* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 09:06

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1674 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kosinnan odottelijat..
ViestiLähetetty: 26.06.2005 19:34 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tämä ketju tulee varmaankin tarpeeseen sillä en voi olla ainut täällä joka vielä vasta odottaa sitä ihanaa kosintaa!
Amoriineihin addiktoituminen siinä sivussa ei helpota asiaa ja kun kaikki ympärillä vielä menevät naimisiin...
Tänne kaikki odottelijat siis voivat odotusturinoida kärsimättöminä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.06.2005 22:27 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos minni täst ketjusta! :worship: Musta tulee varmaan tän ketjun "vakkariasiakas" :D Mut kaikist ihaninta on, et tääl on joku muuki, joka SITÄ niiiiin kovasti odottaa... Ei tarvi siis yksin kärsiä, vaan voidaan yhdessä ahdistua täällä, eikä tarvi miehille koko aikaa itkeä. Koska...ei se niistäkää varmasti oo kivaa, et joku on koko ajan inttämässä...enkä mä ainaskaa haluakkaa. Mä haluan, et mies tekee päätöksensä itse. (Ku tekis vaan nyt hitto äkkiä! :x )
Meistä (musta ja miehestä) sen verran taustaa, et ollaan molemmat -81 syntyneitä...mies alkuvuodesta, mä loppuvuodesta. Ollaan seukattu nyt 2v3kk... Meil on ollu ihan sairaan hyviä aikoja, mut myös niitä huonoja. Mä en silti halua ajatella noita huonoja aikoja negatiivisina, vaan suhdetta kasvattaneina kokemuksina. Me ollaan selvitty niist, ja se auttaa jaksamaan seuraavien kriisien yhteydes. Mä oon kerran aikasemmin ollu jo kihlois... Se oli sellai typerä nuoruuden päähänpisto :doh: Toki se sillon tuntu oikeelta, mutta ei...ei ei me oltu vielä olleskaa valmiita, ja erohan siitä tuli. Hyvä niin! Mutta siis... Nyt oon vanhempi ja viisaampi (???), ja ainaski luulen tietäväni mitä haluan...
Ja tää amoriini...Hitto mikä paikka! :D Mut onneks tääl on muitaki höperöitä! Toivotaan Minni et joku pv meki saadaan alkaa pitää omaa hääpäikkyä ja intoilee muutenki tosissaan häistä... Koska mähän oon sen päättäny, etten päikkyä ennen alota, ennen ku mies kosii (vaik suunnitelmia on jo hulluna!).
PS.Mullaki mies kesätöissä toisella puolella suomee...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.06.2005 23:04 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Hei cinderella!

Mukavaa, että liityit seuraan....ihme jos ei muita odottelijoita löydy! Onko kaikki tosiaan jo ihanan onnellisesti kihloissa ja päikkyjen kimpussa :D Hitsi olen kateellinen! Noh, kyllä me cinderella kaksistaankin pärjätään jos sikseen on :o

Me on kultini kanssa tosiaan oltu yhdessä kohta kahdeksan kuukautta ja yhtä kummallista aikalisäkuukautta (minun vakiintumispaniikkia) lukuunottamatta oltu kaiket päivät törkeän onnellisia :kiss:

Vakava vakiintumiskuume minulla alkoi jo tuossa loppukeväästä ja sen jälkeen on kultilla ollut rankkaa vihjailujeni kanssa...
Sormuksetkin on jo katsottu ja nyt en tee muuta kun odotan ja olen onnellinen kuten tähänkin asti...vaikka tiukkaa tekee!
Ollaan molemmat niin kamalan onnellisia ettei koskaan ennen....ihan huimaa ajatella miten mukavaa elämä yhdessä meillä on...kulti on aivan täydellinen minulle ja maailman ihanin olento :gossip:
Tuntuu uskomattomalta miten tälläista onnea voi saada osakseen, en olisi koskaan uskonut.

Odottelenkin tässä murun soittoa että on päässyt helsinkiin töihin turvallisesti juhannuksen paluuliikenteen seassa ja sitten nukkumaan!

Ainaista odottelua....ja kummasti kaikki aina liittyy noihin miehiin :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.06.2005 23:22 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Minunki kulti ajeli tänään juhannuksen paluuliikenteessä etelään... Onneksi pääsi turvallisesti perille! :worship:
Kumma kyllä, jos muita "odottajia" ei löydy, mutta me varmaan tukitaan tää keskustelumesta niin totaalisesti, ettei se haittaa :lmao2: Meki ollaan sormuksia (netistä) vilkuiltu... Kauppaan ei vielä mennä...ei ennen ku se kosinta on tapahtunu.
Tuli morkkis tossa illalla, ku taas juhannuksena vihjailin kihloista, ja laitoin kultsille viestin, että sori ku puhuin taas kihloista ja intoilen häistä...ja laitoin, etten halua painostaa...ja et haluan sen ite tekevän päätöksen. Se vastas, että en oo painostanu liikaa, eikä sitä haittaa. Ja sit se laitto, et nyt ollaan saatu seki asia kuntoon, mikä sitä on meidän suhteessa hiertäny, joten katotaan... IIks!! :clap: Nyt mua ihan jännittää! MUtta...nukkumaan... :sleep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.06.2005 16:49 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Ai hitsi kun tekisi mieli jo alkaa päikkäröimään :eiii:
Mulla on jo niiiiiiin täydellinen hääkansio koneella, että masiinaraukkakin jo savuaa!
Onneksi on ne rakkaan isosiskon häät jo kolmen viikon päästä niin saa jollain tasolla edes toteuttaa itseään näissä asioissa....vaikken tosin moneen kuukauteen enää ole siskon häiden asialla täällä ollutkaan...kovasti omia tulee suunniteltua (pöhköä en ole edes kihloissa :fiiu: ) noooh...

Cinderella: Tekeekö poikaystäväsi mitä töitä Helsingissä? Minun muruni opiskelee Ammattikorkeassa rakennustekniikkaa ja siispä duunaa raksalla kesät.. Kovasti olen vannonut, että en jaksa enää tälläistä kesää toista, että viikot ollaan erossa...kumpikin kun tykätään kamalasti olla yhdessä ja paljon :gossip: Surkeaa tai ei niin on rankkaa olla ilman omaa rakasta!

Töitä tosin riittää hurjasti mullakin joka päivä, että kesä meneekin meillä ihan töitä tehdessä...loppukesäksi varasinkin jo itselleni viikon loman, että sitten lähdetään jonnekkin vaikka mikä olisi :!:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.06.2005 18:14 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Mullaki on kaverin häät kahden viikon päästä, joissa oon kaasona...eli mäki oon täs viimesen vuoden aikana päässy sopivasti noihin hääjuttuihin sisään...kai hiukan liianki kanssa :wink: Tosin meil on kaverin kans aika erilainen maku, ni oon antanu sen ite suunnitella kaiken aika pitkälti... Mä keskityn vaan olemaan kaasona. :)
Ei mun kulti oo Hesassa...100 kilsaa Hesasta, mut etelässä kuiteski. Se on asfalttimiehenä... Vitsi että sille on tullu jo iiiiiiihana rusketus (oon ihan kade)!! :faint: Meki vannottiin eka erokesän jälkeen, ettei enää yhtää sellasta...mut niin tässä on kolmas jo menossa. Onhan nää ollu rankkoja, mut kyl näistä on aina selvitty. Minkäs teet jos täältä ei töitä löydy!? Toivotaan et ens kesään mennessä kulti on jo "oikeissa" töissä, ja asustellaan samalla paikkakunnalla...
Eips täs nyt muuta... Jaksellaan tässä häähumussa :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.06.2005 18:44 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Cinderella: Miten musta tuntuu, että vannon samaa virttä vielä parin kesän päästäkin...minun murun tosin "pitäisi" valmistua kahden vuoden päästä, että tiedä vaikka silloin olisi jo jotain muuta töitä jossain lähempänä.
Pääasia tosin, että on töitä ja että mies tekee niitä mukisematta....olen onneton mutta tyytyväinen, että muru on niin ahkera :eiii:

Mietin tässä, että taidan lennähtää helsinkiin murun luo viikonlopuksi! Pitäisi säästää mutta tarvitsen tooooosi kipeästi ns.aikalisää...kaikki viikonloput ja viikot on mennyt stressatessa ja touhutessa kaiken maailman hommia :auts: Tuntuu ettei ole moneen moneen viikkoon ole ollut viikonloppua ihan vaan itsekkäästi meille itselle...ahistavaa.
Voitaisiin kultin kanssa ihan vaan olla ja rentoutua ja kierrellä ympäriinsä...käydä vaikka piknikillä ja maata nurtsilla :dance:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2005 10:07 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Mä kirjottaa pamautin eilen kultsille kirjeen...ihan vanhanaikasen kynällä ja oikeelle paperille :) Laitan sen tänään kultsin siskon mukana menemään etelään. Yritin siinä ihan järjellä pohtia tätä kihlaus ja avioliitto asiaa :o ...Ehkä se oli enemmän mun omien ajatusten selvittelyä... Laitoin siihen asioita, joita haluan kultsin pohtivan, ennen ku se kosii mua. Tuo kirje saattaa jopa viivästyttää kosintaa, mut...ehkä ihan hyvä niin. Siis sikäli, että tulee kaikki asiat käsiteltyä ennen ku tekee mitää lopullista. Mä haluan nimittäin että kaikki on ihan varmaa, ennen ku tehdään mitää. Vaikka tällanen hätähousu olenki... :wink: Ota musta nyt selvää! Oon oikeestaan aika ylpeä, että tällasen hössötyksen keskellä sain niinki tiukkaa tekstiä aikaseks... :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2005 11:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lueskelin teitin juttuja ja näiden pohdintojen ohessa ihastuin tuohon Pikku prinssi -lainaukseen! Aattelin ehdottaa sitä värssyksi vaikka kutsuun tai ehdokkaaksi ainakin. Tuttua tuo kosinnan odotus, kyllä mäki olin meistä ekana valmis, eikä mun onneks sitten kovin kauan tarvinu oottaakkaan, mutta jotenki me naiset ollaan monesti pohdittu näitä asioita valmiiksi jo ennen suhdetta. Vaikka mun mies on tosi pohtivainen ihminen muuten, ei se ole paljon mitään hääjuttuja miettiny ennen ja ei kai ne pojat niitä teini-iästä asti niin paljon vatvo kavereiden kanssa. Se avioliittoasian miettiminen alkaa monella vasta siitä seurustelusta, kun itsellä on jo mietittynä kaikki päässä valmiiksi ja siten kun sopiva ja ihana kulta löytyy sitä onkin jo kaikki suunnitelmat omassa päässä selvänä. Jotenkin itelläkin oli vaikea oikeasti antaa toiselle tilaa ja aikaa miettiä asiaa. Noh kyllä siitä selvittiin ja onhan se ihan luonnetta kasvattavaa antaa toiselle aikaa, vaikkei aina niin mukavaa olekkaan! Mun päikyssä (siis tuolla 2006 puolella) on myös sitä aina välillä vähän enemmän onnistunutta ja välillä vähemmän onnistunutta tilan antamista toiselle.. että ette te oo ainoat jotka näitä juttuja on pohtinu!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2005 18:05 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Moi Greta G! :bye:

Eikö olekin ihana toi Pikku Prinssi?! :faint: Mä(ki) bongasin sen täältä...tuolta aforismien kohdalta, ja halusin heti itselleni.
Niinpä niin... Mäki oon jo kertaalleen ollu kihloissa, ni kyllä näitä asioita on tullu pohdittua...PALJON. Ja nyt ku tässä suhteessa on tuntunu alusta asti niin hyvältä, ni...on tullu pohdittua paljo lisää. Mun mies on myöski hyvin pohtivainen ja järkeilevä...ja luulen, et kyl se on aika paljo tätä asiaa jo meidän seurustelun aikana miettiny...ja mietiskelee varmasti edelleen... Mun pitää vaan antaa tilaa ja jaksaa odottaa. Koska sit ku se kosinta joskus tapahtuu, ni voin olla ihan satavarma, et kultaki sitä tosissaan haluaa. Painostamalla saattaa saada vaan huonoja juttuja aikaan, ja sitä en halua. Just nyt mulla on aika kärsivällinen olo...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.06.2005 19:32 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Hyvin olet saanut järkeistettyä kaiken cinderella! Olen aivan kade tämän oman hihhuloimiseni keskellä...yhdessä vaiheessa hirmu mietintöjen ja kuumeen keskellä jo lupasin kultilleni oma-aloitteisesti että jätän viimeisen päätöksenteon nyt sitten hänelle ja että lopetan ikuisen miettimisen ja alituisen ajattelun ko. asiasta. Mutta...OLEN VAIN NIIN YLTIÖPÄISEN RAKASTUNUT ETTEN MAHDA ITSELLENI MITÄÄN

Taidan aloittaa vierihoidon...ihan aluksi lopetta amoriineilun (ei onnaa!) ja vaihtaa toiselle puolen tietä kun vastaan tulee koruliike ja sen houkuttelevat näyteikkunat :nuts2: :bow: ......vai pitäisiköhän aloittaa virkkaus tai vaikka karate...ajatusten siirtämiseksi toisaalle, heh!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.06.2005 09:49 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Virkkaus tai karate! ...ei hassumpia harrastuksia! ...Miten ois meditaatio?! :lmao2:
Mä oon nyt juhannuksen jälkeiset päivät saanu hyvin hillittyä itteeni... En oo kultsille höpsötelly mitää kihlausjuttuja tms. Tosin se tietää, että mun rakkain harrastus tällä hetkellä on tää amoriineilu, joten...kyl se tietää, ettei mun kuume oo mihinkää laantunu :oops: Mutta ku nyt vaan saisin pidettyä sillai suuni supussa, etten koko ajan kyselis, et millonmillonmillon jne. Kyl se onnistuu! *päättää*

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.06.2005 17:46 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Heh....muru soittelee aina illalla töiden jälkeen ja aloittaa jokaisen puhelun nykyään kysymällä olitko amoriineissa.... :fiiu:
On huomannut addiktioni vaikkei edes ole viikkoja kotona!

Vierihoitoni alkoi tänään loistavasti, olin kaupungilla aivan muilla asioilla kun suuri ja hirmuinen dimumagneettikenttä imaisi minut erääseen koruliikkeeseen ja olin taas mennyttä :D
PAKKO oli "vähän" katsastaa ja vain hieman sovittaakkin sormuksia joita en ollut vielä hipelöinyt aijemmin!
Fysiikkani ei millään voi vastustaa noiden liikkeiden magneettikenttiä....liha kyllä mutta mieli on niiiiin heikko :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2005 10:39 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Arvaa mitä minni?! Mä alotin eilen oman kuvapankin tekemisen. En vaan voinu enää vastustaa, ku ideoita tuntuu pursuavan joka paikasta :oops: Voit siis käydä tutkailemassa mun suunnitelmia siltäki osastolta (niitä tosin ainaski tässä vaiheessa on hyvin vähä)...
Mä en oo onneks viel ihan noin pahasti addiktoitunu, et kävin sovittelee sormuksia... En mä aiokkaa tehä sitä, ennen ku oon varma, että kihloihin pääsen. Jos mä kerran itteni sinne kauppaan päästäsin, ni sit se olis menoa :D Ja sit ku sattuu olee yks koulukaveri korukaupassa töissä, ni en halua et se näkee... :oops:
Tällasta tänään...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2005 19:05 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Jep, huomasin kuvapankkisi ja totesin että nyt cinderellaa viedään :D
Sen asian olen minä vannonut että en mitään päikkyjä tänne laita ennen kun päivämäärät ja lupaukset on annettu...innostuisin ihan liikaa...
On mulla tosin koneella aika täyteläinen ja pelottavan organisoitu kansio...hää- JA kihlakansio itse asiassa....ihan pöpiä miten sitä innostuu :lmao2:

Me on kyllä käyty sovittelemassa sormuksia jo useamman kerran....se on niin lopullista että haluan olla täysin varma sormuksesta jota saan katsella lopun elämääni...melko pitkään. Tosin totesin eilen murullenikin että loppujen lopuksi olisi aivan sama vaikka kultani pujottaisi sormeeni putkenpätkän, olisin silti ikionnellinen :dance:

Kamalasti kailotankin ihmisille onneani...meidän onnea. Välillä varmaan liiaksikin, on vain niin ihmeellisen ihanaa olla onnellisempi kuin koskaan ennen, eikö se ole hehkutuksen arvoistakin :clap:
Tänään eräs MIESPUOLINEN(!) työkaverikin kysyi kummissaan että miten minä nykyään olen aina niin iloinen ja hymyileväinen...hassua.. Tuntui niin hyvältä sanoa ihan ääneen että olen vain niin onnellinen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2005 21:02 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

En mäkää päikkyä alota ennen ku päivämäärä on päätetty...mut kuvapankkihan on iiiiihan eri juttu... Eikös ookki?! :roll: Koneella mul ei kauheesti oo viel muuta kamaa... Hääkansion tossa joku aika sitte tein, mut ei siel taida olla vasta ku aforismi -kansio ja sit laulu -kansio... Eli en mä ihan kauheesti sinne oo matskua keränny. Kyl mä yritän parhaani mukaan hillitä tätä hommaa, mut ku hemmetti se meinaa karata käsistä! :?
Jeps... Ei kai nyt sit taas muuta... Hyvää viikonloppua sulle, jos oot etelään menossa! Me ei nähdä kultsin kans nyt...vasta viikon päästä... :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2005 21:51 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Kuvapankki on vain kokoelma erilaisia kivoja kuvia....
ei yhtikäs sen vakavampaa, kyllä! :D

En lähdekkään helsinkiin vaan kulta lähtee helsingistä ja tulee kotiin mun luo :happy:
Sillä ei olekkaan viikonloppuna töitä siellä niin pääsee tulemaan kotiin,jee. Pitkästä piiiitkästä aikaa on täysin vapaa,toimeton ja stressivapaa viikonloppu ilman mitään ja toisten antamia hommia. Taidetaan käydä piknikillä loikoilemassa,syömässä ja kuhertaa ihan vaan kaksistaan :kiss:

Luksusta!

Enköhän mä jossain välissä täällä pörrää viikonloppunakin....minkä nyt kultani paijailulta ehdin :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2005 09:16 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Oonpa vähä kade ku saat kultas kotiin... :no: Mä vietän koko viikonlopun iiiiihan yksin...eikä oo edes mitää suunnitelmia. Kai se aika jotenki kuluu... Pitää vaik käydä kaupungilla ja biitsillä ja nähä jotai kavereita ja sen sellasta.
Ens viikko meneeki sit aika tiukasti niissä kaverin häiden järjestelyissä... Viikon päästä lauantaina saan siis herkistellä ihan oikeeta häätunnelmaa. Oih... :faint:
Eipä nyt taas tän kummempia... Taidan kohta painella arskaa ottamaan :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2005 19:36 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Niin se viikonloppu vierähti taas aivan älyttömän nopeasti...
Ja muru taas tuttuun tapaan lähti töihin viikoksi :nyyh: Vissiin se on pakko taas ikävissään pärjätä koko viikko, inhaa..

Muru yllätti niin ihanasti perjantaina kun tuli kotiin...tullessaan ovesta sisään sillä oli käsi selän takana ja ihana hymy naamalla...se käveli mun luokse, ojensi ihanan keltaisen kukkakimpun ja sanoi `tässä avovaimolle`. Ihana mies...ja se kuulosti niiiiiin ihanalle!
Muutin juuri virallisesti 1.7. murun asuntoon ja elämme nyt siis
avoliitossa....en ollut edes tajunnut koko asiaa kun olen jo muutaman kuukauden ajan tässä asunut ja pitänyt vain omaa yksiötäni varalla.

Nyt siis pääsin lopullisesti sinkkuasunnostani ja murun kodista tuli MEIDÄN koti :) Joutui murukin korjaamaan välillä tuota sanamuotoa viikonlopun aikana...

Miten on cinderellan viikonloppu mennyt?
En millään päässyt tänne viikonlopun aikana...
muru piti minua tiukasti otteessaan :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2005 22:51 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos vaan kysymästä minni tossahan toi viikonloppu meni...yksin ja ikävissään :( Mul on oikeesti ollu aika pska vkl... Pe alko sellai ihme mahakipu, ja kesti koko eilisenki päivän viel...viime yönä en juuri nukkunu, ja tänää on ollu huono olo. Mut..jospa tää tästä. Ei tää mitää tautia oo...mul vaan joskus on tällasia huono olo päiviä... Mieliki on ton asian takia nyt hiukan maissa...mut eiköhän huomen oo taas parempi päivä. :yep:
Ens lauantaina on ne kaverin häät. Niiden valmisteluissa voipi mennä ens viikko... Ollaan me jo aika paljo niihin tehty, et ei pitäis olla hirveesti tekemättä, mut ainahan sitä kaikkee löytyy. Lauantaina pääsen sit vihdoin hääfiilikseen. Ihanataihanata! :) Salaa toivon, et kultiki sit siel innostuis hulluna siit häätouhusta, ja ja... :wink:
Ei muuta ku hyvää viikkoa sulle! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2005 09:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä ilmoittautuu yksi kosinnan odottelija. Ollaan oltu sulhoehdokkaan kanssa yhdessä jo seitsemän ja puoli vuotta - eikä edelleenkään kihloissa. Kosintaa odotellessa rupesin EILEN itse kyselemään hääpäivää :wink: Itse haluaisin mennä naimisiin keväällä, toukokuu 2006 kuulostaisi kivalta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2005 11:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

minä myös! täällä siis yksi malttamaton lisää. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta ja asuttu suurin osa ajasta yhdessä. Koira hankittiin viime kesänä ja nyt olis seuraava askel kihlat?! ehkä sit joku päivä..kun vaan osais hetken pysyä täältä poissa ja olla hiljaa asiasta.. :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2005 11:46 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kai miunkii täytyy tänne ilmoittautua.

Ollaan oikeasti salakihloissa, naimisiinmeno ja loppuelämä yhdessä on siis päätetty juttu. Kosintaa ei ole tullut - lienee oma vikani :oops: Eipä se sinänsä haittaa sillä kultani vain noudattaa omaa toivettani, kihloihin mennään max 2 vuotta ennen hääpäivää, mielellään kihlausaika max vuosi. Ja häät on haaveissa 2007. Joten ei vielä rinkulaa sormessa. Odotellaan kiltisti, kyllä se kosinta tulee :)

:kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2005 16:33 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Moi HJH, Heinikki ja Saara80! :bye:

Kiva että on muitaki odottelijoita...ku mie ja Minni... Oishan se ollukki kumma juttu, jos me oltas oltu ainoot, jotka kuumeilee häistä vaikkei kosinnasta oo tietookaa :D
HJH...Te ootte tosissaan ollu jo piiiiiitkään yhdessä. Huh huh. En tiiä oisko mulla "kestävyyttä" odotella noin pitkään... Oon hiukan kärsimätön ihminen. :oops:
Ja Saara80...Kyl meki ollaan aika paljo häistä jo puhuttu...ja ainaski 95%:sen varmaa on, et naimisiin joku pv mennään... Mut kirkkoa tms. ei varata ennen ku se kosinta on kuulunu. Niin mie olen päättäny. Et mä en pidä itteäni edes salakihlattuna...mut näin sala -buumin aikaan toi kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta :wink:
Eips muuta sit ku odotuksen iloa!! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2005 16:35 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Must on tullu kerubi!! 8)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1674 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 67  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 09:06