* UKK    * Etsi

Tänään on 24.09.2018 08:08

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 372 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Painekattila III
ViestiLähetetty: 11.05.2012 23:03 
rapsukka: Kiitos! <3 Nyt juuri haleja tarvitaankin.. :hug:

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 12.05.2012 13:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hui kamala in_heaven, kuulostaa pahalta tilanteelta. :( Kovasti jaksamista. :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.05.2012 10:21 
Sukis: Kiitos paljon.. :hug: <3 Pikku hiljaa alkaa helpottamaan, vaikka vielä epävarmuus raastaa.. Tulevasta ei kuitenkaan voi tietää, joten ei miu kannata ruokkia sisäisiä pelkojakaan.

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 14.05.2012 12:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Iina :hug: Ja täältäkin kiitokset Sukikselle!

Mun selkä. Se nasahti tänään niin että saatiin taas lanssivierailu. Ja kipupiikeistä viis, makaan sohvan pohjalla lähes liikuntakyvyttömänä :(
Kunpa nyt pian pääsisin tutkittavaksi tän kanssa..vaikka pelottaakin kun lääkäri viime viikolla läväytti luusyövän mahdollisuutta..mun syöpäkiintiö alkaisi olla täynnä tälle vuodelle jo!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.05.2012 15:29 
Voi ei, SiniH.. :( Ei saa olla mitään niin vakavaa! :( On kyllä perskules jos et pian pääse tutkimuksiin. :x Tuetaan toisiamme, jaksuhalit sinne päin.. :hali:

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 15.05.2012 12:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

SiniH:lle :hug: Toivotaan ettei olisi mitään vakavaa...

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.05.2012 15:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mies on niin laiska. :x

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.06.2012 15:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lapseni, ketä rakastan enemmän kuin mitään muuta, on hermoja raastava :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.06.2012 09:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nivelet särkee ja vihloo ja äää. :( Lääkäriin en vaan HALUA enää mennä, kun viimeksi kun kävin puoli vuotta sitten, kipu oli "ainoastaan" polvessa, sormessa ja varpaassa... ja lääkäri käytti röntgenissä ja verikokeessa, ne oli normaalit, ja sanoi sitten vaan että sori, nyt on kaikki tutkimukset tehty! (Sanatarkasti: "No kerropas sinä sitten, että mitä vielä tutkitaan! Minä se lääkäri tässä olen ja TIEDÄN, että kaikki kokeet on nyt tehty! Ota lääkettä jos särkee!") Nyt särkee jo muutkin sormet, varpaat, kyynärpäät, ranteet.... ÄRSYTTÄÄ kun tiedän, että pitäis sinne lääkärille vaan taas mennä ruikuttamaan... :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.06.2012 06:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ahdistaa, masentaa, surettaa :(

poju 11.9.2006
tyty 18.7.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.06.2012 11:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Raha - ukolla ei ole mitään tuloja heinä- eikä elokuussa.

Omat terapiat - taisin vahingossa jättää yhden terapiakäynnin väliin, ja nyt olen hävittänyt terapeutin numeron = en tiedä, mistä ihmeestä saan seuraavan tietooni. Lisäksi terapeutit eivät ota minua todesta, kun puhun asioista. Omaa kieltään kertoo se, että minulla ei ole mitään edes etäisesti masennukseen viittaavaa diagnoosia vuoden käyntien jälkeen, vaikka aiempi lääkäri diagnosoi vaikean masennuksen. "Kun eihän sulla niin paha olo ole!" Joo ei, ei toki. Olen vain yrittänyt itsemurhaa ja harkinnut sitä. :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.06.2012 11:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mies.

Urputti mulle eilen, kun olin työhuoneeseen hyllyn päälle laittanut pari vauvantarvikepussia (toisessa harsoja ja lelu, toisessa kantoliina eli ei painavia) ja hänen tärkeät kameratarvikkeensa olivat siellä alla. Ei juma. Siinä pöydällä on kuukausikaupalla lojunut epämääräisiä muovipusseja ja kuitteja ja pikkutavaroita, joten ei todellakaan tullut mieleen, että ne olis jotain niin tärkeitä tavaroita, ettei niiden päälle saa laskea mitään. Tuommoset kamera- ja tietokonetarvikkeet, joiden ei ole suotavaa mennä hukkaan tahi rikki, säilytetään mun nähdäkseni jossain kaapissa omalla paikallaan eikä piru vie kylvetä niitä ympäri pöytiä ja sitten selitetä, että "Niiden paikka nyt vaan on tuossa".

Sama kaikkien yksittäisten pienten työkalujen, ruuvien ja muun tilpehöörin kanssa. Ne jätetään pöydälle tai ikkunalaudalle ja sitten niihin ei saa koskea, kun "Niiden paikka nyt vaa on tuossa ja saatan tarvita niitä kohta". Kun kuukausien jälkeen totean, että ei oo milliäkään liikahtaneet mihinkään, niin sitten mies naama nyrpyllään siirtää ne jollekin pöydälle... Mutta kaappiin ei voi siististi laittaa, ei millään. Samoin kaikki lehdet ja vastaavat pitää jättää pöydille olemaan, että hän muistaisi lukea ne. EI SE LUE NIITÄ SILTIKÄÄN!!

Ja mä en mitään muuta inhoo niin paljon kuin sitä, että on epämääräistä kamaa ja sälää siellä sun täällä pitkin pöytiä ja hyllyjä. Näyttää epäsiistiltä ja keräävät pölyä. Mies ei tätä ymmärrä ja aikoo ilmeisesti jatkossakin säilyttää tavaroita edellä mainitulla tavalla. Sanoin, että siinä sitten varmaan oppii, kun meidän tuleva poikanen jossain kohtaa pistelee suuhunsa jotain kameran osia :x

Juu ja mulla on tossa eteisen lipaston päällä aina se käsilaukku, mikä mulla kulloinkin on käytössä (muut on kaapissa omalla hyllyllään) ja se ärsyttää miestä ihan suunnattomasti. Siitä se säännöllisin väliajoin itkee, että minkä takia sen laukun on oltava siinä. Ilmeisesti hänellä ei ole tarpeeksi tilaa levitellä niitä pikkutavaroitaan ja lippulappujaan ympäriinsä sitten...

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.06.2012 12:00 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Niiiiiiiiin ymmärrän sua, Miiainen :)

Mua ärsyttää kun mun mies jättää aina kaiken jälkeensä. Lautaset, lehdet, omat jutut, KAIKEN. Jos asioille olis järkevät paikat, ne olis helppo löytää ja siistinä pitäminen ei olis niin vaikeeta. Lisäksi kaikki miehelle "tärkeät" jutut on jossain "säilössä", ihan randomisti. Miksi ei voi pitää huolta itselle tärkeistä jutuista?!!! :?

#Hermo menee#

onnellinen.
-pikku prinssi-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.06.2012 13:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

...ja minäkin yhdyn miehestä urputtavien kuoroon. "Mä en haluakaan hääjuhlaa. Ei pidetä sitä." :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.07.2012 13:33 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Töissä tylsää, yksinäistä ja aivan liian vähän tekemistä. Kukaan ei tarkasta milloin menen töihin tai lähden töistä. Huomaisikohan kukaan edes, jos pitäisin pari päivää tai jopa viikon omaa lomaa? Tuntuu niin turhalta tehdä hommia, joita kukaan ei näe - ja jotka pitää melko pian tehdä taas uudestaan. Risoo välillä niin älyttömästi... Välillä on suorastaan tuskaista tehdä työnsä hyvin kaikesta huolimatta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.07.2012 00:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hmm.. Mitä teet työksesi TuiA?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.07.2012 13:37 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Olen vielä muutaman viikon porrassiivoojana (kesätuuraajana) ennen kuin palaan taas opintojen pariin. Talot ovat uusia ja siistejä. Alueeni on erillään muista alueista, mikä sopii alueen varsinaiselle siivoojalle, joka viihtyy hyvin yksin. Minua tuskastuttaa olla niin paljon näkemättä ketään... Toistaiseksi saanut kuitenkin työt tehtyä hyvin, kukaan ei ole valittanut (sillähän tässä maassa työteho mitataan...)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.07.2012 09:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Viimeinen lomapäivä. :(

Huomenna jatkuu aherrus 14h työpäivällä... huoh. Äkkiä se 6vk loma menikin. Liian äkkiä. :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.07.2012 11:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi vi***jen kevät! Kissalla, nyt 14v, on kestänyt vetinen ripuli toooooooooooodella pitkään ja on syönyt tablettikuurina antibioottia ja nyt on saanut myös 3krt antibiootin pitkävaikutteisena suoraan niskaan (vaikutus kestää 2vkoa), ei apua, ruikku lentää. Kun käy laatikolla, ainoastaan haju kertoo onko käynyt kummalla asialla. On katottu ulostenäytteet, löytyi reipas määrä colibakteeria, noin iso määrä kuulemma aiheuttaa ripulia. Olemme pitäneet kaikkia makuuhuoneiden ovia tiukasti kiinni ettei mene ripuliperäänsä siivoamaan lakanoihin tai vuodesohvaan mutta tänään meidän makkarin ovi jäi auki ja kun oltiin ulkona, OLI KUSSUT MEIDÄN SÄNKYYN!!!!! Voitte olla aika varmoja että meinasin viedä samantien pölkylle! Mikä HEL***TI SITÄ VAIVAA???

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.07.2012 07:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

no ihan taatusti se paha olo tekee sen, että menee tein sänkyyn ruikkimaan. harmi että ABt ei oo auttanut :(

poju 11.9.2006
tyty 18.7.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.07.2012 09:42 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

V*tuttaa ihmisten välinpitämättömyys :auts: Meidän vene oli pari viikkoa lainassa miehen sukulaisella. Koko sen kahden viikon aikana eivät olleet vaivautuneet tyhjentämään vessaa. Arvatkaa vaan, kuinka karseat löyhkät siellä nyt oli, kun vene om keinunut pari päivää laiturissa ja piaskat on tulvinut yli säiliöstä. Minähän en niitä siivoa! :-x

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.07.2012 21:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Yritäppä hoitaa jotain virallisia asioita heinäkuussa.... miten koko Suomi voi pysähtyä kuukaudeksi kun kaikki lomalla!!! Käsittämätöntä :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.07.2012 00:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ahdistaa niin paljon etten saa unta :(

Tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi. Tämän lisäksi, vanhat nolaukset ja nuoruuden typeryydet palaavat mieleen. Yhdessä nämä aiheuttavat henkisen oksennustaudin :(

onnellinen.
-pikku prinssi-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.08.2012 11:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

MIten on NIIIN prkleen vaikeeta käyttää sitä kuvaajan nimeä kuvia julkaistessa... :x

nimimerkillä kuvia antaessa pyytänyt että laittakaa kuvaajan nimi esiin jos julkaisetta kuvia ja kaksi kertaa perään huomattaunut asiasta perään.

Nyt ei kyse satu olemaan hääkuvista, mutta kuvista kuitenkin. ÄRsyttää niin, että kohta en anna kuviani enää sähköisenä ilman jumalatonta copyright tekstiä häiritsevästi kuvan päällä...

-Atlas

Jos menet naimisiin, kadut.
Jos et mene, kadut jälleen.
-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.08.2012 14:04 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Ärr, ruohonleikkurista hajosi se joku vetävä hihna ja nyt on pikkusen raskasta työnnellä tota viidakkoa alas :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 372 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 24.09.2018 08:08