* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 03:20

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 372 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Painekattila III
ViestiLähetetty: 14.08.2012 13:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Bestman - tuo laiskuuden ja saamattomuuden perikuva :bat:
Ukko - kun se on mennyt valitsemaan tollasen BM:n :justiina:

Kihloihin 29.2.2012
Naimisiin 1.9.2012

Maken ja Vilun matkaa

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.08.2012 22:39 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Se että ennemmin puhutaan selän takana kuin kysytään mitä kuuluu tai kuin menee järjestelyt.

Se kun tuntuu että pitäisi puolustella että " niin onkin mun tärkein päivä koskaan, miksei ois?" Miksi koetaan kummaksi että hääpäivä on julmetun tärkeä :? Kait mä tiedän että se ei oo jollekulle muulle yhtä tarkeä päivä ku mulle, ihanko tosi. Se kun toiset ei arvosta ja katsotaan parhaaksi vieläpä tuoda se julki :auts:

Kihloihin 4.8.2010
Häät 8.9.2012

"If there ever comes a day when we can't be together keep me in your heart, I'll stay there forever" -Winnie the Pooh

Emilianan syyshäät

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.10.2012 05:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Flunssaoireita :auts: . Ja nyt ei mitenkään sovi sairastua... :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.10.2012 09:43 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Nyt tekisi mieli heittää kirves kaivoon ja hypätä itse perässä.. :x :x :( :(

Miten mt-hoito on voitu vetää näin alas Suomessa? Selkeästi apua tarvitseva harhailee nyt jossakin yksin, mie en saa yhteyttä eikä kukaan voi tehdä mitään. Mie oon niin loppu, niin loppu.. :( En pysty näkemään valoa tunnelin päässä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.10.2012 11:23 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

<3 <3 <3 :hug: <3 <3 <3
Voimahaleja Lootus-murulle!

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 28.10.2012 01:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lootus :hug:

Koetin löytää järkevää kunnallisvaaliehdokasta koko illan. Ei voi oikeasti olla näin vaikeaa! Pieni otanta fb:ssa kertoo, että monella muullakin tuntuu olevan sama ongelma. En tajua, eikö kukaan oo kiinnostunut priorisoimaan sellaisia asioita mitä itse pitää tärkeinä, esim lapsiperheiden asioita?
:?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.12.2012 14:18 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mies joutuu YT-neuvottelujen seurauksena 15.1 alkaen "tarvittaessa" työsopimukselle.. Eli ei tietoo kuinka on duunia milloinkin :( :( :(

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.12.2012 18:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ottaa aivoon! mies. ja sen kalja!

poju 11.9.2006
tyty 18.7.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.02.2013 20:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oon hukannut mun kihlasormuksen... :auts: :auts: :auts: Eniten ketuttaa se että viimeinen varma havainto siitä on lauantailta. En tosiaan käytä sormuksia kuin ulos mennessä. Mun muut sormukset on nätissä pinossa johon oon 100% varmasti laittanut myös tuon kihlan. Nyt sitä vain ei ole enää samassa pinossa. Eli vaihtoehdot on että oon itse sen siitä johonkin huitaissut, mies vahingossa tiputtanut, koira käynyt kaappaamassa. Tai kaikkein kurjin eli viikonloppuna vieraana ollut kaveri joka heräsi mua ja miestä aikaisemmin ja tuli sitten tähän yläkertaan palloilemaan olisi sen vienyt. En kyllä haluaisi tuota uskoa mutta alkaa vaihtoehdot olla vähän vähissä kun koko huone jo käännetty ympäri, muu kämppä tietty vielä jäljellä.

Erika 1.4 2013 <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.02.2013 12:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

VItuttaa. Meille tulee vieraita viikonloppuna ja mulla on jo miljoona juttua tehtävänä perjantaille, eli tiskata, järjestellä kämppä, käydä kaupassa ja apteekissa, olla ilta töissä, pakata lauantaille uimalaukku ja sunnuntaita varten matkalaukku (lähdetään laivalle), ja miljoona muuta pikkuasiaa, joita en just nyt muista ja pyysin miestä imuroimaan ja pyyhkäseen keittiöstä lattialta tahmeat kohdat pois niin se on vaan silleet, JOO, JOS MÄ JAKSAN!!!!!!!

Mies on rivennut siis käymään salilla ja se on ihan mahtavaa, mut se sit sen salilla käynnin jälkeen esittää sit pari päivää kuolevaa joutsenta kun on niiiiiin kauheen rasittunut olo. prinsessamekko!

Siis missä on ne säännöt joissa lukee, et miehille siivoominen on jotenkin optionaalista??? Siis on tulossa vieraita niin, ööö, pakko siivota eli jos mies ei jaksa, niin minä siivoon sit kun tuun kymmeneltä töistä. Mitä vittua??? :auts:

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.02.2013 18:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

^ mulla meinas tänään mennä kans ukkoon hermo.. Mun työ on suht fyysistä, etenkin jos 8,5h menee ilman taukoja, ruokaa yms. No, ukko ja skidit tuli hakemaan mut töistä ja mentiin kauppaan perjantairuuhkaan, mä sitten jäin kaupassa penkille istumaan kun oli niin väsy ja nälkä, että meinasi tulla poru ja sanoin ukolle, että voisiks hakee kurkkua ja perunat... niin tää meinas pimahtaa, että mitä tää nyt on, olisit itse voinut hakea! Eikä auttanut kun sanoin että hyvä että jaksan istua tässä alkamatta pillittämään. No, haki se ukko ne sitten, mutta loppu kauppareissu mentiin nokka solmussa. ÄH.

Kotona pyysin ukkoa purkamaan kauppakassit. "En mä kerkee ku laitan ruokaa." Just. Ranskalaisia ja valmislihapullia uunissa, siinä uunin lämpeämistä odotellessa ei vissiin kerkee purkaa kahta pientä ruokakassia. Mä menin kylmän viileesti päikkäreille, nukuin 15min, nousin ylös ja menin purkamaan ne p*rkeleen kassit. Toinen pelas pleikkaria....... ISOMPI ÄH.

Olihan se ukkokin kyllä päivän töissä, mutta sen duuni on aika paljon kevyempää, sen ei tarvi repiä itseään sängystä klo 6:15 kun on joustava työaika, jos nukuttaa niin saa nukkua vähän pidempään, eikä se muutenkaan ennen kahdeksaa juuri koskaan herää. Yhtään hänen työtään väheksymättä kuitenkaan. Mutta mä se meistä raadan. Ja maksan kaupassa ostokset! (Vieläkin väsyttää.. ja kiukuttaa.)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.02.2013 14:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tääkäkin mies :auts: .....

ja kun **tuttaa niin tekis mieli heittää piutpaut kaikenlaiselle laihdutukselle, ja vetää herkkuja niin että naparaikaa...argh! (onneksi meillä ei ole nyt mitään, mutta kauppaan on valitettavan helppo lähteä, jos käyrä nousee tarpeeksi)

poju 11.9.2006
tyty 18.7.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.05.2013 16:20 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Aaarg, nyt se sitten tapahtui. Korkkarifriikki taittoi nilkkansa :auts: No, mikäs tässä. Nilkka liimasiteessä, kuppi kuumaa kaakaota ja kauniit ja rohkeat :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.08.2013 17:41 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Ex-mies ja lapsen tapaamissopimus!!! :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.09.2013 22:15 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Hemmetn tampereen alueen juhlapaikat, ei vaan löydy sopivaa paikkaa jossa olis kevyt tunnelma, ei olisi ruma vaan enemmänkin minimalistinen, eikä tarvisi olla pitopalvelua kun se ei kuulu suunitelmiin!
Mikä vaivaa pirkanmaata että on vaan maalaisromanttisia paikkoja tai sellaisia jossa näkyy ruma baari ja muutenkin paikat on vinksallaan. Eikö voi olla siistejä paikkoja?!

Niin ja sitten tietämättäni tungin puhelimeni sim-kortin väärään aukkoon hätävara puhelimessa enkä saa sitä enää sieltä pentele pois! :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.01.2014 12:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sonera ja soneran asiakaspalvelu!!! :x :x :bat:

Pikkutrolli 20.5.2012
Bebe LA 27.4.2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.04.2014 20:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.05.2014 07:21 
Poissa
Ritari
Ritari

Shalee kirjoitti:
Oon hukannut mun kihlasormuksen... :auts: :auts: :auts: Eniten ketuttaa se että viimeinen varma havainto siitä on lauantailta. En tosiaan käytä sormuksia kuin ulos mennessä. Mun muut sormukset on nätissä pinossa johon oon 100% varmasti laittanut myös tuon kihlan. Nyt sitä vain ei ole enää samassa pinossa. Eli vaihtoehdot on että oon itse sen siitä johonkin huitaissut, mies vahingossa tiputtanut, koira käynyt kaappaamassa. Tai kaikkein kurjin eli viikonloppuna vieraana ollut kaveri joka heräsi mua ja miestä aikaisemmin ja tuli sitten tähän yläkertaan palloilemaan olisi sen vienyt. En kyllä haluaisi tuota uskoa mutta alkaa vaihtoehdot olla vähän vähissä kun koko huone jo käännetty ympäri, muu kämppä tietty vielä jäljellä.

Meillä rouva hukkasi sormuksen, löytyi käsipaperin sisältä työpaikan vessan roskiksesta :)
Eli kannattaa tonkia vähän erikoisemmatkin paikat.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.05.2014 12:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Flashmat kirjoitti:
Meillä rouva hukkasi sormuksen, löytyi käsipaperin sisältä työpaikan vessan roskiksesta :)
Eli kannattaa tonkia vähän erikoisemmatkin paikat.

Kyllä tässä vuoden aikana on asunto käännetty useampaan otteeseen. Viimeinen toivonkipinä elää ensi vuonna olevassa muutossa mutta tuskin löytyy.

Erika 1.4 2013 <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.05.2014 21:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miten on muiden pienten lasten mammojen äidit, muistiko mies teitä äitienpäivänä jotenkin? Meillä lapsi ei ole päivähoidossa, vaan kotihoidossa kanssani. Mies oli reissussa pe-la ja olisi varmasti ollut mahdollisuus jotain rehua jostain ostaa, vaan EI.
Tänään sain aamukahvin sänkyyn ja sen kanssa leivänkannikan. Ei ollut lapselta (kohta 3v) edes piirrustusta. Ei vaivaudu stana edes piirrustusta laittaa lasta tekemään. Ei ollut kukkaa, ei mitään. Ekana äitienpäivänä sentään onnitteli, maailman parasta äitiä.
Oltiin anoppilassa syömässä ja anoppi sai näiltä veljeksiltä ruusun ja kaulakorun, oli pakko kuitata,että toiset saa ruusuja, toiset ei. Mies meni noloksi ja sieltä lähtiessämme heitti mut kotiin ja lähti lapsen kanssa "asioille". Tiesin,että menevät kukkia ostamaan. No ei löytynyt,ylläri.
"Mutta onneksi sait lapselta kukkia", lapsi siis poimi pari rikkaruohokukkaa anopin pihasta.

Mä olen vaan niin biojäämätuote äiti,etten ole äitienpäivääni ansainnut. Mua kyrpii ihan sairaasti!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.04.2015 15:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

"hups, taas raskaana! mitenkähän mä jaksan, kun perttiannelikin on vasta 3kk.. mä en ehkä kestä"

"meillä on ilo ilmoittaa, että perheeseemme syntyy yllätyslapsi syksyllä"

"pekka, kaisa, mikko, antti, ville, heikki, jarmo, antero ja kati saavat kaksospikkuveljet jouluna"

Miten voi ottaa näin lujaa päähän nämä päivitykset facebookissa? HÄH?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.05.2015 12:20 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Sukulaiset ja "kaverit" tai ei niitä oikeita ystäviä taida olla kuin yksi! :( :auts: Päivänä eräänä, viikko sitten, täytin pyöreitä vuosia.. Odotin jonkinlaista muistamista, edes sitä 'onnea' viestiä fb:ssä (tekstarithan maksaa..), mutta ei mtn :( .
Meillä on ollut sellainen 6 tytön porukka jonka kanssa käyty syömässä ym. ja he miettivät jo viimeksi kun nähtiin että pitää jotenkin juhlia kun minä täytän ensimmäisenä 30v. No yksikään näistäkään ei muistanut.. Myöskään sukulaisista ei muistanut kuin ihan muutama (erityisesti tuli pahamieli kun 'vara äiti' eikä isoveikka muistanut ollenkaan, eivätkä edelleenkään..)
Usealla kaverilla, joita olen siis pitänyt ihan hyvinäkin kavereina, on ollut tässä viikon sisällä itselläkin synttärit eivät muistaneet. Toki olen pahoittanut entisestäänkin mieltäni kun olen fb:ssä seurannut heidän päivityksiä ja lisättyjä kuvia juhlistaan.. Minun "juhlat" ja juhlinta oli siinä että yksi ystävä vei minut elokuviin ja sain lapsilta kortit sekä miäheltä kukkia.. :nyyh:

Tunnen itseni niin hylkiöksi ja bioylijäämätuotteeksi :(
Olen tässä myös miettinyt että unelmat kauniista häistä (jos rakas mies tekisin asian eteen jtn = tajuaisi kosia) voin unohtaa. Miksi kutsuisin ihmisiä häihini joita evvk minä tai mikään minuun liittyvä..?

Ruustinna

poika 05/06
tyttö 09/07
tyttö 10/09

Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa,
eivät virrat sitä tulvaansa upottaa.

Raamattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 372 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 03:20