* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 00:55

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Onko se hyvä vai paha?
Hyvä - mollaaminen ei ole kivaa. 100%  100%  [ 7 ]
Paha - keskustelut on ihan tylsiä. 0%  0%  [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 7
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 09.02.2012 08:51 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Ystäväni löysi eilen n. 13 vuotta sitten tallentamansa keskustelunpätkän, jossa silloisessa, Suomen ensimmäisen hääsivuston jotainsinista.net keskustelufoorumilla käytiin tiukkaa vääntöä aiheesta häiden suunnittelu. Vastakommentti on sangen hupaisaa luettavaa. Onko mikään muuttunut 13:ssa vuodessa? :D Näin siis vuonna 1999.

"Hei! Todella huisin kivaa nähdä, että joku muukin ajattelee samalla tavalla kuin minä!

> Voi teitä turhamaisia pikku kanoja jotka ette osaa muuta kuin jauhaa häistänne!

Joo, ihan älytöntä minustakin että hääkeskusteluryhmässä puhutaan häistä! Todella typerää! Mutta kaikkihan (paitsi Sinä ja minä, tietysti) täällä ovatkin pikku kanoja eivätkä he muusta osaakaan täällä keskustella. Minäkin haluaisin keskustella täällä materian olemuksesta ja muusta tärkeästä. Niiden lisäksi jotka puhuvat täällä häistä minä halveksin kaikkia niitä, jotka puhuvat täällä muusta kuin häistä.

>Eikö silloin tule mieleen, että itse on varmaan roikkunut linjoilla hieman liian kauan, kun jutut alkaa olla tuttuja?

Ihan totta, keskusteluun osallistumiselle pitäisi laittaa rajoituksia! Jos häihin on aikaa yli vuosi, ei tänne saa tulla, koska Sinusta ja minusta se on liian aikaista. Jos aikaa häihin on alle puoli vuotta, ei tänne enää saa tulla koska se on liian myöhäistä. Jos aikaa on 6kk-1v, ei tänne saa tulla, sillä silloin osallistuu iljettävään hössötykseen. Ohjelma täytyy muuttaa siten, että jos joku kysyy saman kysymyksen kun mikä on kysytty samana vuonna jo kerran, kysymys sensuroidaan. Myöskin jo naimisiin menneiltä täytyy palstan käyttö kieltää, mitä hekin oikein luulevat olevansa, ihan kuin yksien häiden järjestäminen oikeuttaisi antamaan vinkkejä muille. Ainoastaan yli 5 hääjuhlaa järjestäneet saavat osallistua vinkkien antamiseen, mutta toisaalta taas heidän osallistumisensa täytyy kieltää, kukapa noin päättämättömän henkilön neuvoja kaipaisi.

> Välillä joku yrittää leikkiä johtajaa ja laatia tälle räpätätipalstalle pelisääntöjä.

Joo, ihan typerää! Vain minulla ja Sinulla on siihen oikeus, koska olemme kaikkia näitä kanoja fiksumpia. Että noi ovat tyhmiä!

>Ja taas koko lauma kotkottaa kilpaa! Sitten riidellään hunnusta ja hunnuttomuudesta, neitsyyden säilyttämisestä, lahjalistasta, ruusujen väristä ja tietenkin vastaillaan gallupeihin aiheesta Millainen on morsiuskimppuni, Mikä on sopiva seurusteluaika ja Onko anoppi hirveä vai karmea.

Jep, typeriä hääaiheita! Inhoittaa oikein lukea ja vastailla. Ihan kun häiden järjestämisessä nyt neuvoja kaivattaisiin tai kysyttäisiin.

> Ei ihme, että häiden valmisteluun kuluu tätä menoa kaksikin vuotta.

Ajatella tosiaan, paljon yli Sallitun Valmisteluajan.

> Voi teitä typeriä lapsukaisia, jotka ette kyllästy ihailemaan omaa pikku napaanne!

Toista se on Meillä Aikuisilla! Hei, uhataan niitä että me lähdetään palstalta!! Kyllä niitä sitten alkaa harmittamaan!!

Nyt kun olemme löytäneet toisemme, niin aletaan tekemään muutakin aikuista: mennään vaikkapa huutelemaan jumppasalin ovesta "läskiperseet!". Tai hei, mennään Linnanmäelle huutamaan lapsille: "Kyllä nyt nauru maittaa mutta kaikki te kuolette kumminkin!".

Minäkin vannon etten ainakaan varttiin tule katsomaan vastauksia näiltä typeriltä kanoilta ja homosulhasilta."

Hääsivustot Suomessa

jotainsinista.net tosiaan oli Suomen ensimmäinen hääfoorumi, jonka lopettaessa vuonna 2000 naimisiin.info aloitti taipaleensa ja pian tämän jälkeen amoriini.com julkaisi verkkohääoppaan tarjoamaan hääaiheisia ideoita. Keskustelufoorumi amoriinissa avattiin vasta 2003. Tämän jälkeen on hääsivustoja tullut lisää, mutta 1990-luvun villilänsimeiningeistä ei puhtaasti hääfoorumeilla ole tietoakaan. Molemmat nykyiset päähääsivustot Suomessa ovat pitäneet ainakin jonkinlaista rotia omilla keskustelufoorumeillaan. Heitetään mukaan kysely. Oletko sitä mieltä, että roti on hyvästä vai kaipaisitko lennokkaampaa keskustelumahdollisuutta? Voit äänestä aiheesta vaihtoehtopallukoiden kautta.

Lopuksi vielä muistutus! Muistakaa vilkaista aina pääsivun http://www.amoriini.com UUTISIA, joita lisätään useana päivänä viikossa. Sieltä löytyy infoa alennusmyynneistä, varastopoistoista, hyvistä löydöistä, kampanjoista, arvonnoista, hääruoka- ja -kakkumaistiaisista ja tapahtumista, jotka liittyvät häihin tai juhliin. Tänään sieltä löytyy esimerkiksi hieman pienemmän häätapahtuman info, viime viikolla vinkkasimme hääkakkumaistiaisista, ilmaisten ystävänpäilälahjojen arvonnasta ja ensi viikolla vinkkaamme.. se selviää ensi viikolla!.. Siispä, kipaise www.amoriini.com ja kurkkaa UUTISET! :deal:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.02.2012 21:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä oon aina tykänny, että amoissa on hyvä henki ja että täälä osataan keskustella asiallisesti. Mitä vaan voi kysyä, etkä saa rumia kommentteja vaan asiallisia vastauksia.

Henk. koht. pidän myös siitä, että erilaiset aiheet on sievästi omissa nipuissaan eikä samalle aiheelle ole viittä eri ketjua. Näin omaa mieltä askarruttavaan aiheeseen on helpompi löytää vastaus.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 00:55