaistua itseni tarpeeksi ymmärrettävästi ja tulikohan varmasti kaikki mitä ajattelin :? . No nyt vain odotellaan :sweat: .
Eniten pelottaa, jos ei reagoikaan yhtään mitenkään tuohon :snifbye: .

Ruustinna

poika 05/06
tyttö 09/07
tyttö 10/09

Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa,
eivät virrat sitä tulvaansa upottaa.

Raamattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2011 20:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye:

Ruustinna kuinka kävi? :)

Hienoa, että noinkin vielä viestitään tunteistaan. Meillä siitä ei olisi mitään apua.

Vähän on annettu jo vihjeitä tulevasta mutta silti vois jo paljonkin enemmän.
Muutama viikko sitten oli puhetta häämessuista ja sanoi että ens messuille mennään! :shock: Yllätyin todella. Koskas seuraavat messut järjestetään? Jospa siihen mennessä olisi jo päästy päivää lyömään lukkoon :egy: joo, ei pidä innostua liikaa ettei putoa kauheen korkealta takaisin maanpinnalle...

Ihanaa loppu kesää/alkavaa syksyä odottelijoille :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2011 22:26 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Kiitos kysymästä Hemi, mutta EI MTN!!!
Miäs ei siis ole reagoinut yhtään mitenkään :( :x :( , no ehkä hieman kireämpi ollut (voi kyllä johtua muustakin) ja jotenkin "etäisempi" :( .
Kinastelua ja ärhentelyä on ollut myös tavallista enemmän, johon alan olemaan erittäin väsynyt, mutta se selittynee tämän hetkisellä tilanteella :? (rahat erittäin tiukalla tyttären sairauden takia = sairaalalaskuja + kalliita lääkkeitä (jotka eivät edes tehoa) :( ja muutenkin huono tilanne tyttärellä, yms...)

Vetäydyn taka vasemmalle :nyyh:

Ruustinna

poika 05/06
tyttö 09/07
tyttö 10/09

Raamattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.10.2011 20:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei, olen palstan uusi jäsen ja tulin tietysti tähän ketjuun. Olen päälle kolmekymppinen, kuten avomiehenikin ja olemme seurustelleet yli kolme vuotta. Viime aikoina päässä on pyörinyt se, että milloin hän aikoo kosia. Toki me ollaan heitetty pientä herjaa/vitsiä keskenämme kihlautumisesta ja häistä, mutta se on eri asia. Pari kertaa luulin jo, että mies kosisi. Hän puhui jostain yllätyksestä, mutta se olikin jokin kiva juttu hänelle itselleen tai jokin pieni yllätys minulle. Raivostuttavaa. Kiusaakohan mies minua vai eikö hän tajua? Viime viikolla hän lipsautti jotain siitä, että mihinkähän hän on itsensä panemassa. Saa nähdä, mitä tuo tarkoitti. En puhu häistä ikinä muuta kuin vitsinä vuoden välein, mutta mies tietää kyllä, mitä haluan.

Tässä iässä toivoisi jo, että asiat tapahtuisivat nopeammin. Haluan päästä avomieheni kanssa naimisiin. En halua isoja häitä, en halua sormusta, en lapsia. Joten mikä maksaa?

Olen ollut aikaisemmin kihloissa ja kosin itse, mutta se suhde onneksi purkautui. Tästä syystä en halua kosia enää itse, eikä avomieheni halua minun kosivan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.10.2011 11:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä ketjun uusi jäsen :bye: olen taustalla seuraillut tätä ketjua ja nyt vasta uskaltauduin itse kirjoittamaan :D täällä ollaan miehen kanssa oltu nelisen vuotta yhdessä ja nyt oon alkanu sitä sormusta odotella, kun tuntuisi ajankohtaiselta asialta, kun yhteinen lapsikin syntyi heinäkuussa :) viimeyönä saatiin pitkästä aikaa puhuttua asioista enemmän ja kuulosti siltä että ehkäpä piakkoin olisi viimeinkin sormus tuloillaan :) asiata ollaan kyllä puhuttu pitemmän aikaa jo ja edellisen kerran oli jo pari viikkoa sitten lähellä se että olisin sormuksen saanut, mutta sitten samaisena päivänä tuttava pariskunta ilmoitti menneensä kihloihin joten annoimme sitten heille tilaa :) nyt olimme vkloppuna sitten juhlistamassa heitä ja mies sanoikin silloin pikku siiderissä että maanantaina saat... eli siis TÄNÄÄN.... :oops: saas nähdä kuin käy <3 hienoinen pelko kyllä on että entä jos ei sittenkään ja taas odottelen sitä turhaan... ja toisaalta on taas inhottavaa tietää odotella sitä.. ois mukavampi ku ei tietäis ja tulis täytenä yllätyksenä. Tosin enhän mä tiedä et mitä kivaa se ukkokulta keksii... :-o :shock: :-o :oops: :oops: :doh: :-D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.10.2011 22:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

milly :seek: :seek: :seek:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.11.2011 19:05 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Täällä olikin muutama uusi tullut mukaan, tervetuloa joukkoon! :bye:

Itellä amoilu jäänyt, ihan luvattoman pitkä väli viime vierailusta :x .
Mutta, asiaan! Ei muutoksia täällä suuntaan taikka toiseen :( :? . Tosin miähen vanhemmat "painostavat" naimisiin... Ei kovastia auta asiaa, tuntuu kuin miäs ahistuisi vain noista vanhempiensa puheista :doh: . Viimeisin oli viime viikonloppuna, miehen isä kovaan ääneen toteaa: "nythän naimisiin meno onnistuisi helposti kun 11.11 kun on se hääyö, viikkoa aikasemmin hakee vain kuulutukset." :auts:
Joo, ihan kiva että jankuttavat asiasta joka välissä :doh: :auts: :nyyh: . Itelle kutenkin "arka" aihe ja tuntuu että tällä tavalla he vain "haittaavat" asiaa. Kosintaa ei kuulu koska vanhemmat painostavat. :?

Odottavan aika on piiiiiiiiiiiiitkä.... :nuts2:

Ruustinna

poika 05/06
tyttö 09/07
tyttö 10/09

Raamattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1674 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.09.2018 16:13