* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 09:06

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 242 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Joulukalenteri 2012
ViestiLähetetty: 27.11.2012 11:06 
Poissa
Ă„itienkeli
Ă„itienkeli

Kuva

Armaat amoriinit!

amoriini.comin joulukalenteri julkaistaan jälleen - nyt jo yhdeksättä kertaa! Tänä vuonna toivomme mahdollisimman monen osallistuvan yhteisen jouluilon luomiseen.

Joulukalenterin luukku aukeaa ylläpidon toimesta perinteisesti jokaiselle päivälle. Jokaiselle luukulle tulee olemaan oma aiheensa, johon sitten Te kaikki voitte osallistua lisäämällä inspiraatioita, ideoita ja mielipiteitään kunkin luukun aiheen mukaisesti.

Tänä vuonna arvomme jälleen myös pieniä lahjoja kaikkien joulukalenteriin kommenteillaan tai ideoillaan osallistuvien kesken.

Alkaa siis näyttää pitkälti joululta, kuten laulussa sanotaan. Tässä vaiheessa oikeastaan voisit laittaa tuon kappaleen soimaan

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... hH5jPq5mVQ

ja nauttia Michael Bublén versiollisen tuttua joululaulua.

Joulukalenterin ensimmäinen virallinen luukku avataan 1.12.2012 samalla suoritetaan ensimmäinen joulukalenteriarvonta.

Tätä ennen kyselemme teiltä, ostatko sinä joulukalenterin, vai teetkö ehkä sellaisen? Millaisen? Oletko nähnyt jossain kauniita, hauskoja ehkä erilaisia joulukalentereita myynnissä tai tilattavana? Muistatko vielä millainen joulukalenteri oli mieluisin lapsena?

Kaikkien tähän aiheeseen vinkkejä, mielipiteitä, ideakuvia tai inspiraatioita jakavien kesken arvotaan aiemmin mainittu Michael Bublén komea joululevy. Levyn arvonnan voittaja julkaistaan 1. luukun avaamisen yhteydessä 1.12.2012.

Tervetuloa luomaan kanssamme jouluiloa!

Tonttu ei vaan saa unta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Joulukalenteri 2012
ViestiLähetetty: 27.11.2012 13:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Aikoinaan tehty säkkikankaasta kalenteri, johon ommeltu taskut ja numerot niihin, sekä koristeltu jouluisin aihein. On nauhaa, käpyä, tonttua lumisuihketta jne.. Ripustetaan seinälle kuin raanu, ja lapset löytävät taskuista sitten jotain pientä päivittäin, tikkarin, rusina-askin; kaikenlaista pientä sälää. Aattona sieltä löytyy aina DVD; jouluun liittyvä, jolloin päivä ei tule liian pitkäksi lapsille.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2012 14:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tänä vuonna odotan oikein innolla joulukuun alkua, että pääsee joulukalenterin kimppuun! :clap: Mun ja miehen äidit tekivät yhteistuumin meille joulukalenterin ja me saatiin se jo muutama viikko sitten. Joulukalenteri sisältää ison säkillisen paketteja ja joka päivälle oman kortin ja paketin. Jännää! Ja kuulemma äideillä oli hauskaa sitä väkertäessään. :) Vähän ehkä pelottaa, että onko ne laittaneet jotain meidän vanhoja romuja niihin paketteihin vai mitä ovat keksineet... :D

Tuon joulukalenterin lisäksi mulla on Suomen Lähetysseuran adventtikalenteri, se on tosi kaunis. Siinä on mielenkiintoinen juttu, että kalenterissa ei ole ykkösluukkua ollenkaan. Se siis tosiaan oikeastikin alkaa ensimmäisestä adventista, joka tänä vuonna on vasta 2.12. Partiolaisten adventtikalenteri oli meillä viime vuonna, se tulee usein hommattua.

Lapsuudesta muistan, että kivoimpia joulukalentereja oli sellaiset smurffijoulukalenterit, joista sai pieniä smurffifiguureja. Muistaako joku muu niitä? En muista, oliko mulla sellaista vai katsoinko vain kateellisena kavereitten kalentereita... Ja jossain smurffijoulukalenterissa oli sellaisia pehmotarroja.

Muistan myös, kuinka meillä jännitettiin aina Aamulehden joulukalenterin voittoja. Äiti aina sellaisen hommasi ja tarkisti lehdestä, oltiinko voitettu mitään. Niissä luukuissa taisi olla aina joku numerosarja ja niitä sitten kytättiin tarkkaan. Onko Aamulehdellä tuota kalenteriperinnettä enää, tiedättekö?

Aika monena vuonna mulla on tainnut olla ihan perus suklaajoulukalenteri, lähivuosina joskus salmiakkikalenteri. Yhtenä vuonna tehtiin kaveripariskunnalle joulukalenteri, kun oltiin saatu niiden häissä perinteisessä kuukausileikissä joulukuu ja tehtävänä toimittaa pariskunnalle joulukalenteri. Ostettiin Tiimarista valmiit huopapussukat, joissa oli numerot, ja täytettiin pussukat jollain pikkukrääsällä. Sitä oli hauska tehdä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2012 15:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Uusi juttu minulle tälläinen "virtuaalinen kalenteri joten se korvatkoon sen perinteisen suklaakalenterin, onhan tämä jännittävämpi ja terveellisempi vaihtoehto :wink:

Lapsuudessa oli tarrakalenteri se paras, muistan hyvin kun tuli smurffeista kalenteri ja siellä on pehmeitä smurffi tarroja. Se oli kalenteri joka jäi mieleeni. Kuva kalenterit oli silloin kuin rangaistus, ei mitään muuta sisältöä kuin joku typerä kuva :)
Aikuisena on joskus tullut ostettua kuvakalenteri juuri niiden kauniiden kuvien takia tai sitten suklainen kalenteri että oli ihana tekosyy saada joka aamu suu makeaksi.
Lapsille tulee ostettua tottakai kalenterit, nekin on muuten nykyään hintavia kun tietää ettei ne halua mitään pientä vaan suurimman ja isoimmilla herkuilla. Ymmärrän täysin sillä niin itsekin moista toivoisin. Nyt jään mielenkiinnolla odottelemaan amoriinien kalenterin aukeamista ja mitä se sitten pitääkään sisällään.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2012 18:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä oli lapsena parhaimmillaan kolme-neljä kalenteria per ipana. :D Oli molempien (mun ja siskon) urheiluseurojen kalenterit, partiolaisten kalenteri sekä luonnollisesti pakollinen suklaakalenteri. Sitten perheen yhteisenä oli paikallisen sanomalehden mukana tullut kalenteri, siitä sitten kytättiin joka aamu meilläkin voittonumeroita lehdestä. :) Urheiluseurojenkin kalentereissa oli voittoja, mutten muista kyllä mistä ne sitten tarkistettiin.. :o

Miehen lapsilla on suklaakalenterit, ei olla koskaan ostettu niitä kalliimpia ja hienompia, vaan kahden euron peruskalenterit saa luvan kelvata. Tänä vuonna poika tosin halusi 7e maksavan kalenterin niin kovasti, että olisi ollut valmis itse maksamaan omista rahoistaan viiden euron erotuksen pikkusiskon kalenteriin nähden, mutta päätettiin sitten ostaa neidille joku pikkutavara kompensaatioksi. :)

Tänä vuonna mulla ei ole, ainakaan vielä, omaa joulukalenteria. Aikuisena mulle on käynyt vähän niin, etten välillä muista avata luukkuja moneen päivään. Amoriinien kalenteria täytyy sitten ainakin koittaa seurailla! :)

Niin ja mulle ikimuistoisin joulukalenteri on TV:stä tullut legendaarinen The Joulukalenteri, se oli niin jännä! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2012 19:50 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Omasta lapsuudestani muistan lähinnä kalenterit, joissa oli joitain muovisia figuureja. Ne taisivat olla silloin kovasti in. Aikuisena olen ostanut joskus Kieseleffin basaarista kauniin kuvakalenterin. Sieltä sai ennen ihania retrokalentereita, mutta en ole muutamaan vuoteen käynyt katselemassa olisiko liike vielä siellä.

phoenix mainitsi kalenterit, jotka alkavat adventista. Olikos niin, että Partiolaisten kalenterit ovat nimenomaan myös näitä adventista alkavia kalentereita?

Tänä vuonna meillä kotona on yksi kalenteri, peruskuvakalenteri, jonka ostimme viikonloppureissulta. Kalenteri on paikallisen urheiluseuran tukikalenteri. Sen lisäksi meillä on toinenkin kalenteri, joka on joka vuosi somisteena. Se on suloinen joulusukkaketju pienine sukkineen, joissa jokaisessa on numero. Tuo kalenteri on tosiaan ihan somisteena ja sen sukissa on karkkikeppejä, nekin ihan koristeina vaan. Kalenteri on ostettu muutama vuosi sitten työreissulla Porvoosta, jostain Porvoon suloisista sisustuskaupoista.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2012 19:51 
Poissa
Webmaster
Webmaster

Itse löysin tällaisen vähän enemmän aikuiseen makuun olevan joulukalenterin:

Kuva

Tosin sen verran näytti olevan hintava, että jäi kyllä tilaamatta. Vaikka olisihan se ollut varmasti mukavaa Joulua odotelessa aina maistella pieni siemaus hyvää skotlantilaista perinnettä. ;)

:hat:

-Jeeves

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2012 20:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on viisi kalenteria :oops:
Yksi sellainen, minkä mummuni teki minulle n. 20 vuotta sitten. Joka joulu olen ripustanut siihen namit. Nyt laitoin pusseihin mulle ja miehelle namit ja Gabrielille jonkun lelun.
Sitten on yksi suklaakalenteri, Kinder-kalenteri, kuvakalenteri ja Etelä-Suomen sanomien kalenteri.
Yleensä on ollut vielä partiolaisten (?) kalenteri, siis se sellainen, joita lapset käy ovellä myymässä. Nyt ei vaan ole myyjiä kuulunut :?

Histamiinin muistan lapsuudesta, se oli aivan ihana.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2012 21:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Lapsille on ollut joka joulu erillaista kalenteria, on ollut suklaata, meikkiä, pieniä pusseja narulla numeroilla koristeluita missä jotain pientä ja kivaa. Tästä vuodesta ei viellä tietoo mutta kait sitä vois jotain askarrella, Ikeassa tais olla sellainen juttu mist sain idean. Itse aattelin että jos hommas lego kalenterin nii ois jotain millä leikkiä sitten, mutt taitaapi muksut nekin viedä minulta jos jättää ne vartioimatta ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2012 21:38 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Jeeves kirjoitti:
Itse löysin tällaisen vähän enemmän aikuiseen makuun olevan joulukalenterin:

Kuva

Tosin sen verran näytti olevan hintava, että jäi kyllä tilaamatta. Vaikka olisihan se ollut varmasti mukavaa Joulua odotelessa aina maistella pieni siemaus hyvää skotlantilaista perinnettä. ;)

:hat:

-Jeeves

Oi mun mies rrrrrakastais tota! :D Viskit on sen intohimo, no lähinnä single maltit ja mun näkemyksen mukaan mitä pahemmalle se haisee niin sen tyytyväisempi mies on.. :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.11.2012 13:00 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on perinteiseksi tavaksi muodostuneet partiolaisten adventtikalenteri sekä alueen jääkiekkojoukkueen kalenteri jolla tuetaan junnutoimintaa. Lisäksi kotoa löytyy yksi suklaakalenteri josta nauttii koko kolmen hengen perhe :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.11.2012 13:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on ei tälle mutta ensi vuoden joululle projekti metsästää kaikki parittomat villasukat ja tehdä niille vielä muutama erikokoinen seuralainen joista sitten tekee kotikutoisen joulukalenterin. Tänä vuonna mennään perinteisellä paperikalenterilla joka jo keikkuu seinällä odottamassa ensimmäista avaamista.

Noista televisiosta tulleista, The Joulukalenteri ehdottomasti paras mutta samana vuonna kun se esitettiin tuli FST:ltä joku todella hyvä ruotsinkielinen. En vain onnistu enää kaivamaan nimeä mistään.

Erika 1.4 2013 <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 29.11.2012 15:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joulukalenteria ei itsellä vielä ole, muksulla on Hello Kitty-kalenteri ja päivä paloasemalla tempauksesta saatu paloasema-aiheinen kuvakalenteri. Ehkä ostan Lumilyhty-arvan itselleni tänäkin vuonna, jos niitä myydään.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 29.11.2012 22:05 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Muistaakos joku amokonkareista aiempia amojoulukalentereita? Mitäs teemoja muistatte?

Partiolaisten sivuilta huomasin, että partiolaisten adventtikalenteri täyttää 65 vuotta. Tämä kalenterigalleria herätti ainakin itsellä muistoja, osan 80-luvun kalentereista jo muistankin. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.11.2012 23:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Muksuajoilta muistan ne pikkumuovitilpehööri-kalenterit ja sitten ne pehmotarrakalenterit. Olin vähän lellipentu, joten mulla oli joka vuosi noiden em lisäksi vielä suklaakalenteri ja (se silloin ihan turhalta tuntunut) kuvakalenteri. Siinä olikin sitten aamuisin ohjemanumeroa, kun piti kahlata kaikki kalenterit läpi ennen kerhoon/kouluun lähtöä.
Sittemmin oon pitäytynyt suklaakalentereissa. Mulla on nimipäivät marraskuussa, joten joulukalenteri on ollut perinteikäs nimpparilahja. Tänä vuonna lasketaan joulua Fazerin kalenterin avulla.
Miehelle aattelin hakea huomenna joulukalenteriarvan. Tuo viskikalenteri olis hällekin varmasti se unelmien täyttymys <3 No, hän saa anopiltaan joululahjaksi perinteisesti ison Jameson-pullon sit aattona :D
Muksulle on olemassa itse täytettävä 24:n pienen huopasukan mallinen kalenteri. Sieltä tulee löytymään paitsi pikkuautoja ja duploja, myös piparimuotteja ym sälää. Huomisesta luukusta löytyy tonttulakki :)

Joku kyseli Aamulehden kalenteria, ja kyllä sellainen on tänäkin vuonna.

Amokalentereista mieleen on jäänyt viime (?) vuoden kalenteri, missä esiteltiin amolaisten ammatteja anonyymeinä
:)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.12.2012 09:38 
Poissa
Ă„itienkeli
Ă„itienkeli

1. Hyvää Joulunalusaikaa!

Kuva

Tästä alkaa amoriinien joulukalenteri, jolla luomme yhdessä joulumieltä. Ensimmäisen luukun aiheena on joulukortit. Tiesitkö, että Suomalaiset ovat vallan innokkaita joulukorttien lähettäjiä? Kyllä vaan! Viime vuonna joulukortteja lähetettiin hieman yli 40 miljoonaa kappaletta. Postista kerrotaan, että eniten kortteja on lähetetty vuonna 1995, jolloin 50 miljoonaa joulutervehdystä matkusti Postin kyydissä lähettäjältä vastaanottajalleen.

Miten on sinun kohdallasi? Lähetätkö joulukortteja ja saatko niitä? Teetkö kortit itse vai ostatko valmiina? Laita ihmeessä kuva näytille ja inspiraatioksi muille! Pidätkö muuten saapuneita joulukortteja osana joulukoristelua, miten? Säästätkö kortit myös joulun jälkeen?

Muistutukseksi: Postita viimeistään..

Kotimaan 0,60 euron joulutervehdykset on postitettava viimeistään 13.12. jotta ne ehtivät jouluksi perille. 1. luokan kirjeenä lähetettävät kotimaan kirjeet ja kortit on lähetettävä viimeistään 18.12. jotta ne ehtivät jouluksi perille. Jotta joulutervehdykset saadaan varmuudella jaettua vastaanottajalle luvatussa ajassa, on niissä oltava oikeat osoitetiedot.

Arvonta & CD:n voittaja!

Michael Bublén CD:n voitti Shalee! Onnittelut! Laitathan yhteystietosi tulemaan osoitteeseen info@amoriini.com otsikolla Michael Bublén CD:n voittaja!

Aiheenamme tänään siis joulukortit. Sana on vapaa. Luukun kuvituksessa näkyy Sinellin hurrrmaava joulukuvasto 2012, jota voi katsella täältä. Sinelli muistaa amoriinin joulukalenteria antamalla 20 euron lahjakortin arvottavaksi. Sinellin joulusia tuotteita ja -ideoita löytyy myös http://www.sinelli.fi

Sinellin lahjakortti arvotaan kaikkien kalenterin keskusteluun osallistuvien kesken 4.12.2012. Kustakin kommentista saa yhden arpalipukkeen arvontaan, kuvia ja ideoita sisältävistä postauksista saa kaksi arpalipuketta/ postaus.

Tehdään yhdessä jouluiloa yhteisen joulukalenterin hengessä!

-amotiimi :nutz:

Tonttu ei vaan saa unta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.12.2012 10:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Wuhuu! :bow: Sähköpostia laitettu.

Joulukorttien suhteen oon ihan saamaton tunari. En oo moneen vuoteen lähettänyt kuin mummolle. Tänä vuonna kovasti yritän ryhdistäytyä jotta laittaisi vihdoinkin häiden kiitoskortit sitten edes samalla. Nekin on vähän jääneet... :oops:

Erika 1.4 2013 <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.12.2012 12:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Eka luukku osui ja upposi minuun. Huonoa omaatuntoa kärsin koska en ole moneen jouluun lähettänyt kortteja kenellekään :oops: Jospa nyt tänä vuonna yllättäisin kaikki jolle olen usein ajatellut laittavani kortin, ylitän itseni.. Täten lupaan että kortteja lähtee matkaan hyvissä ajoin. Kiitos tuosta muistutuksesta :) Itse tykkään saada kortteja ja paljon, tästä syystä se omatunto varmasti vaivaakin. Koristelen korteilla keittiön seinän joka vuosi ja odotan ilolla korttien saapumista. Kaupoista ostan itse varmasti kortit koska ne on niiiiiiin kauniita. Olen huono askartelija mutta voisihan sitäkin joskus koittaa ihan kokemuksena. Mitäs sit jos vallan innostuu ja alkaa ihan harrastelija askartelijaksi :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.12.2012 12:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tämä ei ole mun tekemä kortti. Jos tekisin niin varmasti jotain tämän tyyppistä väkertäisin, koska tykkään kovasti tästä tyylistä IHANA!

Liitteet:
7978944264_9ee177a7b6.jpg [179.97 KiB]
Ei ole ladattu kertaakaan

ViestiLähetetty: 01.12.2012 13:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No onhan niit joulukortteja tullut joskus ja ne on ollut koristeena eteisessä että näkee samantien kun kotiin pääsee mutta en oo tainnut ikinä lähettää ainnuttakaan, mutta.. Kävin torstaina tiimarissa ku sieltä sai kymmenen kortti kerätä halvemmalla nii nyt yritys ois sitten kova että sais niist edes pari lähetettyy. En kyll taida muistaa kenekään osoitetta muuta kun vanhempien =)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.12.2012 13:49 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Joulukorttipaja käynnistyy varmaan
tämän viikonlopun aikana. <3

Korttien tekeminen itse on kivaa
ja persoonallinen tapa muistaa läheisiä.

Mir Mir :bye:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.12.2012 13:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi juku! Nyt vasta tajusin että saan avata suklaakalenterini ensimmäisen luukun, nami :food: Mies söi oman kalenterinsa suklaat jo varmaan viikko sitten :D

Mä en ole ikinä lähettänyt joulukortteja :oops: Ajattelin tänävuonna näpsästä miehen tytöstä kuvan tonttulakki päässä ja lähetetään niitä sitten lähimmille sukulaisille ja ystäville, samalla voisin lähettää meidän hää kuvan, kun en ole niitäkään vielä muistanut lähettää..

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.12.2012 18:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

joulukortteja emme lähetä minään vuotena. laitamme jouluaatonaattona e-mailitse joulutervehdykset ystävillemme ja laitamme siihen tiedon, mihin hyväntekeväisyyskohteeseen olemme tänä vuonna laittaneet joulukorttirahat. Viimejouluna laskin, että vein yli kolmensadan euron edestä vaatetta seurakunnalle. Sinä vuonna en laittanut rahaa keräykseen. Edeltävinä vuosina rahaa on mennyt mm Tyksin lastenosastolle, joulupatakeräykseen, joulupuukeräykseen ja eräänä vuonna kävimme shoppailemassa ostoskärryllisen leluja paikallisesta marketista, lelut toimitettiin joulupuukeräyksen kautta vähävaraisille lapsiperheille <3 Ei ole kukaan napissut ettei ole joulukorttia saanut :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.12.2012 21:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minäkään en lähetä joulukortteja, mutta itseaskarrellut kortit päätyvät joulumuistamispakettien ja tapaamisten mukana lähimmille ihmisille. :)

Saapuvat joulukortit yleensä päätyvät esille keittiönpöydän päätyyn ja saavat olla siinä noin uuteenvuoteen asti. Postin tuomat kortit kyllä piristävät mieltä, ja erityisesti ukon lähimmän ystävän jokavuotinen joulukorttiperinne jaksaa hymyilyttää, häneltä tulee aina itseaskarreltu kortti, jossa Pukki touhuaa jotain tuhmia. ;) :D Erityisesti nää on mahtavia kortteja siksi, että KUKA kolmekymppinen sinkkumies oikeasti askartelee itse (vaikka sitten tuhmiakin) joulukortteja?! Ei kukaan... muu. :)

Tässä mun tämän vuoden joulukortti-ideaa, Joulu-ketjussa jo esittelinkin: :)

Kuva

Ja onnea Shalee voitosta! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.12.2012 00:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä olen periaatteessa innokas askartelija, mutta valitettavasti olen siinä täysin kädetön :D Niinpä tyydytän mun askartelunälän kerran vuodessa ähräämällä itse joulukortit, jotka valmistuvat (kiroillen) sarjatyönä parissa illassa (semmoiset 25 kpl suunnilleen lähetetään). Nyt onkin sitten dilemma kun on lapsi talossa- askartelenko vielä itse kortit vai teetetäänkö lapsen kuvasta? Viime vuonna teetettiin kun oli muksun eka joulu kuitenkin <3 Saas nähdä miten tänä vuonna käy- onhan tässä vielä melkein pari viikkoa aikaa... :fiiu:
Saapuneet kortit pidetään esillä joulun yli, niillä koristellaan yleensä eteinen. Ja kirjaan yleensä myös keneltä kortteja on saatu, ja niihin osoitteisiin lähtee seuraavana vuonna sitten kortit.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 242 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 09:06